تشک بادی مخصوص روی آب

58841 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی در سه طرح مختلف با طول 183 سانتی متر یکی از تشک های بسیار سبک و قابل حمل بوده که قابل استفاده در سطح آب های آرام می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح دار بوده که برای مصارف تمام سنین مناسب خواهد بود . با استفاده از تشک بادی مخصوص روی آب می تواند لحظات شاد و دلچسبی را در کنار خانواده و دوستان خود در انواع آب ها و استخر های روباز و سرپوشیده استفاده کنید و با استفاده از آن بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید .  با توجه به حداکثر تحمل وزن 90 کیلوگرمی تشک بادی مخصوص روی آب بیشتر بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند . اما در صورتی که وزن بیشتری دارید می توانید گزینه های متنوع دیگری را نیز در فروشگاه تشک بادی روی آب اینتکس مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید .

در رابطه با طراحی رویه مواج و همچنین اسنفاده از بالش بادی سرخود در این محصول بادی ، شما می توانید ساعت های بیشتری را بر روی تشک استراحت کنید . بنابراین اگر دوست دارید که زمان زیادی را بر روی اب استراحت کرده و ریلکس کنید ، مدل هایی از تشک بادی روی آب را خریداری کنید که دارای این ویژگی های خاص و عالی باشند . برای آشنایی بیشتر با تشک بادی مخصوص روی آب نقد و بررسی محصول را مطالعه کنید . اینتکس محصول فوق را در سه طراحی مختلف تولید کرده است که از نظر ساختاری مشابه به یکدیگر و از نظر ظاهری و طراحی چاپی متفاوت می باشد که بر اساس سلیقه می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید .

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 600 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 تولید شده در طرح های مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی مخصوص روی آب از نمونه تشک های طراحی شده با بدنه بادی می باشد که به عنوان یک شناور می تواند بر روی آب باقی بماند و افراد را بر روی خود نگه دارد . با استفاده از تشک بادی مخصوص روی آب می توانید حمام آفتاب بگیرید و بر روی آب ریلکس کنید . این تشک های بادی در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند که می توانید با مطالعه مشخصات هر یک از آن ها ، محصول مد نظر خود را خریداری کنید . هر تشک بادی روی آبی دارای ویژگی های خاص خود است ، به همین دلیل سعی داریم تا در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر ، شما را با ویژگی های ساختاری ، نوع طراحی و تولید ، جنس ، نحوه استفاده و ... آشنا کنیم .

ساختار و ویژگی های تشک بادی مخصوص روی آب

تشک های بادی با توجه به بدنه ای که دارند ، در صورت خالی بودن حجم بسیار کمی داشته و در واقع فضای کمی را اشغال می کند ، این خصوصیت به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی محصول را حمل کنید و حتی در سفر ها از آن استفاده کنید . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 600 گرم می رسد که نشان از سبک بودن محصول دارد .

حال برای استفاده از محصول نیاز است تا آن را باد کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد ترجیحا پمپ های باد دستی استفاده کنید ، زیرا این پمپ ها نیازی به برق نداشته و از نظر قیمت نیز ارزان هستند ، همچنین قدرت تخریب بالایی نداشته و به محصولات بادی آسیب نمی رساند .

شرکت تولیدی تشک بادی روی آب اینتکس

شرکت تولید کننده تشک بادی مخصوص روی آب فوق کمپانی اینتکس می باشد . اینتکس به عنوان اولین و برترین تولید کننده محصولات بادی می باشد که اقدام به تولید تشک های بادی روی آب در طرح ها و نقش های مختلف می کند . به طور حتم محصولات بادی شرکت اینتکس بسیار با کیفیت هستند به طوریکه فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس نیز محصولات شرکت را با ضمانت به فروش می رساند .

اینتکس برای ساخت این تشک بادی روی اب از pvc استفاده کرده است . پی وی سی یا وینیل نوعی مواد لاستیکی و انعطاف پذیر است که در برابر رطوبت ، اشعه های خورشیدی و عوامل محیطی بسیار مقاوم است و از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین دلیل کاملا ضد حساسیت نیز می باشد .

طراحی رویه مواج تشک بادی روی آب

این مدل ، از طراحی رویه مواج و همچنین بالش بادی سرخود برخوردار است ، این طراحی بسیار عالی موجب شده تا تشک بادی نرمی و انعطاف بهتری داشته باشد و همچنین فرد حس راحتی بیشتری را داشته باشد . تعادل این محصول بر روی اب بسیار عالی است . ابعاد تشک کاملا مناسب با آناتومی ، قد و وزن افراد بالغ ساخته شده است و می تواند به خوبی افراد را بر روی خود جای دهد . تحمل وزن این تشک 90 کیلوگرم می باشد که به خوبی قادر خواهد بود تا وزن افراد بزرگسال را تحمل کند .

جمع بندی

اینتکس در واقع این تشک بادی روی آب را با ساختار یکسان اما با طرح چاپی متفاوت تولید کرده است که حتی ابعاد هر مدل آن نیز یکسان می باشد ، هدف شرکت اینتکس این است که خریداران بتوانند با سلیقه ای که دارند ، مدل محبوب خود را خریداری کنند . این سه نمونه  در واقع تشک بادی روی آب طرح گل ، نهنگ آبی و بالن می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب از فروشگاه اینتکس می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید .

شما می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید . در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیرات قرار گرفته است که با استفاده از آن ها می توانید محصول را تعمیر کنید ، شما می توانید تعداد بیشتری از این برچسب ها را به صورت مجزا از فروشگاه تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...