حلقه شنا بادی شورتی پسرانه

34107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شورتی پسرانه یکی از محصولات شرکت بست وی بوده که مناسب کودکان بالای 6 ماه طراحی و تولید شده است. به همین منظور طرح های فانتزی کودکانه بر روی بدنه آن نقش بسته است که برای کودک جالب می باشد. همچنین این محصول به صورت شورتی طراحی شده که پا های کودک درون آن قرار گرفته و مانع از خروج ناگهانی به داخل آب خواهد شد. به منظور استفاده از آن می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و از طریق دریچه هوا، آن را راه اندازی نموده و نیز در صورت عدم استفاده از طریق همین دریچه هوا، هوای داخلش را به طور کامل تخلیه نمایید. شما می توانید در فضای باز و در برابر نور خورشید نیز با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک قرار داده و نگران پوسیدگی و آن نباشید زیرا این محصول از جنس وینیل رنگی تهیه شده است که از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد. وزن آن نیز در حدود 400 گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 وزن 0.4 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره _
 تحمل وزن 20
 پمپ خیر 
 تعداد محفظه باد 1 عدد
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای تکیه گاه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی شورتی پسرانه محصول تفریحی و آموزشی می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به منظور استفاده کودکان خردسال تولید شده است. مقاومت بالای بدنه این محصول موجب طول عمر بالای آن شده و بدون هیچ گونه نگرانی قابل استفاده در فضای باز و استخر ها می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید حلقه شنا بادی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول شبیه به یک قایق کوچک طراحی شده که دارای رنگ آبی تیره و روشن و طرح های زیبا و فانتزی کشتی و دریا بر روی بدنه می باشد که برای اغلب کودکان جالب به نظر می رسد. این محصول به صورت شورتی طراحی شده که موجب افزایش امنیت کودک در حین تفریح خواهد شد. به این صورت که با قرار گرفتن پا های کودک درون دو عدد جای پا که در قسمت کف این محصول تعبیه شده است از لیز خوردن و افتادن ناگهانی کودک به درون آن جلوگیری می نماید. همچنین یک تکیه‌ گاه کوچک نیز برای آن در نظر گرفته شده است که کودک شما در حین خستگی می تواند به استراحت پرداخته و سر و بدن وی در شرایط مناسبی قرار خواهد گرفت. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه و در کم ترین زمان ممکن آن را راه اندازی نمایید و در اختیار کودک خود قرار دهید. 

 

جنس بدنه

 

همه ما در قبال پرداخت هزینه در برابر محصول خریداری شده خواستار کیفیت مناسب و کارایی مطلوب بوده و این امر با دارا بودن طول عمر بالای محصول مورد نظر محقق خواهد شد. به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین به منظور افزایش طول عمر و کیفیت محصول قسمت کف آن را از وینیل دولایه در نظر گرفته که در عین دارا بودن استحکام بالا از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می باشد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر موارد حائز اهمیت که در حین خریداری محصولات تفریحی می بایست به آن توجه نمود، ابعاد و وزن محصول مورد نظر می باشد زیرا محصولی با فضای کافی و ابعاد مناسب را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . طول این محصول در حدود 76 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استفاده کودک برخوردار بوده و در عین حال فضای اندکی را اشغال می نماید . وزن آن نیز در حدود 400 گرم بوده که بسیار سبک می باشد و کودک قادر است به راحتی آن را حمل نموده و مورد استفاده قرار دهد . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 20 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان کاملا مطلوب می باشد .

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن بسیار موثر خواهد بود . به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر محصول می بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیا تیز به بدنه آن ممانعت نمایید . در صورت برزوز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید .

 

جمع بندی

 

حلقه شنا بادی شورتی پسرانه با دارا بودن بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت ، گزینه ای مناسب برای استفاده کودکان می باشد . این محصول دارای رنگ آبی بوده که بر روی بدنه طرح هایی جذاب نقش بسته است که برای پسران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . این محصول دارای قابلیت راه اندازی با استفاده از انواع پمپ های دست بوده و در صورت عدم استفاده می توانید از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، هوای داخل آن را تخلیه نموده و در کم ترین ابعاد ممکن جمع نمایید .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...