تیوپ بادی کودک روی آب

bestway 34085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی کودک روی آب یکی از فوق العاده ترین تیوپ های موجود در بین محصولات بادی است که با خلاقیت فوق العاده شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از طرح نهنگ شکل گرفته است که به صورت خندان و جذاب تولید شده و قطعا در رئحیه کودک شما اثر مثبتی خواهد داشت. به همین منظور می توان عنوان کنیم که رنگ های استفاده شده در تولید این تیوپ نیز به گونه ای است که بخش اصلی این محصول ابی رنگ بوده و بخش های داخلی و کف این تیوپ را هم رنگ زرد شکل داده است. علاوه بر این ها کودک شما می تواند به سادگی در داخل این محصول قرار گرفته و بر روی اب شناور باشد و از این حیث ایمنی او نیز به صورت کامل حفظ خواهد شد. بر روی این محصول شما می توانید یک عدد دریچه باد را هم مشاهده کنید که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا به سادگی این تیوپ بادی را باد کرده و در سریع ترین زمان ممکن از این محصول استفاده نمایید. بهره مندی از بدنه ای با جنس PVC و همین طور ابعاد استاندارد هم از دیگر مزایایی است که این تیوپ در اختیار شما قرار داده است که با قیمت فوق العاده این کالا هم اکنون قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد.

 نوع تیوپی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس رویه PVC شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین کودکان
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تیوپ بادی کودک روی آب از تیوپ های بسیار کاربردی و بسیار عالی برای تفریحات آبی کودکان می باشد که برخلاف حلقه شنا بادی ، به صورت یک شناور طراحی شده و به همین دلیل نیز ویژگی های متفاوت و بهتری را نیز به نسبت سایر حلقه های شنا بادی دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این وسیله به صورت یک قایق یا شناور طراحی شده است که کودکان می توانند در مرکز آن نشسته و بر روی آب شناور بمانند ، بدین صورت می توانند لحظات شادی را برای خود رقم زده و به تفریح بپردازد . تیوپ های بادی به دلیل اینکه یک محصول بادی هستند ، می توانند به بهترین شکل بر روی آب باقی مانده و وزن های بالا را نیز تحمل کنند . 

این تیوپ بادی یا حلقه شنا بادی دارای طراحی عروسکی بوده و شبیه به یک ماهی زیبا و خندان طراحی شده است که می تواند برای هر کودکی جالب توجه باشد ، این شناور به خوبی می تواند بر روی آب باقی بماند و تعادل خود و کودکان را نیز حفظ نماید ، چرا که طراحی آن بسیار عالی و خاص است . اگر به حلقه بادی توجه داشته باشید مشاهده خواهید کرد که بخش اصلی آن شبیه به طراحی قایق های بادی بوده و این برگرفتگی بسیار عالی ، باعث شده است تا این تیوپ بادی کودک روی آب به مانند یک قایق بادی به خوبی بر روی آب باقی بماند . البته با توجه به اینکه این تیوپ بادی برای کودکان طراحی شده است بهتر است که آن ها از این محصول بادی در آب های کم عمق تری استفاده کنند . 

شرکت تولید کننده تیوپ بادی کودک روی آب برند بزرگ بست وی بوده و سعی کرده است تا این نوع محصولات بادی را برای اینکه برای کودکان ساخته شده است ، به صورت عروسکی و با جذابیت بیشتر طراحی کند . به همین منظور از باله ها و دم ماهی استفاده کرده است که به صورت بادی و چسبیده به بدنه تیوپ بادی چسبیده و جلوه بسیار عالی را به خود گرفته است . این تیوپ بادی دارای بدنه ای طرح دار نیز بوده و برای اینکه شکل زیبا تر و جالب تری به خود بگیرد ، بخش جلویی آن از دهان و چشم استفاده شده است .

دهان این ماهی بسیار بزرگ بوده و به صورت خندان طراحی شده است . همچنین بخش چشمان تیوپ بادی کودک روی آب طرح ماهی نیز به صورت برجسته و بادی است . بخش داخلی و کف حلقه شنا بادی به رنگ زرد است ، اما مابقی قسمت های آن به رنگ آبی و با راه راه های زرد می باشد . وجود باله های کناری در تیوپ بادی کودک روی آب باعث شده است تا عرض این محصول بادی زیاد تر شود تا بتواند به بهترین شکل بر روی آب شناور مانده و احساس راحتی بیشتری را به کودکان در هنگام بازی بدهد تا آن ها نیز با اطمینان بیشتر سرگرم بازی شوند . 

بست وی با استفاده از پی وی سی بدنه تیوپ بادی کودک روی آب را تولید کرده است و ابعاد آن را 120 سانتی متر در 99 سانتی متر در نظر گرفته تا اینچنین آن را برای سنین زیر 6 سال مناسب کند . توجه داشته باشید که هر چه حلقه شنا بادی ابعاد بزرگ تری را داشته باشد می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . البته تیوپ بادی کودک روی آب نیز بزرگ بوده و به همین دلیل نیز می تواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک تحمل وزن عالی به خصوص برای کودکان بوده و می توان گفت که هر کودکی می تواند از آن به بهترین شکل استفاده کند .

توجه داشته باشید که تیوپ بادی کودک روی آب یک محصول مسافرتی به شمار می آید و شما می توانید آن را به دلخواه کودک با خود به همراه داشته باشید تا بتوانند در مسافرت ها نیز از این محصولات بادی استفاده کنند . وزن کلی 1 کیلوگرمی و سبک این محصول نیز اجازه خواهد داد تا به راحتی حلقه شنا بادی را حمل کنید . البته حجم بسیار کوچک بسته بندی حلقه شنا بادی نیز بی تاثیر نبوده و شما می توانید آن را به راحتی در هر جایی قرار داده و جابجا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...