حلقه شنا بادی طرح رنگین کمان

bestway 36126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح رنگین کمان یک کالای شیک و جذاب در دو طرح مختلف است که توانسته رضایت خاطر مشتریان را به دست آورد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که هر دو طرح این حلقه شنا در یک طیف رنگی می باشد که تنها تفاوت هایی در یک سری از رنگ های موجود بر روی این محصولات مشاهده می کنید. نکته مهم این محصول بهره مندی از دو عدد دستگیره بر روی هر حلقه شنا می باشد که فرد با استفاده و در دست گرفتن این دو دستگیره می تواند به صورت کامل ایمنی خود را بر روی اب حفظ نموده و با خیال راحت تعادل فوق العاده ای را بر روی اب تجربه کند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این حلقه شنا به دلیل دارا بودن ابعاد استانداردی که دارد برای افراد بالای 10 سال مناسب و عالی به شمار می رود. هم چنین ضخامت لایه های این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باعث شده تا این کالا به هیچ عنوان به سادگی اسیب نبیند.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستیگره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی طرح رنگین کمان از حلقه های شنا بادی می باشد که ظاهر آن به صورت طیف های رنگی بسیار زیباست که این حلقه شنا بادی را بسیار دوست داشتنی کرده است . حلقه های شنا بادی یک محصول بی نظیر بادی برای تفریح کردن و شنا کردن در داخل آب می باشد که برای استفاده سنین بزرگسال طراحی شده است . این حلقه های شنا بادی در مدل های مختلف تولید شده اند و بزرگترین آن ها نیز برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده و موجب شده است تا بزرگسالان نیز بتوانند از این تیوپ های بادی دوست داشتنی برای شناور ماندن بر روی آب استفاده کنند . 

تنوع در شناور ها بسیار بالا بوده ولی حلقه شنا بادی یکی از محصولات بادی بسیار دوست داشتنی است که بسیاری از افراد دوست دارند با این نوع از محصولات برای شناور ماندن بر روی آب استفاده کنند ، زیرا می توان به چندین روش مختلف از این حلقه های شنا بادی استفاده کرد . یک حلقه شنا بادی به خوبی می تواند در هر زمانی مورد استفاده قرار بگیرد ، شما می توانید از حلقه های شنا بادی خود به سادگی در استخر ها ، سواحل دریا و حتی رودخانه ها نیز استفاده کنید ، ولی در نظر داشته باشید که رودخانه های پر خروش اصلا برای شنا کردن مناسب نبوده و خطراتی را می تواند برای شما به دنبال داشته باشد . 

این حلقه ها همانطور که از نامشان مشخص است به صورت گرد بوده و می تواند به صورت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد ، یکی از این روش ها ، نشستن بر روی حلقه شنا بادی است ، دیگر موارد استفاده این است که شما در هنگامی که در درون آب هستید می توانید دستان خود را به دور این محصول بادی حلقه کنید و بدین ترتیب بر روی اب بمانید . یکی از رایج ترین روش های استفاده از حلقه شنا بادی که می تواند ایمنی بیشتری را نیز نسبت به سایر روش های استفاده داشته باشد ، رفتن به داخل حلقه شنا بادی می باشد . 

این حلقه شنا بادی یک ویژگی بسیار خوبی دارد که آن هم داشتن دو دستگیره بزرگ در دو طرف حلقه شنا بادی می باشد ، به همین دلیل نیز شما در صورت استفاده از محصول می توانید در زمان هایی که احساس کردید تعادل خوبی ندارید و یا موجی ایجاد شده است ، می توانید از دستگیره ها گرفته و به سادگی خود را بر روی آب نگهدارید . توجه داشته باشید که حلقه شنا بادی طرح رنگین کمان در دو رنگ طراحی شده است و اگر به تصاویر نیز دقت کنید مشاهده خواهید کرد که طیف های رنگی استفاده شده در محصول کمی با یکدیگر متفاوت هستند . 

شما می توانید به دلخواه خود این حلقه های شنا بادی را در رنگ مورد نظرتان خریداری کنید . توجه داشته باشید که این شناور های بادی هر دو یک اندازه بوده و هر دو دارای قطری 91 سانتی متری هستند . ضخامت حلقه یا همان ارتفاع حلقه چیزی در حدود 20 سانتی متر می باشد که ضخامت بسیار خوب برای استفاده افراد بالای 10 سال می باشد ، به همین دلیل نیز شما می توانید از حلقه های شنا بادی خود به سادگی در آب استفاده کنید . 

این حلقه های شنا بادی به سادگی راه اندازی شده و هیچ دشواری را ندارند ، به خصوص اگر بخواهید برای راه اندازی آن ها از پمپ باد استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس برای این محصولات بادی پمپ های بادی در نظر گرفته است که می تواند برای استفاده شما بسیار مناسب باشد ، شما می توانید برای اینکه در انرژی و در زمان خود صرفه جویی کنید از پمپ های باد استفاده کنید . شما می توانید در کنار خرید حلقه شنا بادی پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی که مناسب ترین هستند را انتخاب و از آن استفاده کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...