جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی

bestway 93532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
199,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی از سری محصولات تفریحی آموزشی شرکت بست وی بوده که با رنگ صورتی و طرح فانتزی مورد استقبال کودکان از جمله دختران قرار گرفته است. این محصول سری آموزشی B بوده و می بایست به منظور آموزش کودک ابتدا از حلقه های شنای شورتی استفاده شده که سری A بوده و سپس جلیقه های شنا به کار گرفته شود. این جلیقه شنا دارای چند محفظه مجزا بوده که به منظور ایمنی بیشتر کودک اینگونه طراحی شده است. به عبارت دیگر در صورت بروز آسیب دیدگی یک محفظه، محفظه های دیگر وزن کودک را به خوبی تحمل می نماید.

بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن جلوه ای زیبا، از مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار می باشد، زیرا ضخامت آن در حدود 0.25 سانتی متر بوده و در عین حال از وزن اندکی برخوردار می باشد. وزن آن در حدود 300 گرم بوده و به سادگی توسط کودک قابل حمل می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

ویژگی های جلیقه شنا بادی کودک

از ویژگی های جلیقه شنا بادی می توان به طراحی چاپی شیک و جذاب آن ها اشاره کرد ، بسیاری از جلیقه های شنا غیر بادی دارای طراحی ساده و معمولی هستند ، لذا جلیقه شنا بادی می تواند برای کودکان بسیار جذاب تر و محبوب تر باشد . جلیقه شنا بادی در هنگام بسته بندی جای بسیار کمی را اشغال می کند و از سوی دیگر وزن بسیار کمی نیز دارد به همین دلیل به سادگی می توانید آن را جابجا و حمل کنید . این ویژگی بسیار خوب به شما اجازه خواهد داد تا در صورت نیاز بتوانید این جلیقه شنا را با خود به سفر ببرید . راه اندازی این محصول بسیار ساده و آسان است . دوام و کیفیت جلیقه شنا بادی بالا بوده و ایمنی آن نیز بسیار بالاست . قفل این جلیقه شنا کاملا مطمعن است . این جلیقه شنا بادی قابلیت تغییر سایز داشته و کودک می تواند آن را به اندازه بدن خود تغییر سایز بدهد .

نگهداری و توصیه های مهم

جلیقه های شنا بادی اگرچه دارای دوام و کیفیت بسیار خوب و بالایی هستند اما ممکن است در صورت عدم استفاده صحیح دچار آسیب و مشکلاتی شود که بهتر است به خوبی از آن نگهداری کنید . بهترین توصیه این است که از برخورد اجسام تیز و برنده به محصول جلوگیری شود و به کودک آن را بیاموزید و به آن ها گوشزد کنید که چنگ زدن و یا گاز گرفتن می تواند موجب آسیب دیدگی جلیقه شنا شود . این جلیقه شنا دارای چند محفظه می باشد که نیاز است تمامی آنها را باد کنید . از محکم بسته شدن دریچه باد و همچنین قفل جلیقه شنا مطمعن شوید .  توجه داشته باشید که جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی قادر به تحمل وزن 20 کیلوگرمی می باشد بنابراین این محدودیت را در انتخاب و خرید جلیقه شنا بادی خود لحاظ کنید .

آسیب دیدگی و تعمیرات جلیقه شنا بادی

جلیقه های شنا بادی همچنین ممکن است در صورت عدم نگهداری صحیح آسیب دیده و سوراخ شوند ، در این حالت نیاز است تا محصول را تعمیر کنید . جلیقه شنا بادی فوق قابل تعمیر بوده و یکبار مصرف نیست ، بنابراین نیازی به دور انداختن جلیقه شنا بادی نخواهد بود . شرکت بست وی در کنار این محصولات برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات قرار داده است که می توانید با استفاده از آن بخش آسیب دیده را تعمیر کرده و مانع از خروج باد جلیقه شنا شوید .

