توپ بادی طرح سیاره زمین با LED

bestway 31045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی طرح سیاره زمین با LED از جمله جدید ترین تولیدات کمپانی بزرگ بست وی برای مصارف تفریحی تمام رده های سنی بوده که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای منحصر به فرد و دوام بالای بدنه برخوردار بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. طراحی بدنه این محصول برگرفته از تصویر کره زمین بوده به همین دلیل برای تمامی سنین جذابیت دارد. البته این محصول دارای یک لایه بادی شفاف بر روی این سیاره بادی بوده که به زیبایی ان می افزاید. این محصول در بخش میانی خود مجهز به یک چراغ ال ای دی نیز بوده که موجب جابیت بالای ارگونومی ان می شود. برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی که مرغوبیت و دوام بالایی داشته استفاده شده است. به همین دلیل می توانید از این محصول در محیط های باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. ساختار ضداب و طول عمر بالای بدنه محصول از دلایل امکان استفاده ان در داخل اب به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

توپ بادی طرح سیاره زمین با LED

توپ بادی طرح سیاره زمین با LED یک محصول متفاوت از شرکت بست وی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای فانتزی و نواورانه بوده و طول عمری بسیار بالا دارد. به همین دلیل تواسنته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی می خواهیم به تحلیل ساختار این محصول و معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید محصولی منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول در وهله نخست برای استفاده کودکان مدنظر می باشد. برای تولید محصولی مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای جاب و نواروانه بوده تا مورد علاقه ان ها واقع شود. از طرفی این محصولات نیاز به بدنه ای استاندارد داشته تا سلامت مصرف کننده را تهدید نکند. بر همین اساس توپ بادی طرح سیاره زمین با LED را شرکت بست وی طراحی می کند. این محصول مانند تمامی نمونه های مشابه ارگونومی ساخت بدنه ای کروی دارد. طراحی بدنه این محصول از یک بخس داخلی و یک لایه شفاف بر روی ان تشکیل می شود. بخش داخلی این محصول از طیف رنگ های ابی و سبز و خاکی و... تشکیل شده و بر گرفته از نمای سطح زمین می باشد. به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به  محبوبیت بالایی دست یابد. لایه شفاف محصول با فرض ناحیه جو و اتمسفر تولید شده است. در بخش مات محصول یک عدد چراغ ال ای دی تعبیه شده تا بتوانید از این محصول در تمامی شرایط استفاده کنید. از این محصول تمامی رده های سنی به راحتی می توانند استفاده کنند.

جنس بدنه

شرکت بست وی برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی کرده که ساختاری مقاوم و انعطاف پذیر و نرم دارد. ضخامت لایه های این محصول 0.28 میلی متر بوده زیرا در تماس با سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار را می توانید با خیالی اسوده در فضای باز و یا حتی در داخل اب نیز استفاده نمایید. زیرا کیفیت بدنه محصول ضداب بوده و تحت تاثیر شرایط اب و هوایی قرار ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری پرتابل داشته که وزن ان 800 گرم می باشد. به همین دلیل می توانید این محصول به راحتی حمل کرده و حتی در زمان سفر نیز همراه داشته باشید. ارگونومی ساخت بدنه کروی این محصول قطری بالغ بر 61 سانتی متر داشته که برای استفاده تمام سنین ایده ال است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ان را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک محیط مسطح باز نمایید. در نهایت با کمک یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه در کمتر از 3 دقیقه محصول را باد کنید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده که بدنه ان را از حرارت بالا و اجسام نوک تیز دور نگه دارید. همچنین از وارد کردن ضریه سنگین بر روی بدنه جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

توپ بادی طرح سیاره زمین با LED محصولی جدید با طراحی بدنه متفاوت بوده که طول عمری بالا و ساختار بدنه پرتابل دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 رنگبندی داخلی ابی ، سفید ، سبز و ...
 وزن 8.2 کیلوگرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در شرایطی
 دارای گارانتی
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...