جلیقه نجات طرح دار زرد اینتکس

intex 59661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
225,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات طرح دار زرد اینتکس از سری جلیقه های شنایی می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و با توج به طرح های زیبای کودکانه ای که بر روی بدنه آن وجود دارد به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . این جلیقه شنا از جنس وینیل با ضخامت لایه های 0.25 میلی متری می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت ساخت و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . باد کردن و راه اندازی این محصول توسط 3 محفظه بادی که بر روی آن تعبیه شده است آسان تر از آب خوردن می باشد و برای باد کردن آن می توانید از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده نمایید . رده سنی استفاده از این جلیقه نجات 3 الی 5 سال می باشد که می توانید متناسب با سن کودک خود در تصمیم گیری هر چه بهتر محصول مورد نظر تلاش نمایید . جلیقه نجات طرح دار زرد اینتکس با برترین کیفیت  و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر میتوانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منلز و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش ر با ما تجربه نمایید .

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 170 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 ضخامت لایه 0.20 میلی متر
 دارای دو قفل پلاستیکی
 دارای دو محفظه باد
 قابلیت تغییر سایز با ریچلاج کردن
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

جلیقه نجات طرح دار زرد اینتکس یک جلیقه نجات کودک فوق العاده زیباست که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ممکن طراحی و تولید شده و پس از عرضه به بازار توانسته به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در همین رابطه حال باید عنوان کنیم که این محصول دارای چه ویژگی ها و خصوصیاتی می باشد و آیا این ویژگی ها باعث می شود تا بتوانید دست به خرید این محصول بزنید؟ پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید در رابطه با این محصول به صورت کامل اطلاعات کسب کرده و سعی کنید تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهید پس با ما همراه باشید...

شیوه طراحی و نوع ساخت محصول

اولین بخش از بررسی این محصول به طراحی و نوع ساختار این جلیقه نجات تعلق می گیرد. در واقع باید در هنگام خرید توجه داشته باشید که یک محصول دارای چه خصوصیاتی است و آیا این خصوصیات باعث می شود که خرید این محصول را انجام دهید. در همین راستا باید عنوان کنیم که طراحی این محصول در عین سادگی باعث شده تا مشتریان به بهترین شکل ممکن بتوانند از آن برای فرزندان خود استفاده کنند. در همین رابطه طراحی این محصول یکی از موارد مهمی است که سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این جلیقه استفاده کرده و لذت ببرید.

در ارتباط با طراحی این محصول باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این جلیقه کاملا شیک و ایده آل است و این طراحی به گونه ای صورت گرفته که کودک بتواند به بهترین شکل ممکن این محصول را تن کرده و از آن استفاده کند. ساختار این محصول به گونه ای است که دارای دو دریچه بوده که کودک می تواند به راحتی از طریق این محفظه ها دست خود را رد نموده و از این محصول استفاده کند. ساختار داخلی این جلیقه نجات نیز به این صورت است که شما می توانید به راحتی یک سری محفظه باد را مشاهده کنید که وجود این موارد سبب می شود تا کودک بتواند پس از قرار گیری در داخل این محصول ایمنی لازم را در اختیار داشته و با آسودگی خاطر از این جلیقه نجات بر روی آب استفاده کند.

دیگر مسئله ای که باید در خصوص این جلیقه نجات به آن بپردازیم بحث طرح موجود بر روی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که چندین ماهی و صدف دریایی و ... بر روی این محصول با رنگ های مختلف نقش بسته است که این ویژگی در کنار رنگ اصلی زرد این محصول سبب شده تا جذابیت این جلیقه نجات دو چندان شود. هم چنین شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که در قسمت جلویی این محصول دو عدد قفل پلاستیکی نیز دیده می شود که وجود این دو قفل باعث شده تا به راحتی ایمنی این محصول حفظ شده و از آن لذت ببرید.

جنس و کیفیت محصول

یکی از خصوصیات خوبی که این جلیقه نجات داراست بحث کیفیت فوق العاده و همین طور جنس مقاوم این جلیقه نجات می باشد که باعث شده تا با آسودگی خاطر بتوانید دست به خرید این محصول زده و نگران ایمنی او به هیچ عنوان نباشید. در واقع باید در وهله اول به این مسئله توجه داشته باشید که این محصول با بهره گیری از جنس وینیل طراحی و تولید شده است که این جنس قطعا یکی از موارد مهم در طراحی و تولید انواع جلیقه های نجات می باشد. هم چنین با توجه به این مسئله که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم شما می توانید دو عدد قفل پلاستیکی و مقاوم را هم بر روی این محصول مشاهده کنید که وجود این دو قفل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن کودک دارای ایمنی کامل باشد و به هیچ عنوان از داخل این جلیقه نجات خارج نشود که قطعا این مورد نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول در حوزه جنس و کیفیت به شمار می رود.

جمع بندی

با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب قطعا به این نتیجه پی برده اید که این محصول یک جلیقه نجات ایده آل برای خرید شما برای استفاده فرزندتان به شمار خواهد رفت. طراحی شیک و زیبای این محصول در کنار رنگ جذابی که این جلیقه نجات دارد در کنار بهره مندی از جنس و کیفیت فوق العاده این جلیقه نجات همگی از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود. حال با توجه به این موارد شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید و تهیه این محصول برای فرزند خود کرده و آن را از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...