جلیقه شنا بادی طرح پرنسس

bestway 93530

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی طرح پرنسس از سری محصولات تفریحی آموزشی کودکان بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل دارا بودن رنگ صورتی و طرح شخصیت کارتونی پرنسس و سفید برفی برای اغلب کودکان به ویژه دخترها از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این جلیقه شنا از محصولات آموزشی سری B بوده که می باییت پس از استفاده از محصولات سری A که حلقه های بادی شورتی هستند به کار گرفته شود. این محصول دارای چند محفظه هوای مجزا بوده که این امر موجب شده در صورت بروز آسیب دیدگی یکی از آن ها، محفظه های دیگر وزن کودک را تحمل نماید. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی با ضخامت 0.25 سانتی متر تهیه شده که در عین دارا بودن مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی، بسیار سبک و منعطف بوده و وزن آن تنها 300 گرم می باشد. که برای کودک به راحتی قابل حمل می باشد. برای این محصول دو عدد قفل پلاستیکی قرار داده شده است که جلیقه را بر روی بدن کودک تثبیت می نماید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی آموزشی
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد محفظه باد 4
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 ابعاد:  51×46 سانتی متر
 سایز بندی 
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی طرح پرنسس

اموزش و یادگیری شنا برای سنین کودکان شیوه ها و روش های گوناگونی دارد که با استفاده از هر یک از ان ها شما می توانید شنا را به فرزند خود بیاموزید. یکی از این روش ها که در کنار یادگیری سبب می شود تا کودک شما ایمنی لازم را هم بر روی اب دارا باشد ، استفاده از جلیقه های بادی شنا می باشد. در همین رابطه نیز جلیقه شنا بادی طرح پرنسس یکی از همین محصولاتی است که برای سنین کودکان و خصوصا دختران روانه بازار شده است که زیبایی و کیفیت بالایی را دارا می باشد....

طراحی و ساخت

اولین عامل در انتخاب این محصول که خصوصا فرزند شما به ان توجه بسیار زیادی خواهد کرد ، بحث ظاهر و نوع طراحی این جلیقه شنا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از ارگونومی استاندارد بدن کودکان شکل گرفته است به گونه ای که کودک شما می توانید با پوشیدن این جلیقه همانند لباس به راحتی و بدون هیچ گونه اسیبی از این محصول استفاده کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این جلیقه شنا از رنگ صورتی شکل گرفته است که بر روی ان تصاویری از پرنسس نیز به چشم می خورد که شخصیت های محبوبی در بین دختران می باشند. هم چنین بخش بالایی این جلیقه نیز به گونه ای شکل گرفته است که کودک شما می تواند سر و گردن خود را هم به صورت راحت به ان تکیه داده و نگران اسیب دیدن و جا به جایی نباشد. عامل مهم دیگر نیز دارا بودن قفل های پلاستیکی در بخش جلویی این محصول می باشد که با چفت شدن ان ها قطعا کودک شما به بهترین شکل ممکن در داخل این جلیقه قرار گرفته و از ان خارج نخواهد شد که خیال شما را راحت خواهد کرد.

جنس بدنه

این محصول از نظر جنس بدنه هم یک کالای با کیفیت و با دوام است که قطعا با استفاده و در اختیار داشتن ان کیفیت را هم تجربه خواهید کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس وینیل شکل گرفته است که یک جنس رایج در بین محصولات بادی می باشد. هم چنین در بخش جلویی این جلیقه نیز دو عدد قفل پلاستیکی هم به چشم می خورد که مقاومت و استحکام این محصول را بیشتر کرده است.

ابعاد و وزن

این جلیقه برای کودکان سنین 3 تا 6 سال بسیار مناسب می باشد و همین امر هم سبب شده تا بتوانید با در نظر گرفتن این عامل یک خرید خوب و مطمئن را تجربه کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این جلیقه در ابعاد 51 در 46 سانتی متر تولید و عرضه شده است. هم چنین قابلیت تحمل وزن 20 کیلو گرم را هم این جلیقه دارا بوده و با داشتن وزن کم 300 گرمی سبب شده تا بتوانید به راحتی ان را در اختیار داشته و حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

جهت راه اندازی این محصول شما نیاز به یگ عدد پمپ باد خواهید داشت که بتوانید به سادگی این جلیقه شنا را باد کرده و از ان بهره ببرید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این جلیقه دارای 4 عدد محفظه باد می باشد که با استفاده از هر یک از این محفظه ها می توانید قسمتی از این محصول را بادکنید. هم چنین پس از باد کردن این جلیقه شما بایستی این محفظه ها را بسته و از ان استفاده کنید. عامل مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که بهتر است تا از نزدیک کردن اشیا نوک تیز به سمت این جلیقه جلوگیری کنید. هم چنین از ضربه زدن به ان هم بپرهیزید.

جمع بندی

جلیقه شنا بادی طرح پرنسس یک کالای کامل و با دوام است که برای کودکان سنین 3 تا 6 سال مناسب بوده و می توانید با استفاده از قفل های پلاستیکی این محصول ان را کوچک و بزرگ کنید. این محصول هم چنین دارای قیمت ارزانی هم می باشد که قابل خرید از نمایندگی محصولات بادی خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...