جلیقه شنای دخترانه طرح باربی

bestway 93531

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
195,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنای دخترانه طرح باربی محصولی تفریحی و آموزشی بوده که مناسب استفاده کودکان خردسال طراحی و تولید شده است. این محصول دارای رنگ یاسی بوده و دارای نقش گل و باربی بر روی بدنه می باشد که کاملا متناسب با روحیه کودکان طراحی شده است. این محصول سری آموزشی B بوده و می بایست پس از استفاده از محصولات سری آموزشی A که حلقه های شنای شورتی می باشد به کار گرفته شود. این محصول دارای چند محفظه مجزا بوده که در صورت بروز آسیب دیدگی در یکی از آن ها، محفظه های دیگر به خوبی وزن کودک را تحمل می نماید.

همچنین برای این محصول دو عدد قفل پلاستیکی تعبیه شده که با بستن آن، جلیقه شنا از بدن کودک جدا نخواهد شد. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی با ضخامت 0.25 سانتی متر درنظر گرفته شده است که بسیار سبک بوده و تنها 300 گرم می باشد. برای تهیه این محصول کاربردی و زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

ویژگی ها و خصوصیات جلیقه شنا بادی

ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی جلیقه های شنا بادی سبب شده است تا این محصولات به محبوبیت بسیار بالایی رسیده و از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار باشند . از مهم ترین ویژگی های جلیقه شنا بادی می توان به ایمنی بسیار خوب آن ها اشاره کرد . همانطور که در بخش نقد و بررسی اشاره شد این محصول دارای ساختار چند محفظه ای بوده و به همین دلیل ایمنی بسیار بالایی در برابر غرق شدگی خواهد داشت . شناوری جلیقه های شنا بادی بسیار عالی بوده و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند ، بدین ترتیب با خیال راحت تر می توانید ساعت های طولانی از استخر ها استفاده کنید . این ویژگی بسیار خوب می تواند برای کودکان که زمان زیادی را به بازی و تفریحات آبی می پردازند مناسب باشد .

جلیقه های شنا بادی از کم حجم ترین جلیقه های موجود در بازار هستند که می توانید آن ها را در سفر ها به سهولت به همراه خود ببرید زیرا جای چندان زیادی را اشغال نخواهند کرد . این در حالی است که وزن این محصولات نیز بسیار پایین بوده و همچنین کودک با استفاده از آن حس راحتی بیشتری داشته و بهتر می تواند شنا کند . جلیقه های شنا مناسب برای تمامی آب ها هستند یعنی می توانید از آن در آب های عمیق یا با عمق کم و حتی آب های خروشان نیز استفاده کنید .

دوام و کیفیت جلیقه شنا بادی چگونه است ؟

جلیقه های شنا بادی از کیفیت مطلوب و بسیار بالایی برخوردار هستند ، چرا که برای ساخت آن ها از پی وی سی استفاده شده است . این جلیقه شنا بادی دخترانه به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و کودک می تواند به راحتی حتی با آن شیرجه بزند و یا در دریا نیز استفاده کند . قفل های این جلیقه شنا  بادی بسیار مقاوم بوده و به سختی آسیب میبیند ، به همین دلیل در هنگام استفاده هیچگونه جای نگرانی نخواهد بود . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به جنس محصول و ویژگی های آن به بخش نقد و بررسی بروید . اما تنها نکته مهم ، آسیب پذیری این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده است که نیاز است تا به خوبی از محصول نگهداری کرده و توصیه های لازم را به کودکان کنید . 

قیمت جلیقه شنا بادی

قیمت جلیقه شنا بادی در مقایسه با سایر جلیقه های حرفه ای و یا فومی بسیار ارزان تر است ، به همین دلیل شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر ، از یک جلیقه شنا بسیار مطمعن و ایمن استفاده کنید . توجه داشته باشید که تفاوت قیمت در میان مدل های مختلف بادی نیز وجود داشته که در هنگام خرید می توانید از قیمت آن مطلع شوید . در صورت مشاهده عبارت " تماس بگیرید " می توانید با فروشگاه تماس گرفته و در صورت موجود بودن محصول از قیمت آن مطلع شوید .

راه اندازی و تعمیرات جلیقه شنا بادی

راه اندازی این جلیقه شنا بادی بسیار ساده و سریع است ، بنابراین شما می توانید در کمترین زمان آن را باد کرده و در اختیار کودکان جهت بازی و تفریح قرار دهید . ممکن است بر اثر استفاده نادرست و اشتباه سهوی از سمت کودکان این جلیقه ها آسیب ببینند ، بنابراین نیاز است برای استفاده دوباره آن را تعمیر کنید . برای تعمیرات ، بسته هایی با عنوان بسته تعمیرات طراحی شده اند که می توانید با تهیه آن ها نسبت به تعمیرات و پنچرگیری جلیقه شنا اقدام کنید . در کنار این محصول برچسب هایی قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . شما می توانید جلیقه شنا بادی خود را جهت تعمیر حتی برای فروشگاه تهران اینتکس نیز ارسال کنید تا نمایندگی خود تعمیرات محصول بادی شما را بر عهده بگیرد .

