حلقه بادی شنا کودک میکی موس

bestway 91004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی شنا کودک میکی موس یکی از حلقه های جذاب در بین کودکان است. این محصول مناسب برای سنین 3 تا 6 سال می باشد و جنس ان از نوع وینیل بوده که استحکام فوق العاده ای دارد و در صورت وارد نشدن شی نوک تیز به داخل ان می توانید چندین سال از ان استفاده کنید. طراحی شکل ظاهری ان بر گرفته از کارتون محبوب میکی موس بوده که در بین دختران و پسران پر طرفدار است. علاوه بر شکل ظاهری این محصول ، جعبه ان به صورت تمام رنگی تولید شده که در هنگام خرید جلب توجه می کند. به دلیل داشتن وزن کم شما می توانید ان را با خود حمل کرده و به راحتی در محل مورد نظر از ان استفاده کنید. این حلقه بادی مناسب برای استخر ، اب های ارام و ... بوده که کودک شما را از خطر غرق شدن در اب نجات می دهد. هم چنین می توانید در عرض چند دقیقه این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم اکنون این محصول زیبا را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 56 سانتی متر
 وزن 150 گرم
 نوع بسته بندی تمام رنگی
 جنس بدنه وینیل
 طرح محصول میکی موس
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 الی 6 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه بادی شنا کودک میکی موس از حلقه های زیبا و دوست داشتنی با طراحی کودکانه و جذاب می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است . این وسیله بادی ، برای بازی و تفریحات آبی کودکان می باشد و به عنوان یک حلقه شنا بادی می تواند برای آن ها بسیار کاربردی باشد تا بتوانند در آب های عمیق تر نیز شنا کنند و حتی با استفاده از آن حتی در آب های کم عمق نیز بر روی آب شناور بمانند .

حلقه های شنا بادی در واقع یک وسیله کمک آموزشی نیز می باشد که کودکان می توانند از آن بهره مند شده و برای اینکه به قسمت های عمیق استخر بروند ، از آن استفاده کنند . در این بخش قصد داریم که شما را با ویژگی ها و خصوصیات حلقه بادی شنا کودک میکی موس آشنا کرده و به بررسی کامل و جامع حلقه بادی شنا کودک میکی موس بپردازیم و چگونگی طراحی ، راه اندازی و ... را به شما آموزش بدهیم .

یک حلقه شنا بادی همانطور که از نامش مشخص است به مانند یک حلقه ساخته شده و گرد است ، تصویر محصول نیز گویای همین موضوع بوده و شما می توانید طراحی حلقه ای آن را مشاهده کنید . این طراحی خاص می تواند به کودکان اجازه دهد تا به روش های مختلفی از آن استفاده کنند . یک حلقه بادی می تواند برای نشستن کودکان و استفاده از آن به عنوان شناور بادی مورد استفاده قرار بگیرد ، از سوی دیگر کودکان می توانند وارد حلقه شنا بادی شوند و آن را به دور کمر خود حلقه کنند تا اینچنین آزادانه دست و پا زده و به اطراف حرکت کنند . 

روش دیگری که می توان از حلقه های شنا بادی استفاده کرد ، این است که زمان هایی که در داخل آب هستند از حلقه بادی گرفته تا استراحت کنند . بدین ترتیب گاهی کودکان می توانند این حلقه را به عنوان یک حلقه نجات نیز در نظر گرفته و آن را بر روی آب شناور بگذارند تا در هنگام شنا کردن زمان هایی که خسته شده اند و دیواره های استخر دور است ، سریعا می توانند از حلقه شنا بادی گرفته و استراحت کنند . نکته ای که باید در هنگام خرید حلقه بادی شنا کودک میکی موس و یا سایر حلقه های شنا بادی داشته باشید ، رده سنی این محصولات است . 

عمدتا حلقه شنا بادی برای رده های سنین کودک و بزرگسال طراحی شده است که باید به این نکته توجه داشته باشید . همانطور که معقول است ، حلقه شنا بادی کودک از نظر ابعاد کوچک بوده و قطر 56 سانتی متری حلقه بادی شنا کودک میکی موس نیز نشان از این دارد که برای استفاده کودکان ساخته شده است . شرکت بست وی رده سنی این حلقه شنا بادی را سنین 3 تا 6 سال می داند و بهتر است شما نیز آن را برای کودکان خود که در این سن هستند خریداری کنید . 

شکل ظاهری حلقه بادی شنا کودک میکی موس بسیار زیبا بوده و همانطور که از نام محصول و تصویر آن نیز مشخص است ، طراحی رویه آن کارتونی بوده و شکل میکی ماوس بر روی آن نقش بسته است که یک کارتون بسیار با نمک و زیبا برای کودکان محسوب می شود و می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد . در بدنه حلقه بادی شنا کودک میکی موس یک دریچه باد نیز به منظور راه اندازی قرار داده شده است که به دلیل کودک بودن محصول بادی شاید نیازی به پمپ باد برای راه اندازی هم نداشته باشید .

حلقه بادی شنا کودک میکی موس برای مسافرت ها نیز بسیار مناسب است و حتی می توان آن را تا استخر های عمومی محله ها نیز  با دست حمل کرد ، زیرا تنها 150 گرم وزن داشته که وزن بسیار ناچیزی بوده و خود کودک نیز می تواند آن را با خود ببرد . شما می توانید حلقه بادی شنا کودک میکی موس را از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کرده و از بابت اورجینال بودن محصول نیز خیال راحتی داشته باشید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...