حلقه شنا بادی شورتی کودک طرح هندوانه

intex 56592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شورتی کودک طرح هندوانه محصولی جدید و منحصر به فرد می باشد که قطعا با توجه به خصوصیات فوق العاده ای که دارد باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری کنید. طراحی این شناور بادی شورتی همان طور که در تصاویر این محصول قابل رویت است شبیه به طرح هندوانه می باشد. این طرح قطعا در خرید و جذابیت این محصول اثرگذار خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد تکیه گاه کوچک بوده که کودک پس از قرار گیری در داخل این محصول می تواند پای خود را از داخل حفره های این محصول به ساده ترین شکل ممکن عبور دهد. هم چنین شما می توانید در بخش جلویی این محصول نیز یک سری توپ بادی متحرک را هم مشاهده کنید که قطعا برای کودک جذاب خواهد بود و پس از قرار گیری داخل این محصول و بر روی آب می تواند با مشاهده این موارد بسیار خوشحال شود. در کنار این نکات حفره های موجود در بخش کف این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته است که کودک در بهترین و ایمن ترین حالت ممکن در داخل این محصول قرار خواهد گرفت.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی شورتی کودک طرح هندوانه را هم باید یکی از محصولات ایده آل و جذاب موجود در بازار در نظر گرفت که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ساختار می تواند گزینه ای کامل و مناسب برای حفظ تعادل کودکان بر روی آب در نظر گرفت. با توجه به این مسئله حال باید اشاره داشته باشیم که طراحی شیک و جذاب این محصول در کنار ویژگی هایی که دارد قطعا می تواند باعث خرید شما شود. پیشنهاد می کنیم این نقد و بررسی را به صورت کامل دنبال کنید تا در مورد این محصول بیش از پیش آشنایی کسب کنید...

ویژگی های طراحی و نوع استفاده از محصول

شما می توانید درون تصاویر این محصول به صورت کامل مشاهده کنید که این حلقه شنا بادی شورتی دارای یک طراحی فوق العاده زیبا بوده و همین طراحی هم یکی از مهم ترین دلایلی است که خانواده ها دست به خرید و انتخاب این محصول می زنند. طراحی موجود بر روی این محصول به شکل هندوانه شکل گرفته است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بخش داخلی و همین طور نواحی زیرین این محصول به صورت ساده و یکدست از رنگ قرمز طراحی و تولید شده است که این رنگ در کنار بدنه سبز رنگ این محصول که همانند پوست هندوانه می باشد باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است.

طراحی ساختار هسته های هندوانه در بخش تکیه گاه این محصول هم از دیگر خصوصیات مهم این محصول از نظر طراحی و رنگ بندی به شمار می رود. هم چنین از نظر امکانات نیز شما می توانید چندین ویژگی خاص را بر روی این محصول مشاهده کنید. اولین ویژگی مهم این محصول بخش بهره مندی از تکیه گاه این کالا می باشد. اگر دقت کرده باشید می توانید مشاهده کنید که به ساده ترین شکل ممکن کودک شما می توانید به این ناحیه تکیه داده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد.

هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث بهره مندی از ناحیه جلویی این محصول است که هم به عنوان یک دستگیره از ان نام برده شده و هم با توجه به وجود سه عدد توپ رنگی متحرک کودک می تواند از این بخش هم لذت ببرد. هم چنین فضای تکیه گاه این محصول و بخش داخلی این حلقه شنا شورتی نیز به صورت شیاردار شکل گرفته که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شود.

نوع استفاده از این محصول نیز کاملا ساده و آسان خواهد بود. شما تنها کافی است که این محصول را باد کرده و به صورت کامل راه اندازی نمایید. در بخش بعدی نیز با قرار دادن این محصول بر روی آب شرایط را برای قرار دادن کودک خود درون این محصول فراهم کنید. در انتها نیز تنها کافی است کودک را درون این محصول قرار داده و پاهای فرزند خود را از دو حفره موجود در بخش داخلی و کف این محصول قرار دهید تا این کالا به صورت شورتی کودک را در بر گرفته و بتوانید حالتی ایده آل را برای تفریح و بازی کودک بر روی آب مهیا کنید.

ابعاد و اندازه های محصول

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث ابعاد و اندازه های این محصول است که قطعا نکته ای بسیار مهم و اساسی خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا در طول 74 سانتی متر و در عرض 69 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول نیز تنها 40 سانتی متر می باشد. این موارد همگی از خصوصیات مهم ابعادی و اندازه های این کالاست که باید در هنگام خرید به ان ها توجه ویژه ای داشته باشید.

هم چنین می توانید مشاهده کنید که این کالا تنها 500 گرم وزن دارد که همین ویژگی سبب شده تا خود کودک هم بتواند به ساده ترین شکل ممکن آن را در دست گرفته و حمل و نقل نماید. بسته بندی کوچک این محصول هم فضای زیادی نمی خواهد و جای کمی را اشغال خواهد کرد.

جمع بندی

در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات این محصول را در اختیار شما قرار دادیم. حال با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق فروشگاه اینتکس زده و خریدی ایده آل را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...