تشک بادی طرح پیتزای بست وی

bestway 44038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح پیتزا بست وی از جمله تشک های بادی شرکت بست وی می باشد که در ابتدای تولید خود در سال 2018 توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است . جنس این تشک بادی طرح پیتزا پی وی سی دو لایه می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متری خود کیفیت قابل قبولی را به این تشک بادی داده است .  در کنار این محصول گیره ها و طناب هایی وجود دارد که با بستن این گیره ها در چند تشک مختلف به یکدیگر می توانید یک تشک بادی بزگتر و چند نفره داشته باشید. این تشک در طرح سه ضلعی همانند تکه های پیتزا موجود می باشد . طول این تشک بادی 130 سانتی متر و عرض آن 188 سانتی متر می بشاد که ظرفیت این محصول را به یک نفر کاهش داده است . همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل در این تشک بادی می توانید به تعمییر این محصول پرداخته و با خیال راحت ادامه ی روز را سپری کنید . این محصول شرکت بست وی بسیار مناسب برای استخرهای خانگی و آب های آرام می باشد همچنین به علت داشتن وزن بسیار کم و قابلیت حمل راحت مناسب برای سفر های شما می باشد .

 نوع سه ضلعی
 قطر -
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 ظرفیت 1 نفر
 جنس رویه PVC دو لایه
 ضخامت بدنه 0.24 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی طرح پیتزای بست وی

تشک بادی طرح پیتزای بست وی از محصولات فوق العاده جذاب و با کیفیت این شرکت می باشد که طرح ان بر گرفته از تکه های پیتزا بوده که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. این محصول مناسب برای تمام سنین بوده و می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را تحمل کند. هم چنین ظاهر این محصول به صورت سه ضلعی طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل تری از این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها ما را دنبال کنید......

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته و در واقع جذاب ترین مزیت این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. ارگونومی ساخت این کالا به صورت سه ضلعی بوده و دقیقا مانند یک قطعه پیتزا می باشد. ناحیه جلوی این محصول یه صورت گرد بوده و هر چه بالا تر می رویم این محصول عریض تر می شود. علاوه بر این ها دو گوشه نواحی بالای این محصول هم به صورت گرد طراحی شده اند. در رابطه با رنگ بندی این مجصول هم باید یاد اور شد که زیره این تشک به صورت یکدست زرد رنگ تولید شده است. هم چنین رویه این کالا بر گرفته از محتویات داخل پیتزا می باشد که با رنگ های سبز ، قرمز ، کرم ، مشکی و نارنجی طراحی و تولید شده اند. رنگ اصلی این محصول اما قرمز رنگ بوده که قالب به بقیه رنگ ها می باشد. هم چنین ناحیه بالایی این تشک هم قسمتی زرد رنگ و تو پر طراحی شده است که بر امده بوده و زرد رنگ می باشد که این بخش را بالشت سر خود این محصول می نامند و از این بابت خیال شما راحت است که می توانید استراحت بی نظیری را بر روی اب تجربه کنید. در کنار این موارد باید به سطح شیار دار این تشک هم اشاره کرد که پنج خط موازی هم بر روی این محصول کشیده شده است که این تشک را به شش بخش تبدیل کرده است که این امر باعث به وجود امدن سطحی نرم و لطیف برای شما شده است.

جنس بدنه

از موارد مهم دیگری که در ارتباط با این محصول باید به ان بپردازیم جنس بدنه این محصول است. این تشک دارای رویه PVC دو لایه بوده که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.24 میلی متر است که نشان از ضخیم بودن این محصول می باشد. هم چنین کف این تشک هم از نوع PVC دو لایه بادی ساخته شده است که تحمل وزن این محصول را بالا برده و بسیار محکم است که به سادگی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام خرید با توجه به قد و وزن خودتان به ان دقت کنید ابعاد و وزن یک محصول است. این کالا دارای طول 130 سانتی متر و عرض 188 سانتی متر می باشد. علاوه بر ان این تشک بادی دارای ارتفاع 20 سانتی متر می باشد که به طور کامل بر روی اب قرار می گیرد. هم چنین از این محصول یک نفر می تواند استفاده کند و تحمل وزن این محصول 90 کیلو گرم می باشد که از خصوصیات خوب این تشک روی اب است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

محصولات بادی همیشه به سادگی نصب و راه اندازی می شوند که یکی از خصوصیات مهم این دسته از کالا ها می باشد. در ارتباط با این تشک هم باید گفت که در ابتدا به طور کامل ان را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی ان کنید. این کار در کمتر از چند دقیقه انجام می گیرد. هم چنین در هنگام باد کردن این محصول به این نکته توجه کنید که بیش از اندازه این تشک باد نشود چون امکان اسیب دیدن ان بالا رفته و هم چنین از تحمل وزن ان کاسته می شود. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که بهتر است پس از هر بار مصرف باد ان را خالی کرده و به طور کامل ان را جمع اوری کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول اشیا نوک تیز و هر وسیله ای که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد را از کنار ان دور کنید. البته در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را رفع کنید. هم چنین از پریدن بر روی این کالا جدا خودداری کنید. در هنگام نصب و راه اندازی این محصول اگر هر گونه سوالی داشتید می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای این محصول جواب خود را بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی طرح پیتزای بست وی محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت با طراحی به روز و منحصر به فرد می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین است. این محصول دارای طناب نجات بوده که در هنگام استفاده از ان ایمنی شما را بیشتر کرده است. هم چنین داشتن بدنه ای مقاوم از دیگر خصوصیات مهم این محصول است. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...