جلیقه نجات بادی کودک طرح دار میکی موس

bestway 91030E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بادی کودک طرح دار میکی موس از جمله جلیقه های نجات پرطرفدار برند محبوب بست وی می باشد . رده ی سنی این جلیقه نجات 3 الی 6 سال می باشد که کودک شما با استفاده از این جلیقه می تواند به شنا بر روی آب بپردازد حتی اگر شنا نیز بلد نباشد . این محصول از جنس پی وی سی با ضخامت 0.24 میلی متری نیز می باشد . روی این جلیقه ، مواج می باشد که این خصوصیت باعث می شود جلیقه در تن کودک محکم مانده و از تن آن در نیاید . همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر جلیقه در قسمت جلویی دارای دو بند می باشد که در هنگاه بسته شدن خطر در آمدن جلیقه را کاملا بر طرف می کند . بر روی این جلیقه نجات طرح کارتونی میکی موس حک شده است که جذابیت خاصی را به آن داده است .  جلیقه نجات دارای وزن 300 گرم می باشد که وزن بسیار مناسبی برای جلیقه های کودک است و هیچ گونه فشاری را در هنگام شنا به کودک تحمیل نمی کند . جلیقه نجات طرح میکی موس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح دنیا در ایران نیز می باشد وجود دارد که می توانید پس از خرید آن را به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 ابعاد:  51×46 سانتی متر
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه نجات بادی کودک طرح دار میکی موس از سری جلیقه نجات های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که دارای طراحی عروسکی و بسیار شیک می باشد که می تواند برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد . جلیقه های شنا وسایلی کمک آموزشی و همچنین ایمن هستند که می تواند ایمنی کودکان را در هنگام آب تنی در آب های عمق بالا تضمین کند . لذا بهتر است که همواره از این محصولات ایمن همچون جلیقه شنا ، بازو بند و یا حلقه های بادی جهت شنا و تفریحات آبی آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که این محصولات بر اساس ابعاد و سایز مناسب برای سنین خاصی بوده که بر اساس آن بایستی اقدام به خرید جلیقه نجات بادی کودک کنید . این جلیقه شنا مناسب برای سنین 3 الی 6 سال بوده و به خوبی می تواند کودکان این سنین را بر روی خود نگه دارد . 

طراحی و تولید جلیقه شنا بادی

جلیقه های شنا بادی دارای طراحی های مختلفی هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید . این جلیقه شنا دارای چندین محفظه بادشونده بر روی خود می باشد که نیاز است تا تمامی آنها را باد کنید . علت این طراحی نیز افزایش ایمنی جلیقه شنا می باشد چرا که در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها تمامی باد جلیقه خالی نخواهد شد . بخش یقه این جلیقه شنا نیز به صورت بادی طراحی شده است که به خوبی می تواند سر را بیرون از آب نگه داشته و باعث تعادل بسیار بهتر کودک بر روی آب خواهد شد . این جلیقه شنا می تواند به کودک اجازه دهد تا به پشت بر روی آب شنا کند .

همچنین عدم استفاده از آستین یا بازو بند در این مدل باعث شده است تا کودک به راحتی بتواند دستان خود را حرکت دهد تا بهتر بتواند شنا کرده و خود را به اطراف حرکت دهد . طراحی ظاهری این جلیقه شنا بادی برگرفته از انیمشین بسیار محبوب و دوست داشتنی میکی موس می باشد که می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد . نحوه بسته شدن این جلیقه شنا نیز به صورت قفلی بوده که از بهترین نوع قفل ها می باشد که حتی کودک نیز می تواند به سادگی آن را باز کرده و یا ببندد ، ولی این قفل در برابر ضربه ، فشار و امواج بسیار مقاوم است .

جنس جلیقه شنا بادی

برای ساخت جلیقه نجات بادی کودک طرح دار میکی موس از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است ، pvc یا وینیل یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی است که شرکت اینتکس به عنوان برترین تولید کننده محصولات بادی از این جنس برای ساخت بیشتر محصولات خود استفاده می کند زیرا این جنس دوام و طول عمر بالایی داشته و هیچگونه حساسیت های پوستی را برای افراد به دنبال نخواهد داشت . پی وی سی در برابر رطوبت کاملا مقاوم است از این رو استفاده طولانی و زیاد از آن هیچگونه آسیبی را به دنبال نخواهد داشت . پی وی سی انعطاف بسیار بالایی داشته و با این انعطاف بسیار خوب می تواند راحتی را برای کودکان به دنبال داشته باشد . جنس قفل این جلیقه شنا بادی نیز از پلاستیک می باشد .

راه اندازی و نحوه استفاده از جلیقه شنا بادی

جلیقه های شنا بادی به واسطه طراحی بادی خود نیازمند راه اندازی می باشند ، همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد این جلیقه شنا بادی دارای چندین محفظه و دریچه باد می باشد که نیاز است تا تمامی آنها را باد کنید . توصیه می شود که تمامی آن ها را باد کنید تا شناوری بهتری داشته باشد . میزان باد جلیقه شنا نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، لذا باد زیاد می تواند موجب آسیب دیدن لایه های جلیقه شنا شود و همچنین باد کم نیز شناوری جلیقه را کمتر خواهد کرد .

توصیه می شود که جلیقه شنا را در ابتدا باد کرده و به تن کودک کنید ، در صورت بزرگ بودن و یا کوچک بودن سایز شما می توانید از طریق کمربند آن را تغییر داده و به اندازه سایز کودک تغییر دهید . حتما قفل های جلیقه شنا را ببندید چرا که باز بودن آن می تواند باعث خارج شدن جلیقه شنا از تن بشود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...