توجه داشته باشید که با تعمیرات صحیح و خوب می توانید به مانند روز اول و بدون نگرانی از جلیقه شنا بادی استفاده کنید . برای پیدا کردن راحت تر محل سوراخ شده می توانید از کف صابون یا تشت آب استفاده کنید تا پس از خارج شدن حباب از جلیقه محل آسیب دیده را بیابید . در صورت نیاز به برچسب تعمیرات بیشتر می توانید آن را به صورت مجزا و با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

 نوع تفریحی آموزشی
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد محفظه باد 4
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 ابعاد:  51×46 سانتی متر
 سایز بندی 
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی از سری جلیقه های بسیار زیبا و خوشرنگ شرکت بزرگ بست وی می باشد که به واسطه طراحی زیبا و دخترانه خود بیشتر مورد پسند دختران قرار می گیرد . این محصول از پر فروش ترین مدل های فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با ضمانت سلامت و اصالت از فروشگاه خریداری کنید . این محصول به واسطه ابعاد و سایزی که دارد قابل استفاده برای سنین 3 تا 6 سال می باشد که مشتریان بایستی با توجه به این موضوع خرید خود را انجام دهند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای خرید جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت جلیقه شنا بادی

جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی فوق در ابعاد 46 در 51 سانتی متر ساخته شده است که به همین منظور برای کودکان سه تا شش سال قابل استفاده می باشد ، لذا کودکان بزرگ تر نیاز است که مدل های بزرگ تر را انتخاب و خریداری کنند . بست وی این محصول را به صورت قفلی طراحی کرده است که دارای 2 قفل پلاستیکی بر روی خود می باشد که می توانید از طریق بند آن ، حتی سایز جلیقه شنا را تغییر دهید ، بنابراین کودکان سنین پایین تر می توانند به کمک بزرگتر ها و والدین این جلیقه را به سایز خود تغییر دهند . همانطور که از نام این محصول و تصاویر آن مشخص است این جلیقه به رنگ بنفش و آبی نفتی با طراحی عروسکی ساخته شده است که بیشتر مورد توجه دختران قرار خواهد گرفت ، از این رو توصیه می شود که این محصول را برای دختران خریداری کنید .

ساختار این جلیقه شنا بادی به صورت چند محفظه ای بوده که نیاز است تا تمامی آن ها را باد کنید . ساختار چند محفظه ای می تواند ایمنی جلیقه را افزایش دهد چرا که در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها ، سایر آن ها خالی نشده و می تواند بر روی آب شناور باقی بماند . با توجه به تصاویری که در بالا مشاهده می کنید ، بخش بالایی این جلیقه شنا نیز بادی بوده که می تواند گردن کودک را پوشش دهد تا هیچگاه سر کودکان به داخل آب فرو  نرود و آن ها بتوانند به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ نمایند . این محصول در رنگبندی های دیگر نیز تولید شده است که می توانید در دسته بندی مربوطه آن ها را مشاهده کنید .

جنس جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی

بست وی برای ساخت جلیقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی از وینیل رنگی استفاده کرده است . وینیل با نام های دیگری چون پی وی سی یا پلاستیک طبیعی نیز شناخته می شود که با توجه به جنس خاص خود هیچگونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد ، بنابراین نگران حساسیت پوستی فرزند خود در برخورد با این جنس نباشید . پی وی سی موادی انعطاف پذیر است که به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، همچنین خاصیت ضد آبی آن در برابر رطوبت و خاصیت ضد اشعه آن در برابر نور خورشید محافظ بوده و پوسیده یا ضعیف نخواهد شد . جنس قفل های این جلیقه نجات نیز پلاستیکی بوده و زنگ نخواهد زد .

طرز استفاده و راه اندازی جلیقه شنا بادی

بر روی بدنه این جلیقه شنا بادی چندین دریچه قرار دارد که می بایست از آن طریق نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید ، توجه داشته باشید که راه اندازی با پمپ های باد برقی می تواند به محصول آسیب برساند بنابراین بهتر است با پمپ های باد دستی و با به کمک باد دهان آن را راه اندازی کنید . پس از باد کردن از بسته شدن درب دریچه ها اطمینان حاصل فرمایید . بهتر است میزان باد به اندازه باشد زیرا باد کم می تواند عملکرد خوب جلیقه را مختل کند و شناوری خوبی را نداشته باشد ، همچنین باد زیاد نیز می تواند موجب آسیب دیدن لایه های جلیقه شود . پس از استفاده بهتر است که به خوبی محصول را خشک کنید . شما می توانید از طریق بند جلیقه شنا را تغییر سایز بدهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...