حلقه شنا بادی رنگی اینتکس

intex 58202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنای بادی بزرگ محصولی برای تفریحات آبی و همچنین نجات غریق برای آب های آرام و نا آرام که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که قابلیت بالایی را در حفظ تعادل داشته و توسط دو دستگیره ای که بر روی آن تعبیه شده به خوبی قابل کنترل است. اما این محصول قابل استفاده برای سنین بزرگسال و همچنین کودکان می باشد.

حلقه شنا بادی رنگی، محصولی فوق العاده و شگفت انگیز از سری محصولات اینتکس می باشد که لایه ای فوق العاده ضخیم برای امنیت بیشتر بر روی خود دارد، این حلقه با ابعاد بزرگ خود می تواند وزن افراد بزگسال را نیز تحمل کند، ضمینه رنگی این حلقه شنا سفید بوده و در قسمت بالایی رنگ های بنفش، سبز، نارنجی و قرمز که به زیبایی آن کمک شایانی کرده است دارد.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی رنگی اینتکس از خوشرنگ ترین حلقه های شنا بادی برای استفاده سنین بزرگسال می باشد که دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواندبرای شنا کردن نیز مناسب باشد . یکی از ویژگی هایی که حلقه شنا بادی رنگی اینتکس دارد ، می توان به قابلیت یادگیری شنا با استفاده از این محصول بادی اشاره کرد ، چرا که حلقه های شنا به عنوان یک وسیله یادگیری و کمک آموزشی نیز استفاده می شود . ویژگی بسیار خوبی که حلقه شنا بادی رنگی اینتکس و یا سایر حلقه های شنا بادی دارند می توان به استفاده از آن ها در هر شرایطی اشاره کرد ، شما می توانید از حلقه شنا بادی رنگی اینتکس در استخر ها و همچنین در دریاچه ها و سواحل دریا استفاده کنید ، شما می توانید با این محصول به قسمت های عمیق تر آب نیز بروید . 

ویژگی بسیار خوبی که این محصولات بادی دارند ، این است که در هر شرایطی که دوست دارید می توانید از آن استفاده کنید ، به عنوان مثال شما می توانید بر روی حلقه شنا بادی رنگی اینتکس نشسته و یا از آن آویزان شده و حتی به داخل آن بروید و از محصول بهره مند شوید ، همچنین در قسمت های عمیق تر آب می توانید آن را برده و با کمی فاصله گرفتن از آن در داخل آب شنا کنید و در صورت خسته شدن از حلقه شنا بادی بگیرید ، بدون اینکه نیاز باشد به ساحل و یا کناره های استخر بروید . از حلقه شنا بادی رنگی اینتکس می توانید در قایق استفاده کنید و از آن به عنوان تیوپ نجات بهره مند شوید . 

از سایر مزیت های حلقه شنا بادی رنگی اینتکس می توان به قابلیت استفاده کردن از محصول حتی در مواقعی که برعکس می شود اشاره کرد ، همچنین تعادل خوبی را این نوع از محصولات بادی و شناور های بادی بر روی آب داشته و چه بسا برای ساخت آن از دو دستگیره نیز استفاده شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده بوده و در صورت نیاز می توانید با گرفتن آن به خوبی شرایط خود را برای عدم برهم ریختن تعادل استفاده کنید . این دستگیره ها مقاوم بوده و مشکلی را برای حلقه شنا بادی ایجاد نخواهد کرد . 

حلقه شنا بادی رنگی اینتکس همانطور که در نامش ذکر شده است توسط برند اینتکس تولید شده و می توان گفت که آن یک محصول اورجینال است که بهترین برند دنیا و محبوب ترین آن ها ، حلقه شنا بادی رنگی اینتکس را تولید کرده است . اینتکس برای تولید حلقه شنا بادی رنگی اینتکس از لایه های رنگی پی وی سی استفاده کرده است که در آن از رنگ پس زمینه سفید با رنگ های دیگر سبز ، آبی ، قرمز و نارنجی استفاده شده است تا این محصول بسیار زیبا و شیک باشد ، به خصوص اگر بر روی آب و استخر ها شناور بماند . 

وزن کلی حلقه شنا بادی رنگی اینتکس نهایتا به 800 گرم می رسد که بسیار سبک بوده و در کنار این موضوع به خوبی میتواند وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کند . قطر حلقه شنا بادی رنگی اینتکس به 122 سانتی متر می رسد که می توان گفت از بزرگ ترین حلقه های شنا بادی طراحی شده فروشگاه تهران اینتکس می باشد . با توجه به این ابعاد بهتر است که کودکان سنین پایین تر از آن استفاده نکنند ولی نوجوانان نیز می توانند از آن بهره مند شده و استفاده کنند . 

برای اینکه حلقه شنا بادی رنگی اینتکس را راه اندازی کنید ، نیاز به پمپ باد دارید ، البته استفاده از این پمپ ها سلیقه ای بوده و شما به هر روش دیگری که دوست دارید می توانید حلقه شنا بادی را راه اندازی کنید ، ولی پمپ باد دستی مناسب ترین گزینه برای راه اندازی بوده و حتی نیازی به برق نداشته و می تواند به سرعت راه اندازی حلقه شنا بادی رنگی اینتکس را انجام دهد . این محصولات بادی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت پنچرگیری داشته و به همین دلیل اینتکس به همراه محصول برچسب تعمیرات نیز قرار داده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...