آب تنی کردن و تفریحات آبی از جمله محبوب ترین نوع تفریح هستند که هر فرد ، فارغ از سن و جنسیت دوست دارند که این تفریحات را داشته باشند . به همین دلیل شاید بار ها در طول هفته و یا ماه ها به استخر بروید تا انرژی خود را تخلیه کنید و چند ساعتی را با آب تنی و شنا کردن بگذرانید ، این تفریحات بسیار مفرح باعث می شود تا شادی و نشاط در شما و کودکانتان پدیدار شود و بتوانید خود را تخلیه کنید . امروزه استخر ها را می توان در درون آپارتمان ها و ویلا ها به صورت شخصی نیز طراحی کرد ، اما این کار ممکن است مبالغ گزافی را به همراه داشته باشد ، اما با این حال باز دوست دارید تا یک استخر هر چند کوچک را در خانه خود داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به داخل آب بروید و ریلکس کنید . با روی کار آمدن محصولات بادی و روند رو به رشد آن تولیدی های محصولات بادی سعی کردند تا با تغییرات ساختاری استخر هایی را با بدنه بادی تولید کنند تا افراد بتوانند این محصولات را جایگزین استخر های بتنی یا پیش ساخته بکنند .

استخر بادی از جمله محبوب ترین محصولاتی هستند که به صورت بادی طراحی شده اند و می توانند محیطی شاد و مفرح را برای هر کسی فراهم کنند . هدف فروشگاه اینتکس از ارائه این مطلب نیز معرفی تولیدی های استخر بادی می باشد ، چرا که قصد داریم بهترین برند ها را بشناسید و در ادامه آن روند ساخت و تولید این محصولات بی نظیر را توسط آن ها شرح دهیم تا کسانی که با این محصولات آشناییت ندارند بتوانند بیش از پیش با این محصولات بی نظیر بادی آشنا شوند تا در صورت نیاز بتوانند با کسب اطلاعات بیشتر در خرید استخر بادی خود موفق باشند .

تولیدی های استخر بادی در سراسر دنیا فعالیت های خود را آغاز کرده اند اما بسیاری از این تولیدی ها دارای محصولات با کیفیتی نیستند و چه بسا در این میان تعداد انگشت شماری از تولیدی ها دارای محصولاتی با کیفیت مطلوب هستند که بهتر است این تولیدی ها را بشناسید تا در دام شرکت های دیگر که محصولات بی کیفیت و مشابه را تولید می کنند نیوفتید . لازم به ذکر است که هیچ تولیدی در ایران وجود ندارد که در زمینه تولید و فروش استخر بادی دست داشته باشد ، چرا که تکنولوژی و طراحان با تجربه ای در داخل کشور وجود ندارد که بتواند محصولاتی بهتر از برند های معتبر خارجی تولید کند فلذا اغلب تولیدی هایی که در ایران به این فعالیت ها می پردازند دارای تجربه و تکنولوژی کافی نبوده و محصولاتی را که طراحی و تولید می کنند نمی تواند کارایی لازم را از خود نشان دهد ، اما در این میان تولیدی هایی در سراسر دنیا وجود دارند که استخر های بادی بسیار با کیفیت و مقاومی را تولید می کنند که تهیه آن ها نیز دور از دسترس نیست و شما می توانید به راحتی استخر های بادی این تولیدی های مطرح را در داخل کشور نیز تهیه کنید . در میان این تولیدی ها اسامی کمپانی های بزرگی مانند اینتکس ، بست وی و اینتایم به چشم می خورد که هر یک از آن ها را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد .

تولیدی استخر بادی اینتکس

تولیدی اینتکس ( intex ) یکی از بزرگ ترین تولیدی های استخر بادی در دنیا می باشد که واقع در کشور آمریکاست ، این برند آمریکایی از پر آوازه ترین تولیدی های حال حاضر در جهان بوده که در زمینه تولید و فروش استخر بادی فعالیت می کند ، محصولاتی که در این تولیدی تولید می شوند همگی دارای کیفیت بالایی بوده و می توانند به بهترین شکل ممکن بستر و محیطی شاداب را برای هر کسی به ارمغان بیاورد ، این تولیدی امروزه وسعت خود را افزایش داده به طوری که دفتر مرکزی آن در آمریکا و قسمت تولیدی آن در کشور چین واقع شده است ، علت اینکه خط تولیدی اینتکس در کشور چین قرار گرفته است اجناس ارزان تر و نیروی کار بیشتر در این کشور است ، به همین دلیل اینتکس توانست با ارائه استخر های بادی با کیفیت ، قیمت استخر بادی خود را نیز به شدت کاهش دهد ، به همین دلیل شما می توانید محصولات اینتکس به ویژه استخر های بادی اینتکس را با صرف هزینه کمتر تهیه کنید . محصولاتی که این شرکت تولید می کنند دارای تنوع بسیار زیادی بوده و به واسطه تجربه کاری بالای خود توانسته انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال را با رنگبندی های شاد و متنوع تولید کند . به همین دلیل شما می توانید بنا به نیاز و فضایی که دارید می توانید یکی از استخر های خوب اینتکس را تهیه کنید .

