جلیقه شنا استرج یاماها اصل

yamaha B 80958

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا استرج ساخته شده از جنس نئوپرن و با ظاهر استرج، فوق العاده مقاوم، با قدرت جذب بالا، دارای تاییدیه گادر ساحلی آمریکا، وزن سبک و فوق العاده راحت، هنگام به تن داشتن این جلیقه به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید داشت و می توانید مدتها بدون مشکل از آن استفاده کنید. جلیقه شنا یاماها دارای نوار امنیتی دومی نیز می باشد که با وجود خراب شدن زیپ می توانید به گیره های پایینی اکتفا کنید.

جلیقه شنا استرج آبی رنگ

جلیقه شنا استرج آبی رنگ یکی از جدیدترین و زیبا ترین محصولات شرکت یاماها بوده که به تازگی تولید و روانه بازار گردیده است. این محصول بسیار زیبا و ضد ضربه بوده و مورد تایید گارد ساحلی امریکا نیز می باشد. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول پرداخته و جزئیات ان را را نیز بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

اولین نکته ای که باید در مورد این محصول مطرح کرد طراحی ان است که ان را منحصر به فرد کرده و جزو پر فروش ترین جلیقه های نجات موجود در بازار شده است. این محصول به صورت استرج طراحی شده که جذب تن می شود و برای هر نوع هیکل و اندامی مناسب است. در رابطه با طراحی نقاط مختلف این محصول نیز در ابتدا باید گفت که یک عدد زیپ در وسط این جلیقه قرار گرفته است که در ابتدا و پس از باز کردن این زیپ و به تن کردن ان می توانید زیپ را بسته تا ایمنی کامل را داشته باشید. هم چنین در صورت خراب شدن زیپ این محصول به هر دلیلی در جلوی این جلیقه دو عدد قفل پلاستیکی تعبیه شده است که هر یک به یک بند محکم متصل شده اند و می توانید با بستن ان ها نیز امنیت را حفظ کنید. به صورت عمودی و باریک تر نیز دو عدد بند محکم دوخته شده به بدنه دیگر نیز وجود دارد که این گیره های پلاستیکی را محکم نگه داشته اند و نمی گذارند که این گیره ها به راحتی از بدنه کنده شده یا اسیب ببینند.

در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که از رنگ های شادی درون این جلیقه استفاده شده تا متناسب با هر سلیقه ای باشد. تگر بخواهیم بیشتر به ان بپردازیم باید گفت که ناحیه بالایی و مورب این محصول به صورت یکدست آبی رنگ می باشد که در شانه راست این محصول به صورت لاتین و زیبا نام کارخانه تولید کننده این محصول یعنی یاماها نیز با رنگ سفید نوشته شده است که نشان از اصلی بودن ان دارد. ناحیه مورب سمت چپ و پایین این محصول نیز به صورت یکدست خاکستری طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها ناحیه پهلو سمت چپ این محصول نیز آبی رنگ است. در رابطه با قفل ها و بند های این محصول نیز باید عنوان کرد که تمامی ان ها خاکستری اند. هم چنین زیپ مرکزی این محصول نیز به صورت یکدست سفید رنگ می باشد. ناحیه داخلی این جلیقه نیز تماما مشکی رنگ بوده و در بالا ترین قسمت ان نیز لوگو و نام تجاری یاماها این بار کوچک تر و با ظاهری متفاوت تر و با رنگ سفید نوشته شده است. این رنگ ها ب گونه ای در این محصول استفاده شده که در فواصل طولانی نیز تا حدود زیادی به چشم می آید.

از دیگر مواردی که لازم است در مورد ان بحث کرد جنس این جلیقه است. این محصول ساخته شده از جنس نئوپرن می باشد که کاملا ضد ضربه بوده و قدرت جذب بالایی دارد. گارد ساحلی امریکا نیز این محصول را کاملا تایید کرده است که نشان از کیفیت بالای ان دارد. این جلیقه نیازی به براه اندازی ندارد و تنها کافی است زیپ و قفل های ان را باز کرده و سپس ان را تن کنید و پس از تن کردن زیپ و قفل ها را به صورت محکم ببندید تا امنیت شما حفظ شود. این کار در مدت زمان چند ثانیه و مثل پوشیدن یک لباس ساده انجام می گیرد. علاوه بر این ها همان طور که در بخش اولیه توضیحات گفته شد این جلیقه به صورت استرج تولید شده که در هنگام تن کردن ان جذب بدن شما می باشد. هم چنین این کالا بسیار سبک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. این نکات باعث شده تا حمل و جا به جایی این جلیقه نیز اسان شود و به راحتی بتوانید از ان در اب های ارام ، خروشان ، استخر و یا هر مکان دیگری استفاده کنید.

این محصول فوق العاده زیبا و مقاوم را می توانید تنها از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب و کیفیت اصلی خریداری نموده و لذت شنا کردن و تفریخات ابی را با ان بالا ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...