جلیقه نجات استرج یاماها

yamaha Y 87958

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات استرج زرد رنگ جلیقه شنا یاماها ، محصولی فوق العاده ویژه با جنس رویه فوق العاده مستحکم از جنس نئوپرن و شکل ظاهری استرج، مناسب استفاده بزرگسالان، دارای یک زیپ میانی و دو گیره در بخش پایینی برای استحکام بیشتر، ظاهر این جلیقه نجات حالت بیضی شکل داشته و بر روی بدن شخص استفاده کننده کاملا محکم می شود. بخش داخلی این کالا مشکی رنگ بوده و بخش بیرونی متشکل از رنگ خاکستری و زرد می باشد که باعث شده یکی از زیبا ترین جلیقه های شنا تولید شده تا به امروز باشد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول قابلیت تغییر سایز را هم دارا می باشد و می توانید به سادگی اقدام به تغییر سایز این محصول گرفته و این جلیقه را با توجه به ابعاد خود به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید. علاوه بر این ها بهره مندی از کیفیت عالی رویه و همین طور زیپ مقاوم و دو قفل موجود بر روی این جلیقه نجات هم سبب شده تا ایمنی این محصول افزایش یافته و بتوانید با آسودگی خاطر دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید که قطعا مزیت بزرگ این تولید جذاب شرکت یاماها به شمار خواهد رفت.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه نئوپرن
 تعداد محفظه باد -
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 400 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده یاماها
 سایر ویژگی ها دارای دو قفل پلاستیکی
 قابلیت تغییر سایز
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

 

جلیقه نجات استرج یاماها محصولی شیک و در عین حال مقاوم است که قطعا می تواند یک پیشنهاد مناسب و ایده آل برای خرید به شمار رود. شاید این مسئله برای شما مهم باشدکه محصولی را خریداری کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک جلیقه نجات مناسب و ایمن برطرف سازد. در همین رابطه نیز گزینه های متعددی برای خرید وجود دارد که یکی از این موارد جلیقه نجات استرج یاماها است که با توجه به نوع طراحی و همین طور ویژگی های فوق العاده این محصول قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف سازد. حال با توجه به این مسائل در این مطلب سعی بر این داریم که به بهترین شکل ممکن ویژگی های کلی این جلیقه نجات را در اختیار شما قرار دهیم تا قبل از انتخاب وخرید این محصول بتوانید با آگاهی کامل از ویژگی های این جلیقه نجات آن را به سبد خرید خود بیافزایید.

طراحی و نوع ساخت

 در بخش نخست از بررسی این جلیقه نجات قصد داریم تا به صورت کلی خصوصیات این محصول را از بعد طراحی و همین طور ساختار مورد بررسی قرار دهیم. این مسئله بسیار مهم خواهد بود که  شما یک جلیقه نجاتی را خریداری کنید که علاوه بر بهره مندی از ویژگی های خاصی که از آن انتظار دارید ، بتواند به بهترین شکل ممکن ظاهری خاص را هم در اختیار شما قرار دهد. حال با توجه به این مسئله شرکت یاماها سعی کرده تا این محصول را روانه بازار کند که در این بخش به بررسی ظاهری ان به صورت کامل خواهیم پرداخت.

در ابتدا شما می توانید مشاهده کنید که این جلیقه نجات دارای یک طراحی شیک می باشد که با بهره گیری از رنگ های خاکستری ، زرد و مشکی به بهترین شکل ممکن طراحی و عرضه شده است. رنگ های زرد و خاکستری به صورت کج بر روی این محصول دیده می شوند و این کج بودن باعث شده تا این محصول از نظر رنگ بندی و ظاهر یک ساختار خاص را به شما ارائه کند. بخش میانی این جلیقه نجات نیز دارای زیپ می باشد. این زیپ اتصال هر دو سمت این محصول را شکل داده است و باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این جلیقه نجات استفاده کرده و لذت ببرید.

در کنار این مسئله شما می توانید مشاهده کنید که شرکت یاماها دو بار نام تجاری خود را بر روی این محصول حک کرده است. یک بار بر روی بدنه اصلی و بخش بیرونی این جلیقه نجات و یک بار هم در بخش داخلی این محصول که این امر سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین این جلیقه نجات دارای قابلیت تنظیم سایز را هم دارا می باشد که این امر هم باعث شده تا مشتری بتواند با خیالی راحت با هر ابعادی دست به خرید این محصول و استفاده از ان بزند.

جنس و کیفیت بدنه

مسئله مهم دیگری که باید قبل از خرید حتما به آن توجه کرد بحث جنس و کیفیت بدنه این محصول می باشد. این مسئله بسیار مهم است که شما بتوانید محصولی را برای خرید انتخاب کنید که از جنس و کیفیتی عالی برخوردار باشد. در همین راستا باید به این مسئله اشاره کنیم که از نظر کیفیت این محصول از جنس نئوپرن ساخته شده است. این نوع جنس در میان تولیدات شرکت یاماها در حوزه جلیقه های نجات یک جنس رایج و با دوام به شمار می رود که مشتری می تواند با آسودگی خاطر دست به خرید این محصولات بزند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این جلیقه نجات دو عدد قفل پلاستیکی نیز به چشم می خورد که در کنار بهره مندی از زیپ محکم و مقاومی که بر روی این جلیقه نجات وجود دارد باعث شده تا مشتری بتواند به بهترین شکل ممکن دست به خرید این محصول زده و از نظر جنس و کیفیت این جلیقه نجات خیالش راحت باشد.

جمع بندی

جلیقه نجات استرج یاماها یک محصول فوق العاده ایده آل و جذاب است که با توجه به رنگ بندی شیک و خاصی که دارد باعث شده تا مشتریانی که قصد انتخاب یک جلیقه نجات ایده آل را دارند بتوانند با آسودگی خاطر دست به خرید این محصول بزنند. استفاده ساده و آسان ، مقاومت بالای بخش های مختلف این محصول و همین طور طراحی شیک و جذابی که این جلیقه نجات دارا می باشد سبب شده تا مشتری به بهترین شکل ممکن بتواند آن را سفارش دهد. حال شما نیز می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس سفارش این محصول را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...