تشک روی آب در سه رنگ

intex 59702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
270,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی در سه رنگبندی مختلف با طول 183 سانتی متر که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که برای استفاده بر روی آب های آرام طراحی شده و از یک بالش بادی سرخود نیز در قسمت فوق خود بهره می برد. این محصول در دسته سبک ترین نوع تشک های بادی قرار می گیرد.

تشک روی آب بادی رنگی اینتکس ، جزئيات  طول: 183 سانتيمتر عرض: 69 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 25x25x2 سانتيمتر توضيحات محصول تشک روی آب برای استفاده همه سنين با رنگهای بسيار شاد و قيمت پايين در سه رنگ قرمز، زرد و سبز در بسته بندی کوچک و بسیار سبک لطفاً در پايان ثبت سفارش خود رنگ دلخواه را ذکر فرماييد.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 11 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ --------
 وزن 1.6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک روی آب بادی در سه رنگ مختلف و متنوع ساخته شده است که از نظر طراحی و ساختار کاملا مشابه هم بوده و تنها در رنگبندی متفاوت می باشند . همانطور که نام محصول گویا و معرف محصول است ، این تشک بادی روی آب ، می تواند با شناور ماندن بر روی آب ، افراد را بر روی آب به صورت شناور نگهدارد . از آن جا که این محصول به صورت تشک طراحی شده است می تواند بستری بسیار عالی برای دراز کشیدن و استراحت کردن شما بر روی آب باشد .

با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای گرفتن حمام آفتاب و یا استراحت در سواحل یا کنار استخر ، دراز کشیده و استراحت می کنند ، می تواند با دراز کشیدن بر روی آب ، لذت بیشتری برده و آرامش وصف ناپذیری را داشته باشند . با توجه به این ویژگی ها ، در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر محصول ، راهنمای خرید تشک روی آب شما باشیم .

طراحی و ویژگی های تشک روی آب در سه رنگ

تشک روی آب در سه رنگ مختلف خود از یک طراحی برخوردار است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این محصول در رنگبندی های زرد ، صورتی و سبز ساخته شده است که شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود مدل مدنظرتان را خریداری کنید . این تشک دارای طولی 183 و عرضی 69 سانتی متری می باشد که می تواند به خوبی تمام بدن را پوشش دهد تا به راحتی بتوانید بر روی تشک دراز بکشید .

در بخش بالایی تشک بادی روی آب ، از بالش بادی سرخود استفاده شده است که می توانید سر خود را بر روی بالش قرار داده و از فشار وارده به سر بکاهید و به راحتی نیز اطراف را نگاه کنید . وجود بالش می تواند سر شما را در ارتفاع بیشتری قرار داده و مانع از ورود آب به داخل گوش یا دهن و بینی شود . سطح تشک بادی روی آب همچنین به صورت برجسته و مواج طراحی شده است تا سطح محصول نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد .

جنس تشک روی آب در سه رنگ

برای تولید تشک روی آب در سه رنگ از پی وی سی استفاده شده است . pvc یا وینیل در واقع همان پلاستیک طبیعی هستند که به واسطه انعطاف پذیری بسیار خوب خود ، ضد آب بودن و عدم حساسیت پوستی به آن ، بیشتر شرکت های سازنده محصولات بادی چون اینتکس از آن برای ساخت تشک بادی روی آب استفاده می کنند . نور خورشید و عوامل محیطی مانند سرما و گرما نیز به تشک بادی روی آب آسیبی نمی رساند .

راه اندازی تشک روی آب

راه اندازی تشک بادی روی آب کاری بسیار ساده و آسان است ، برای راه اندازی دریچه بادی بر روی بدنه تشک قرار گرفته است که از آن طریق اقدام خواهید کرد ، توجه داشته باشید که برای راه اندازی تشک را کامل بر روی زمین پهن کرده و قسمت های تا شده را باز کنید تا روند راه اندازی سریع تر شود . شما می توانید از پمپ های باد دستی نیز برای راه اندازی سریع تر استفاده نمایید . 

تعمیرات تشک روی آب

این محصولات بادی به واسطه بدنه های نازک و ساختار بادی که دارند بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند ، از این رو باید از آن ها به درستی استفاده کرده و از آسیب ها جلوگیری کنید تا سال های سال بتوانید از تشک بادی روی آب خود استفاده کنید . اما با توجه به اینکه ممکن است در برخی اوقات به صورت سهوی تشک بادی در برخورد با اجسام تیز و یا سطوح زبر آسیب دیده و سوراخ شوند .

در این حالت نباید محصول را دور انداخته و می بایست آن را تعمیر کنید . برای تعمیرات برچسب هایی توسط شرکت و فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است که می توانید آن را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و از آن برای تعمیرات استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...