تیوپ روی اب بادی

intex 58857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب در نوع تیوپ بادی از دیگر محصولات مخصوص استفاده بر روی آب بوده که از ارگونومی جالبی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم به دو صورت شفاف و رنگی می باشد. این کالا قابل استفاده برای هر سنینی بوده و از رنگبندی بهره مند است. همچنین دو دستگیره بر روی آن برای حمل ساده تر وجود دارد.

تیوپ روی آب بادی اینتکس مناسب برای استخر و آبهای پر عمق با کیفیت عالی ، دارای دستگیره و جای لیوان ، تولید شرکت اینتکس برای افراد بزرگسال ، بسیار لذت بخش و جذاب جهت تفریحات آبی ، دارای جای نشیمن بسیار راحت ، با وزن پایین و رنگ بندی شاد ، جنس پی وی سی ، جهت استفاده در دریا نیز میتوان از این محصول استفاده کرد.

 نوع تیوپی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس رویه PVC شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای دو دستگیره
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تیوپ روی آب بادی محصولی با طراحی زیبا و متفاوت بوده که به تازگی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است . جنس آن از پی وی سی شفاف و رنگی بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد و نیز به دلیل دارا بودن انعطاف بالا به راحتی می توان آن را جمع نمود . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 1 کیلو گرم می باشد و به سادگی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید . در ادامه این مطلب به تشریح این محصول پرداخته و شما را در خرید تیوب روی آب بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به شکل یک نیم دایره طراحی شده که در قسمت جلویی آن یک نشیمنگاه طراحی شده که مواج بوده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . به منظور افزایش کارایی آن نیز دو جایگاه نگهدارنده بطری برای آن تعبیه شده که می توانید نوشیدنی های خود را درون آن قرار داده و از تفریح خود لذت ببرید . علاوه بر این دو دستگیره نیز برای آن در نظر گرفته شده که به تعادل شما کمک شایانی می نماید . رنگ آن نیز آبی و سفید بوده که ترکیبی زیبا و جذاب می باشد . شما می توانید از این محصول در استخر و یا آب های آرام استفاده نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی ، جنس بدنه نیز از موارد قابل توجه می باشد زیرا محصولی  هرچند زیبا ولی بدون کیفیت مطلوب ، فاقد کارایی و طول عمر مناسب می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس این محصول را از پی وی سی شفاف تهیه نموده که در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و نیز از انعطاف بالایی برخوردار بوده و  در حین جمع کردن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل می شود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به حجم و وزن محصول اشاره نمود . این تیوب بادی دارای طول 152 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد که درای فضای کافی برای استفاده بزرگسالان بوده و نیز حجم مطلوبی دارد . وزن آن نیز در حدود 1 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت و طول عمر بالای آن دارد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به نکات ذکر شده این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد . اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز از تاثیر چشمگیری بر طول عمر آن دارد . به همین منظور و برای جلو گیری نمودن از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را در برابر حرارت بالا قرار نداده و از برخورد اشیاء تیز به آن خوداری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت اینتکس در اختیار شما قرار خواهد داد ، آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

تیوب روی آب بادی اینتکس محصولی زیبا و جذاب بوده که قادر است شما را در فضایی شاد و مفرح قرار دهد . این محصول از پی وی سی تهیه شده که بسیار مستحکم بوده و دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشد . علاوه بر این از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی قابل جمع کردن می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . اگر شما نیز مجذوب این محصول دوست داشتنی شده اید می توانید آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...