تولیدی استخر بادی بست وی

تولیدی دیگر آمریکایی نیز با عنوان بست وی ( Bestway ) فعالیت می کند که خط تولیدی این برند نیز در کشور چین قرار دارد ، این تولیدی نیز با همان هدف کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش قیمت محصولات خود ، فعالیتش را در کشور چین ادامه می دهد ، کاهش قیمت محصولات هر شرکتی یک نوع سیاست کاری محسوب می شود چرا که هر چه محصول با کیفیتی دارای قیمت پایین تر باشد می تواند فروش بالایی داشته باشد ، فروش بالا نیز می تواند سود هر تولیدی و یا فروشگاهی را افزایش دهد . استخر های بادی که توسط بست وی نیز تولید می شوند دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و می توان انواع استخر های کوچک و بزرگ را با هر طرح و رنگی را که ساخته شده بست وی هستند را ببینید . طراحی های کودکانه این تولیدی زبانزد بوده و شما می توانید بهترین و زیبا ترین استخر های بادی کودک را با اشکال و عروسک های بادی در این تولیدی مشاهده کنید . برند های اینتکس و بست وی از بزرگ ترین تولیدی های حال حاضر هستند که رقابت تنگاتنگی نیز با یکدیگر دارند و همواره در یک رقابت سالم توانسته اند به تولیداتی با کیفیت بالا و طراحی های زیبا دست یابند . از نظر مقایسه قیمت محصولات این دو شرکت می بینیم که محصولات بست وی کمی گرانتر از محصولات اینتکس می باشد .

تولیدی استخر بادی اینتایم

تولیدی اینتایم ( intime ) نیز از دیگر تولیدی های معتبر و معروف در زمینه تولید و فروش استخر بادی می باشد که محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کند ، تولیدی اینتایم به نسبت تولیدی های قبلی یعنی بست وی و اینتکس از رده پایین تری برخوردار است و رقیب جدی برای آن دو نیست ، اما با این حال تولیدات این شرکت نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و می تواند رضایت مشتری را به خوبی کسب کند . ویژگی های مشترک این سه تولیدی نام برده را می توان به کیفیت محصولات آن ها اشاره کرد ، ساخت یک استخر بادی خوب که این سه تولیدی به آن توجه کردند ، طراحی و آرگونومی ساخت مناسب ، جنس بدنه مرغوب و استفاده از بهترین دستگاه های برش زنی و پرسینگ می باشد که این سه عامل باعث شده است تا محصولات این شرکت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند . اما در ادامه به این عوامل مخصوصا جنس بدنه استخر های بادی که توسط تولیدی های نام برده برای ساخت محصولات بادی خود استفاده نموده اند اشاره خواهیم کرد تا شما عزیزان دلیل کیفیت بالایی این برند ها را بدانید . 

اجناس استفاده شده برای ساخت استخر های بادی

فارغ از نوع طراحی و آرگونومی ساخت و استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن که این سه برند به خوبی از آن ها بهره مند می باشند ، جنس محصول نیز در کیفیت آن بسیار دخیل است ، هر چه جنس بدنه محصولی با مرغوب باشد می توان انتظار داشت که محصول از کیفیت بالا تری برخوردار خواهد شد ، تولیدی هایی چون اینتکس و بست وی بیشتر استخر های بادی خود را از جنس pvc تولید می کنند ، پی وی سی یک نوع ماده لاستیکی با انعطاف بسیار بالاست که می تواند به خوبی در برابر فشار های بالا مقاومت کند ، این جنس طول عمر بسیار بالایی داشته و می تواند سال های سال در مجاورت با آب دوام بیاورد و پوسیده نشود ، همچنین این جنس قادر است تا در تغییرات دمایی محیط یا آب استفاده شده نیز مقاومت کند و خاصیت خود را از دست ندهد ، با برش دادن لایه های نازک و یا ضخیم این اجناس ، تولیدی های اینتکس و بست وی مطابق با الگو های برش زنی این جنس را برش داده و با دستگاه های پرسینگ لایه ها را به یکدیگر متصل می کنند و تشکیل استخر بادی را می دهند ، این جنس می تواند در رنگ های بسیار متنوع تولید شود . تولیدی اینتایم نیز در محصولات خود از اجناس دیگری علاوه بر پی وی سی استفاده می کند که آن را با نام وینیل می شناسند ، وینیل نیز ویژگی های بسیار مشابهی به مانند پی وی سی دارد و می تواند به مانند آن محصولی با کیفیت را عرضه کند . 

سخن پایانی

فروشگاه اینتکس از نمایندگان فروش محصولات بادی اینتکس مانند استخر بادی ، بیش از 400 مدل از این محصولات را فروشگاه خود قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید این محصولات خارجی با کیفیت را در داخل ایران به راحتی تهیه کنید ، فروشگاه اینترنتی اینتکس نمونه های بسیار زیادی از سه تولیدی نام برده یعنی اینتکس ، بست وی و اینتایم را به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ها در فروشگاه خود قرار داده است که شما عزیزان می توانید با وارد شدن به دسته بندی استخر بادی کودک و بزرگسال انواع آن ها را مشاهده کنید و با جنس و ویژگی های هر یک از آن ها آشنا شوید .