حلقه بادی شنا با طرح مرد عنکبوتی

bestway 77411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنای بادی با طرح مرد عنکبوتی یکی از حلقه های بادی مخصوص تفریحات آبی و همچنین نجات غریق برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با طراحی گرد که هنگام استفاده بر روی آب تعادل لازم را ایجاد خواهد کرد. این کالا تولید شده توسط شرکت بست وی بوده و با همین ارگونومی در طرح های دیگری نیز تولید شده است. اما از این حلقه شنا می توان در آب های آرام و کم (بیشتر در استخر ها) برای فرزندان خود استفاده نمایید.

  نوع تفریحی ، نجات غریق
  قطر 56 سانتی متر
  ارتفاع 8 سانتی متر
  وزن 141 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
  پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده  بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا کودکانه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه بادی شنا با طرح مرد عنکبوتی از سری جلیقه های نجات با کیفیت و مناسب برای کودکان می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب و مطرح بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و امروزه می توانید این محصول زیبا را از نمایندگی آنلاین بست وی در ایران خریداری کرده و روز زیبایی را برای کودک خود بسازید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید حلقه بادی شنا راهنمایی کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید ..

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که در هنگام شنا وزن ، کودک را به خوبی بر روی آب نگه داشته و از زیر آب رفتن وی به خوبی جلوگیری می کند . همچنین بر روی این جلیقه شنا طرح های زیبایی نیز وجود دارد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند و روز زیبایی را برای وی بسازد . بر روی این محصول محفظه ی باد نیز تعبیه شده است که از این طریق و توسط تمامی پمپ های باد نیز می توانید اقدام به باد کردن و یا خالی کردن باد محصول پرداخته تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه این جلیقه بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت تامین کردن امنیت کودک در هنگام شنا در آب های آرام و خروشان راحت می کند . پی وی سی از جمله برترین جنس هایی می باشد که در تولید محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا  به همراه نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که در هنگام نا به خوبی با بدن شما تطبیق پیدا کرده و مانع از خستگی شما هنگامی که بر روی آب قرار دارید می شود .

ابعاد و وزن :

ابعاد حلقه بادی شنا با طرح مرد عنکبوتی به مشخصات ( قطر : 56 سانتی متر و ارتفاع : 8 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی جلیقه های شنا از فضای ایده آلی برخوردار است و خیال شما را از بابت یفیت ساخت به طور کلی راحت می کند . همچنین از جمله ویژگی های مهم که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه جلیقه های شنا باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد که از جمله نکات کلیدی به حساب می آید . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد برابر با 0.14 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این لحاظ می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

حلقه بادی شنا با طرح مرد عنکبوتی یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین جلیقه های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد . جنس این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر آن به طور کلی راحت می کند . حلقه بادی شنا با طرح مرد عنکبوتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...