جلیقه نجات بادی کودک مرد عنکبوتی

bestway 98014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بادی طرح مرد عنکبوتی محصولی مناسب برای استفاده کوکان بوده و ابعاد بسیار مناسبی نیز دارد به علاوه وزن و ابعاد بسته بندی محصول نیز به حدی کم بوده که به سادگی می توان آن را حمل کرد. این جلیقه می تواند وزن کودکان حدود 3 تا 6 سال را تحمل کند و طرح روی بدنه ان نیز بسیار زیبا و چشم نواز است. از نظر شیوه استفاده نیز به ساده ترین شکل ممکن شما قادر خواهید بود تا این جلیقه نجات را راه اندازی نموده و از آن برای کودک خود استفاده کنید. سبک وزن بودن این محصول در کنار طراحی ایده آل و استاندارد این جلیقه نجات باعث شده تا خیال مشتری از بابت در اختیار داشتن این جلیقه به صورت کامل راحت باشد. هم چنین با مراقبت های ساده از این محصول نیز قادر خواهید بود تا چندین سال از این محصول استفاده کرده و نگران آسیب دیدن آن نیز نباشید. تمامی این موارد در کنار طراحی خاص این محصول که برگرفته از انیمیشن محبوب مرد عنکبوتی می باشد باعث شده تا این جلیقه به یک کالای محبوب در میان خانواده ها تبدیل شود که هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران می باشد.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 ابعاد:  51×46 سانتی متر
 سایز بندی 
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه نجات بادی کودک مرد عنکبوتی یکی دیگر از تولیدات خلاقانه در حوزه محصولات بادی کودکان است که با توجه به نیاز کودکان و همین طور با در نظر گرفتن محبوبیت این انیمیشن و طرح به صورت کامل توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. در واقع در جمله قبل به این نکته اشاره کردیم که یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا این محصول بسیار محبوب گردد بحث چگونگی طراحی و همین طور ساختار این محصول است که با بهره گیری از طرح مرد عنکبوتی تولید شده است. در همین راستا در این مقاله سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع خصوصیات فوق العاده این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل از ویژگی های این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب و خرید این جلیقه شنا برای کودک خود بزنید پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ساختار محصول

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا این جلیقه نجات بسیار محبوب و پر طرفدار باشد همین بحث چگونگی طراحی و تولید این محصول می باشد. در واقع شما قطعا به این نتیجه رسیده اید که کودکان سعی می کنند تا با الگو برداری از انیمیشن ها و شخصیت های محبوب این داستان ها به محصولات و اسباب بازی ها علاقه نشان دهند. در همین راستا و طی سال های اخیر یکی از محبوب ترین مواردی که در حوزه انیمیشن و فیلم روانه بازار شده است ، انیمیشن مرد عنکبوتی و یا همان اسپایدر من می باشد. این شخصیت به قدری محبوب است که در میان خانواده ها و حتی در میان کودکان خصوصا پسر ها بسیار محبوب بوده و باعث شده تا از این محصول به عنوان یک جلیقه نجات ایده آل برای خرید استفاده کنند. همین ویژگی یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که می توان این جلیقه را به یک محصول محبوب بدل کرد.

اگر بخواهیم بیشتر در خصوص طراحی صورت گرفته در این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این انیمیشن با بهره گیری از رویه ای با طرح مرد عنکبوتی طراحی و تولید شده است. این رویه کاملا طرح دار بوده و همین طرح دار بودن محصول یکی از خصوصیات خوب طراحی این جلیقه نجات به شمار می رود. هم چنین مسئله دیگری که باید در خصوص طراحی این محصول عنوان کنیم بحث بخش های داخلی این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بخش های داخلی این محصول با رنگ یکدست قرمز و ساده شکل گرفته که کنار هم قرار گرفتن طرح موجود بر روی این جلیقه در کنار این رنگ زیبا باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است.

دیگر خصوصیت خوبی که جلیقه نجات بادی کودک مرد عنکبوتی داراست بحث تو پر بودن بخش های مختلف این جلیقه نجات می باشد. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که بخش های لبه این محصول به صورت بادی شکل گرفته اند و این بادی بودن محصول با توجه به ضخیم بودن این لایه ها از نقاط قوت این جلیقه نجات به شمار می رود که حتی باعث خاص تر شدن طراحی این محصول هم شده است. علاوه بر این ها نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث لبه بالایی این کالا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یقه بوده و این یقه به گونه ای شکل گرفته که کودک می تواند به راحتی سر و گردن خود را هم به این ناحیه تکیه داده و در بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن گردن خود را قرار دهد.

جنس و کیفیت بدنه محصول

در بخش قبل سعی کردیم تا در خصوص طراحی صورت گرفته بر روی این محصول به صورت کامل با شما صحبت کنیم. حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که از نظر کیفیت نیز این محصول توانسته به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. شما اگر به بدنه اصلی این محصول نگاه کنید همان طور که در بخش قبلی هم به ان اشارهکردیم این محصول دارای یک ساختار ضخیم می باشد که به صورت بادی طراحی شده و این ضخامت سبب شده تا به سادگی این محصول دچار آسیب نشود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که حتی بخش های داخلی این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته که در برابر فشار آب هم مقاومت بالایی از خود نشان داده است که همین امر نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که دو عدد قفل پلاستیکی نیز بر روی ناحیه جلویی این جلیقه نجات دیده می شود.

وجود این دو قفل پلاستیکی باعث شده است تا به بهترین شکل ممکن بتوانید ایمنی فرزند خود را بر روی آب حفظ نموده و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب دیدن او شرایط را برای شنا کردن و شناور بودن بر روی آب فراهم نمایید. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این جلیقه نجات از نوع وینیل طراحی گردیده که این جنس هم قطعا از موارد رایج در تولیدات محصولات بادی و جلیقه های نجات بادی می باشد که قطعا مسئله ای فوق العاده مهم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و سنین مورد استفاده

با توجه به تمام مواردی که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم قطعا به این نتیجه پی برده اید که این محصول هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر جنس و کیفیت توانسته به بهترین شکل ممکن یک محصول تمام عیار به شمار رود. حال این مسئله نیز سوال خواهد بود که این جلیقه نجات دارای چه ابعادی است و آیا تمام کودکان می توانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند؟ در پاسخ به این سوال باید در وهله اول به بررسی ابعاد این جلیقه نجات اشاره کنیم. این محصول در بسته بندی با ابعاد 51 در 46 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این مقدار باعث شده تا شما بتوانید یک بسته بندی بسیار کوچک را در اختیار داشته و به راحتی از این محصول برای فرزند خود استفاده کنید.

شرکت بست وی پیشنهاد داده است که این جلیقه نجات مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد. در واقع ابعاد این محصول برای کودکان در این بازه سنی مناسب می باشد و ممکن است افرادی که سن کمتر و یا بیشتری دارند نتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند پس باید در هنگام خرید به این مسئله هم دقت داشته باشید. هم چنین این محصول می تواند کودکان تا وزن 20 کیلو گرم را هم به راحتی بر روی آب به صورت شناور نگه داشته و از این بابت نیز خیالتان راحت خواهد بود. در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که وزن این محصول در داخل بسته بندی تنها 100 گرم می باشد که این مقدار هم باعث شده تا به راحتی خود کودک هم بتواند این محصول را حمل و نقل نماید که از نکات مهم در خصوص پرتابل بودن این جلیقه نجات به شمار می رود. حال با توجه به تمامی این نکات اگر شما نیز قصد دارید تا برای فرزند خود یک جلیقه شنای ایده آل و زیبا را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمتی استثنایی خریداری نموده و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...