حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه

bestway 43252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
189,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه یکی از محبوب ترین حلقه های شنا بادی می باشد که با توجه به دارا بودن امکانات فوق العاده ای که دارد فروش خوبی را هم به خود اختصاص داده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای دو عدد محفظه باد می باشد که با استفاده از هر یک می توانید این حلقه شنا را به صورت کامل باد کرده و از ان بهره مند شوید. در کناره این محصول نیز یک عدد محفظه نگهدارنده بطری هم وجود دارد که با خیال راحت بطری اب و یا لیوان خود را در این قسمت قرار داده و می توانید در زمان مورد نظر از ان بهره مند شوید. هم چنین رویه اصلی این محصول تولید شده از نوع PVC و یا همان وینیل است که به صورت کامفورت شکل گرفته و مقاومت فوق العاده ای را از خود نشان داده است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول دارا بودن تکیه گاه در بخش انتهایی این حلقه شناست که باعث شده تا شما بتوانید به سادگی به این قسمت تکیه داده و بر روی اب به استراحت بپردازید. هم چنین شرکت بست وی سعی کرده تا برای زیباتر شدن این محصول در داخل این کالا چراغ های LED قرار دهد که با استفاده از باطری روشن می شود. این چراغ ها قابلیت تغییر رنگ را دارا بوده و باعث می شود تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشید. هم اکنون می توانید این محصول بی نظیر را از سایت فروشگاه محصولات بادی خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 118 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد جا لیوانی 1
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 تعداد محفظه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای چراغ LED
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه

یکی از محصولات مهیجی که باعث می شود تا شما یک تفریح آبی جذاب را در داخل استخر و یا اب های ارام تجربه کنید استفاده از حلقه های شنای بادی می باشد که باعث می شود تا بر روی اب به صورت شناور قرار گرفته و در بهترین حالت ممکن به تفریح بپردازید. در همین راستا نیز باید گفت که جدید ترین محصول تولید شده در این دسته بندی ، حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه است که با توجه به ویژگی های خوبی که این محصول داراست قصد داریم به بررسی ان به صورت کامل بپردازیم....

طراحی رویه

بحث اول در رابطه با این محصول به رویه و طراحی این حلقه شنا تعلق می گیرد که قطعا عاملی بسیار مهم و اساسی خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این حلقه شنا دارای رویه ای چند رنگ با بهره گیری از ویژگی های منحصر به فرد می باشد. اگر به صورت کامل بخواهیم جزئیات این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید عنوان کنیم که بر روی بدنه اصلی این حلقه شنا می توانید خطوط مختلفی را مشاهده کنید که با اندازه های مختلف و ابعاد گوناگون در تمام نقاط این محصول پراکنده شده اند. هم چنین این خطوط هر یک دارای یک رنگ شاد و جذاب می باشد که در همین راستا می توان از استفاده رنگ های ابی ، زرد ، قرمز ، بنفش ، سبز و ... اشاره کرد که قطعا باعث ایجاد یک محصول شاد و چشم نواز شده است.

بهره مندی از جا لیوانی

یکی دیگر از مزایای خوب و جذاب این حلقه شنا که باعث شده تا از بسیاری از محصولات مشابه پیشی گرفته و خاص و جذاب شود ، دارا بودن جا لیوانی می باشد. در بخش کناری این محصول شما می توانید یک فضای گرد و کوچک را مشاهده کنید که دقیقا به اندازه یک بطری اب و یا یک لیوان فضا را دارا می باشد که همین امر نیز باعث شده تا بتوانید در حین استفاده از این محصول به راحتی لیوان و یا بطری نوشیدنی خود را حتی بر روی اب نیز در دسترس داشته باشید.

دارا بودن تکیه گاه

دیگر خصوصیت خوبی که این حلقه شنا داراست بهره مندی از تکیه گاه می باشد که قطعا این عامل هم فوق العاده مهم خواهد بود. شما پس از قرار گیری بر روی این حلقه شنا می توانید به سادگی به این تکیه گاه تکیه داده و سر و گردن خود را نیز در شرایط ایده ال قرار دهید تا از خستگی شما جلوگیری شده و ساعت ها نیز بدون هیچ گونه ناراحتی و خستگی بتوانید از این محصول استفاده نمایید.

محفظه باد

شما بر روی این محصول می توانید دو عدد محفظه باد را مشاهده کنید. یکی از این محفظه های باد برای باد کردن بدنه اصلی این حلقه شنا و دیگری برای باد کردن کامل تکیه گاه تعبیه شده است که قطعا با استفاده از این دو می توانید به صورت جداگانه و با سرعت بیشتری این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محفظه های باد در صورت بسته بودن هیچ گونه بادی را از داخل این محصول خارج نمی کنند که همین امر نیز باعث می شود تا شما در حین استفاده از این محصول نگران خالی شدن باد داخلی نباشید.

پرتابل و سبک وزن

خصوصیت دیگری که این حلقه شنا داراست بهره مندی از وزن بسیار کم و همین طور پرتابل بودن این محصول می باشد که سبب شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و به ساده ترین شیوه ممکن از این محصول استفاده نموده و ان را حمل و نقل نمایید. وزن کلی این حلقه شنا حتی در حالت راه اندازی شده تنها 1 کیلو گرم می باشد که قطعا هیچ گونه فشاری برای حمل و نقل به شخص وارد نخواهد کرد.

دارا بودن چراغ LED

در بخش داخلی این محصول نیز شما می توانید چراغ های رنگارنگی را مشاهده کنید که با استفاده از باطری های کم مصرف به سادگی قابل روشن شدن بوده و قطعا در تاریکی شب بر روی اب جلوه فوق العاده ای را به این محصول می بخشد که این امر هم یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصول به شمار می رود.

جمع بندی

حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه یک کالای کامل و جذاب است که با بهره مندی از ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا یک پیشنهاد خوب برای خرید به شماررفته و می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...