حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس

intex 56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس از سری محصولات زیبا و پر طرفدار کودک می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب و جهانی اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی به شما می آید . رده سنی استفاده از این محصول 1 الی 2 سال می باشد که به خوبی کودکان در این سن را می تواند بر روی آب نگه داشته و خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند . همچین پس از خرید این محصول باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی گشوده ایم و به همراه این جلیقه شنا برای شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید در جهت رفع مشکل اقدام نمایید و از ادامه روز زیبای خود لذت ببرید . حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصویر میتوانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با م تجربه نمایید .

  • حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس
  • قطر: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • وزن: 800 گرم
  • محصول اینتکس
  • طراحی گرد
  • ایمنی بالا
  • مناسب سنین 1 - 2 سال
  • کد محصول: intex 56588

یکی از دوست داشتنی ترین تفریحات ، تفریحات آبی است که تمامی سنین علاقه خاصی به آن دارند و همواره آب بازی می تواند هر کسی را شاداب و سرزنده کند . به همین منظور استفاده از استخر ها برای آب تنی ، به دلیل محیط ایمنی که دارد ، بسیار محبوب بوده و بسیاری از افراد یا به استخر های عمومی در محل زندگی خود می روند و یا استخر آماده و یا استخر های بتنی در خانه یا ویلای خود دارند که از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده می کنند . با توجه به این موارد ، شرکت هایی به منظور تفریحات بهتر تمامی سنین ، وسیله های بادی همچون شناور های بادی ، تشک بادی روی آب و حلقه شنا بادی را طراحی کرده اند که شما می توانید از این وسیله ها و حتی از جلیقه های بادی و ... برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . و اما شرکت اینتکس که بزرگترین تولید کننده محصولات بادی است ، حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس را نیز تولید کرده است که دلیل آن را در ادامه خواهیم گفت . 

حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس به دلیل اینکه طراحی شبیه به یک شورت داشته و کودکان می توانند آن را به مانند جلیقه ها بپوشند ، قادر خواهند بود که به آب رفته و تفریحات آبی ایمنی را داشته باشند . به همین منظور است که علاقه به حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس بالا بوده و به یکی از ر فروش ترین مدل ها تبدیل شده است . حلقه های شنایی که معمولا برای سنین بزرگسال طراحی شده اند ، این ساختار را ندارند و اگر به آن ها توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که میان حلقه چیزی وجود ندارد و به مانند یک تیوپ است . ولی حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس در مرکز خود دو حلقه کوچک دارد که آن بخش برای این است که کودکان پاهای خود را در میان آن قرار دهند . 

در این حالت است که کودکان حس راحتی داشته و به دلیل اینکه پاهای آن ها از داخل سوراخ ها آویزان است ، نمی توانند از حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس خارج شوند . پهن بودن و عریض بودن حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس ، تعادل خوبی را به محصول و کودک بخشیده است . برای اینکه کودکان راحت تر از همیشه باشند یک تکیه گاهی برای این حلقه شنا بادی در نظر گرفته شده است که در هنگام بازی کردن می توانند به آن تکیه داده و راحت باشند . همانطور که اشاره شد ، بزرگ بودن حلقه شنا بادی شورتی نارنجی اینتکس ، می تواند از برهم خوردن تعادل حلقه شنا حتی در زمان هایی که موج آب زیاد است ، بشود . 

رنگ این حلقه شنا بسیار جذاب است و علاقه ای که کودکان به رنگ نارنجی دارند ، موجب محبوب تر شدن این محصول شده و حتما کودکان علاقه پیدا خواهند کرد . این حلقه شنا توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و برای همین نام این برند در بدنه حلقه شنا درج شده است و یک عبارت دیگر انگلیسی BABY FLOAT نیز در بدنه این محصول به چشم می خورد . دقیقا در کنار پشتی و تکیه گاهی که این محصول دارد ، یک دریچه باد وجود دارد که رنگ شفافی دارد ، شما از این طریق می توانید حلقه شنا را باد کنید تا کودکان از محصول استفاده کنند . رده سنی این محصول کودکان سنین 1 تا 2 سال می باشد . وزن کلی حلقه شنا بادی 800 گرم است و حتی کودکان نیز می توانند آن را جابجا کنند . قطر محصول 76 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...