حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی

65653

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های محضولات مورد نیاز در تفریحات ابی بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای ابی رنگ با خطوط مورب زرد بوده که از طراحی با نمای ماهی برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از با کیفیت ترین نوع وینیل با ساختاری انعطاف پذیر و بادوام استفاده شده است. این ساختار با توجه به طول عمری بسیار بالا قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا تغییرات اب و هوایی و دماهای اب تاثیری بر طول عمر این محصول ندارد. این محصول از وزنی بسیار کم و تحمل توان وزنی بسیار بالا برخوردار می باشد. به همین دلیل و با توجه به امکان راه اندازی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. ساختار طراحی شده از این محصول مناسب استفاده در آب های ارم برای تمامی سنی کودک و بزرگسال می باشد. به مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 وزن 0.8 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی

حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی  یک محصول منحصر به فرد و زیبا برای تفریحات ابی بزرگسالان بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و طراحی خاص و چشم نوار دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی همه جانبه ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید حلقه شنا بادی ایده ال توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

حلقه های شنا بادی از جمله محصولات مناسب برای تفریحات ابی افراد بوده که از زمان عرضه به بازار با استقبال خوبی مواجه شده اند. به همین دلیل در پروسه تولید این گروه از محصولات نیاز به طراحی بدنه ای منحصر به فرد و نواورانه وجود دارد. از سوی دیگر محصول تولید شده دارای ساختاری بر اساس استاندارد های جهانی بوده تا ایمنی افراد را در زمان مصرف مهیا کند. شرکت بست وی بر همین اساس حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی تولید می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که سطح حلقه ان در میانه محصول کاملا قابل رویت است. بدنه این محصول با رنگ ابی تولید شده که دارای خطوط موازی زرد رنگ می باشد. این ترکیب رنگ ارامش را به شما هدیه می کند. ساختار این محصول برگرفته از یک ماهی زیبا بوده که با نهایت ظرافت به طراحی شده است. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان وجود دارد.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی بادوام بوده تا از طول عمر ان اسودگی خاطر داشته باشند. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری مقاوم و نرم تولید می کند. کف این محصول از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح اب در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. شما می توانید از این محصول به راحتی در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با وزن بدنه 800 گرمی و امکان جا به جایی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول گرد بوده که دارای قطری بالغ بر 114 سانتی متر است. توجه داشته باشید ضخامت لایه های بدنه محصول 0.25 میلیمتر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول برای راه اندازی نیاز داشته ابتدا از بسته بندی خارج شده سپس در یک محیط صاف باز شود. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا بپرهیزید. همچنین از وارد کردن فشار و وزن بالا بدنه خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را به دفتر این نمایندگی برای انجام تعمیرات تخصصی ارسال نمایید.

جمع بندی

حلقه شنا بادی بزرگسال با طرح ماهی یک محصول استثنایی برای استفاده در آب های آرام بوده که ساختاری استاندارد و جذاب داردو با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...