تشک روی آب بالش دار بست وی

Bestway 43014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بالش دار محصولی جدید و فوق العاده از شرکت بست وی می باشد که با طراحی زیبا و متفاوتی همراه شده است. این تشک بادی از جنس وینیل بوده رویه براق دارد، که در مقابل تابش مستقیم خورشید و برخورد با آب مقاومت بسیار خوبی دارد. که باعث افزایش طول عمر آن می شود. بدنه این تشک رنگارنگ بوده و دو رنگ اصلی آبی و بنفش با حلقه هایی که از رنگ های مختلف بهره می برند بر روی بدنه قرار گرفته است که باعث شده ظاهر آن جذاب و دوست داشتنی باشد. قسمت بالایی دارای یک برآمدگی به عنوان بالش سرخود داشته که استفاده از آن و راحتی تشک را به شکل قابل توجهی افزیش می دهد. ابعاد بسته بندی تشک بسیار کامپکت و کوچک بوده و می توان آن را به سادگی، توسط کوله پشتی و یا ساک حمل کرد.

نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 700 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب بالش دار بست وی

تشک روی آب بالش دار بست وی یک محصول زیبا و شکیل از برند معروف و جهانی بست وی بوده که در زمان ورود به بازار طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. این محصول دارای طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالایی است اما اگر قصد خری این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظرتان بکنید. پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است، صورتی، سبز، زرد و آبی بوده که باعث زیبا تر شدن و جذاب تر شدن این محصول کرده است. همراه این محصول دارای یک بالش سر خود بوده و در زمان راه اندازی این تشک، بالش آن را باد شده و قابل استفاده می باشد تا شما از داشتن یک تشک بی نظیر لذت ببرید. طراحی سطح بدنه این محصول به صورت مواجی شکل بوده که باعث می شود تا در زمان استفاده از این محصول بدن شما تعرق نکند.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین دلایل خرید هر شخصی برای خرید محصول مورد نظرش می باشد. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا است. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند پس با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر، تحمل وزن: 85 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 700 گرم است و به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض چند دقیقه محصول مورد نظر خودتان را باد و راه اندازی شده تحویل بگیرید. برای نگهداری از این محصول باید ذکر شود که پس از اتمام استفاده از آن حتما آن را جمع کرده تا صدماتی نظیر سرما و گرما و یا آسیب های احتمالی به آن وارد نشود. هم چنین وسایلات تیز را از این محصول دور کرده تا در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول پارگی و یا صدمه ای بر روی بدنه آن ایجاد شد شما می توانید آن را با برچسب هایی که در جعبه این محصول موجود می باشد محصول خود را تعمیر کنید و هم چنین می توانید محصول مورد نظر خودتان را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیراتتخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرد و با خیالی راحت استفاده بکنید.

جمع بندی

تشک روی آب بالش دار بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت است که طراحی آن به صورت مستطیل شکلی بوده و دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد. سطح بدنه این محصول به صورت مواج شکلی بوده که باعث ضد تعرق بودن این محصول می باشد. جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابرصدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...