حلقه شنا بادی با طرح آناناس

36523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح آناناس یکی از انوع متفاوت و دوست داشتنی حلقه های شنا بادی بوده که در یال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه استانداردی برخوردار بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 9 سال مناسب می باشد. بدنه ای این محصول برگرفته از یک اناناس زیبا با تمام جزئیات بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل استفاده شده که از دوام بالایی برخوردار است. به همین دلیل می توانید از اینمحصول با اسودگی خاطر در اب های ارام و تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. این محصول از امکان حمل و راه اندازی اسانی برخوردار بوده به همین دلیل محصولی ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول از وزن بدنه بسیار کمی در حدود 600 گرم برخوردار بوده اما این وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول ندارد. زیرا این حلقه شنا بادی می تواند به سادگی وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را تحمل کند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی با طرح آناناس

حلقه شنا بادی با طرح آناناس یکی از نمونه های متفاوت تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات ابی بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از طول عمری بالا برخوردار بوده و دارای طراحی بدنه ای جذاب و منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل توانسته در زمانی کوتاه به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات ابی دست یابد. در بخش نقد و  بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خریدی مطمئن بر اساس نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار حلقه های شنا بادی حفظ ایمنی افراد بر روی سطح اب و شناور باقی نگه داشتن ان ها می باشد. از سوی دیگر با توجه به استقبال عموم مردم از این گروه محصولات و تنوع بالای تولید و با توجه به عدم تمایل مصرف کنندگان برای خرید محصولی با ساختار کلیشه ای نیاز به طراحی بدنه ای منحصر به فرد و نواورانه وجود دارد. شرکت اینتکس با اتکا به این موارد مهم توانسته در سال جدید میلادی حلقه شنا بادی با طرح آناناس را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه این بیضی شکل بوده که بخش اصلی ان کاملا گرد می باشد. بدنه این محصول برگرفته از طرح یک اناناس زیبا کاملا فانتزی طراحی شده است. رنگ بخش حلقه بادی محصول زرد بوده که خطوط قهوه ای بر روی ان به چشم می خورد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سبز رنگ مانند برگ های سبز اناناس در نظر گرفته شده است. این محصول دارای قطر بالایی در بخش حلقه شنا بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 9 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس برای رسیدن به محصولی با طول عمر بالا و رضایتمندی مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و بادوام تولید می کند. بخش کف محصول به دلیل احمل وزن بالا و تماس پیوسته با سطح اب از نوع وینیل دولایه تولید می شود. شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز نیز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول جذاب با توجه به وزن بدنه 600 گرمی و امکان حمل و جا به جایی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای گرد دارای قطری برابر 114 سانتی متر است. ارتفاع 30 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب جلوگیری می کند. این محصول قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول بعد از خارج کردن ان از بسته بندی ابتدا ان را در یک فضای صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از 90 کیلوگرم را به این محصول وارد نکنید. در راستای خدمات پس از فروش در نظر گرفته از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

حلقه شنا بادی با طرح آناناس محصولی زیبا با ساختاری پرتابل بوده که برای استفاده در آب های آرام طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید اینکالا منحصر به فرد را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...