جلیقه شنا یاماها ویژه بانوان

yamaha W 85756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا یاماها ، ساخته شده از جنس نئوپرن، که ضد ضربه می باشد و مقاومت بسیاری خوبی دارد، به علاوه این نوع جلیقه به هیچ وجه پوسیده نشده و طول عمر فوق العاده بالایی دارد.، این جلیقه دارای دو گیره در قسمت پایینی بوده و یک زیپ جداگانه نیز در بخش میانی به همراه دارد. رنگ عمده آن نیز بنفش بوده که با طرح گل مزین شده است. به دلیل وزن کم، بانوان از استفاده طولانی مدت این جلیقه شنا خسته نشده و طراحی و ساخت آن نیز مطابق بدن بانوان صورت گرفته است. 

  • نوع : زیپی، گیره ای
  • مناسب بانوان
  • سایز، کوچک
  • شرکت سازنده: یاماها
  • کد محصول: yamaha W 85756 

جلیقه شنا یاماها ویژه بانوان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده توسط خانوم ها در آب هایی با عمق بالا باشد . این جلیقه نجات یکی از مهندسی شده ترین جلیقه هایی می باشد که توسط برند محبوب و جهانی یاماها عرضه شده است و به دلیل زیبایی و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران ورزش های آبی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید جلیقه شنا راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل جلیقه شنا یاماها ویژه بانوان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی جلیقه های شنا به منظور کاربرد حساسی که دارند باید طبق استانداردهای جهانی پیش برود . این جلیقه شنا نیز از این قاعده جدا نمی باشد و در ساخت آن از طراحی مهندسی شده ای استفاده شده است که به خوبی می تواند بدن را بر روی آب نگه دارد . رنگبندی این محصول بنفش همراه با رده های طوسی رنگ می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و از همین رو می تواند توجه خانوم های شیک پوش حتی در آب را به خود جلب نماید . در بخش جلویی این جلیقه شنا یک عدد زیپ وجود دارد و برای بالا بردن ضریب اطمینان از دو قفل ریگلاج دار استفاده شده است که توسط آن ها به خوبی می توانید جلیقه را سایز بدن خود نمایید . وزن این محصول سبک و بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این امر باعث جلوگیری از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات ورزش های آبی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . جنس بدنه این محصول از نئوپرن می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وضربه دارد . همچنین این محصول به دلیل وزن کم و ساختار مهندسی شده ای که دارد به خوبی با بدن حالت گرفته و از خستگی بدن به هنگام شنا در طولانی مدتبه خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که در بخش هایی از این جلیقه شنا از پی وی سی برزنتی نیز استفاده شده است تا استحکام بالا تری را به این محصول بدهد و خیال شما را از بابت استحکام این محصول راحت کند . این جلیقه شنا می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط شنا در آب های آرام و خروشان باشد که از قیمت مقرون به صرفه ای در مقایسه با سایر جلیقه های شنا حرفه ای برخوردار است .

جمع بندی :

جلیقه شنا یاماها ویژه بانوان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در دریا و یا استخر های خانگی می باشد که توسط برند محبوب و جهانی یاماها تولید و عرضه شده است . این محصول دارای بدنه ای از جنس ترکیبی نئوپرن ضد ضربه و پی وی سی برزنتی می باشد که استحکام بالا در کنار ضریب اطمینان عالی را به این جلیقه شنا داده است . وزن این محصول سبک و بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این امر باعث جلوگیری از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . جلیقه شنا یاماها ویژه بانوان با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس مرزداران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...