 نوع تفریحی آموزشی
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد محفظه باد 4
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 ابعاد:  51×46 سانتی متر
 سایز بندی 
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنای دخترانه طرح باربی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه طراحی دخترانه خود بسیار مناسب و مورد پسند دختران بوده و می تواند گزینه خوبی برای آن ها باشد . جلیقه های شنا بادی به واسطه طراحی بسیار عالی خود می تواند شناوری بسیار عالی برای کودکان باشد تا بتوانند با استفاده از آن به سهولت و بدون نگرانی در آب های عمیق تر استخر ها به بازی و شنا کردن بپردازند . استفاده از این محصولات می تواند علاوه بر ایمنی کودکان وسیله ای کمک آموزشی برای شنا و تفریحات آن ها باشد .

جلیقه شنای دخترانه طرح باربی توسط شرکت بزرگ و معروف بست وی طراحی شده است که می توان این مدل را از سری مدل های اورجینال و اصلی فروشگاه تهران اینتکس دانست . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کرده و راهنمای خرید شما باشیم .

طراحی و تولید جلیقه شنای دخترانه

جلیقه شنای دخترانه طرح باربی دارای ساختار بادی بوده و می تواند با پر شدن ، بر روی آب شناور مانده و مانع از فرو رفتن کودک در داخل آب بشود . این جلیقه شنا توسط کودک پوشیده شده و می تواند نیم تنه کودک را بر روی آب قرار دهد ، به خصوص سر که نباید به داخل آب فرو برود . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شرکت بست وی بخش گردن و یقه این جلیقه شنا را به صورت بادی طراحی کرده است تا کودک تعادل بسیار خوبی در هنگام شنا داشته باشد و هیچگاه سرش به داخل آب نرود . همچنین طراحی ایده آل این جلیقه می تواند به کودک اجازه دهد تا به پشت قرار گرفته و بر روی آب شنا کند .

ساختار بدون آستین جلیقه می تواند حرکت دست را جهت شنا کردن راحت تر کند و هیچ مانعی ایجاد نکند . بست وی این محصول را به صورت چند محفظه ای طراحی کرده است به همین دلیل نیز در صورت آسیب دیدن بخشی از جلیقه ، تمامی باد جلیقه خالی نشده و هیچ خطری کودک را تهدید نخواهد کرد بدین ترتیب کودک این فرصت را خواهد داشت که به خشکی رفته و یا کسی را از این موضوع خبر کند . هر جلیقه شنایی قادر به تحمل وزن خاصی بوده که در هنگام خرید جلیقه شنا بایستی به تحمل وزن محصول دقت داشته باشید .

جلیقه شنای دخترانه طرح باربی قادر است تا وزن 20 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند . از نظر رده سنی نیز می توان گفت که سنین 3 تا 6 سال می توانند از این محصول استفاده کنند . این محصول به صورت قفلی طراحی شده است که دو قفل پلاستیکی و مقاوم آن می تواند به خوبی جلیقه را بر بدن محکم کند . نحوه باز و بسته کردن قفل ساده بوده و کودک می تواند آن را به سهولت باز کرده یا ببندد .

جنس جلیقه شنا

بست وی برای ساخت جلیقه شنای دخترانه طرح باربی از وینیل رنگی ساخته است . وینیل در واقع همان پی وی سی می باشد که آن را با نام های دیگری چون پلاستیک طبیعی نیز می شناسیم ، این جنس به واسطه مواد اولیه غیر سمی هیچگونه آسیب های پوستی را برای کودکان ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی انعطاف بسیار خوبی داشته و به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد . از مهم ترین ویژگی های این جنس می توان به ضد آب بودن آن و عدم آسیب پذیری نسبت به نور و اشعه های مضر آفتاب اشاره کرد . به همین دلیل نیز طول عمر این محصول بسیار زیاد است .

بست وی و سایر برند های معتبر از این جنس حتی برای ساخت سایر محصولات بادی مانند استخر های بادی ، مبل ، کاناپه ، تشک ، جکوزی بادی و .... استفاده می کنند . و اما این محصول علاوه بر مزایا ، دارای معایبی نیز می باشد که از مهم ترین آن ها به آسیب پذیری جلیقه در برابر اجسام تیز و برنده اشاره کرد . بنابراین بایستی به درستی از این محصول استفاده کرد ، در همین راستا بهتر است که به کودکان خود توصیه کنید که از این جلیقه شنا خوب نگهداری کرده و از چنگ زدن یا گاز گرفتن آن اجتناب کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...