جلیقه شنا بادی پسرانه

bestway 93528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی پسرانه از سری جلیقه های فانتزی شرکت بست وی می باشد که در دو رنگ زیبای قرمز و آبی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول در گروه آموزشی سری B می باشد. به عبارتی ابتدا می بایست کودک از حلقه های شنای شورتی استفاده نموده که گروه A بوده و سپس از جلیقه های شنا سری B استفاده نماید. این محصول دارای چند محفظه جداگانه بوده که از طریق دریچه های هوای مجزا و با استفاده از انواع پمپ های دستی راه اندازی شده و در صورت بروز آسیب دیدگی در یکی از محفظه ها، محفظه های دیگر به خوبی وزن کودک را حمل می نماید. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که دارای ضخامت 0.25 سانتی متر بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد و در عین حال از وزن اندکی در حدود 300 گرم برخوردار بوده که برای کودک به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع آموزشی تفریحی
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد محفظه باد 3 (به علاوه یقه)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندی -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی پسرانه

جلیقه شنا بادی پسرانه محصولی با دوام ، ضخیم و با کیفیت است که با بهره گیری از ظاهری جذاب و همین طور مقاومت بالایی که دارد سبب شده تا یک محصول فوق العاده را از این نظر شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول باعث می شود که کودک شما بتواند با خیال راحت و بدون نگرانی بر روی اب قرار گرفته و از غرق شدن او نیز جلوگیری شود. تمام این موارد در کنار خصوصیات خوب دیگری که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت باعث شده تا یک محصول کامل و ایده ال را شاهد باشیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته و شاید مهم ترین نکته در خصوص این محصول بحث چگونگی ساختار و همین طور ظاهر این محصول می باشد که باعث شده تا جلوه فوق العاده ای به این محصول ببخشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار این جلیقه به گونه ای است که استفاده از ان فوق العاده راحت بوده و تنها می بایست ان را همانند پیراهن تن کنید تا با خیالی اسوده از این محصول بهره مند شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ این محصول به صورت یکدست نارنجی بوده که بر روی ان طرح هایی از نهنگ و کوسه و همین طور انواع ماهی ها را هم می توانید مشاهده کنید که باعث شده تا یک محصول فوق العاده زیبا را از این نظر نیز شاهد باشیم. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ضخامت لایه های اصلی این محصول به این صورت است که قطعا به راحتی اسیب نمی بیند. دارا بودن دو عدد قفل هم در جلوی این محصول باعث شده تا با خیالی اسوده از عدم باز شدن این محصول از ان بهره مند شوید.

جنس بدنه

عامل مهم دیگر در انتخاب این محصول بحث جنس بدنه ان است که با کیفیت بالایی که از خود نشان داده است سبب شده تا بدون کوچک ترین نگرانی از این محصول بهره مند شوید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جلیقه نجات با بهره گیری از وینیل رنگی شکل گرفته است که همان طور که در تصاویر می بینید علاوه بر زیبایی ، سبب شده تا مقاومت و ضخامت خوبی را هم دارا باشد. هم چنین قفل های این محصول نیز در جلوی ان هر دو از جنس پلاستیکی ساخته شده اند.

ابعاد و وزن

عامل مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث وزن و همین طور ابعاد این محصول است که با رعایت استاندارد های لازم تولید و ارائه شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای ضخامت لایه های 0.25 سانتی متر بوده و برای سنین 3 تا 6 سال مناسب می باشد. هم چنین وزن این کالا نیز تنها 300 گرم خواهد بود که مقدار بسیار مناسبی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نکته دیگر در انتخاب این محصول بحث نحوه راه اندازی و استفاده از این محصول است به گونه ای که شما می بایست سعی کنید تا به راحتی و از طریق محفظه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به راه اندازی این جلیقه کنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که یک عدد محفظه باد بر روی یقه و سه عدد دیگر بر روی بخش های مختلف این جلیقه قرار گرفته است که به راحتی و با استفاده از یک پمپ باد می توانید این جلیقه را باد کنید. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که مراقبت از این جلیقه هم کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود که نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با رعایت یک سری دستورالعمل ساده قابل اجرا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما تنها می بایست این محصول را از وسایل نوک تیز و داغ دور کرده و سعی کنید تا از ضربه زدن ، پریدن و قرار دادن وسایل سنگین بر روی این جلیقه هم خودداری کنید.

جمع بندی

جلیقه شنا بادی پسرانه یک محصول ایده ال و عالی برای استفاده تمام سنین می باشد که ساخت شرکت بست وی بوده و با دارا بودن وزن کم و ارگونومی ساخت مناسب باعث شده تا با قیمت ارزانی که دارد این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...