حلقه شنا بادی طرح ستاره

BESTWAY 36141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
99,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح ستاره از حلقه شناهای خلاقانه شرکت بست وی می باشد که به تازگی تولید و عرضه شده است. این محصول از نظر نوع طراحی به گونه ای صورت گرفته که نگاه ها را به سمت خود خیره کرده است. نکته مهم در خصوص این محصول بحث طراحی ان است که به جرات می توان ان را از نظر طراحی یک محصول بی نظیر نامید. این طراحی با بهره گیری از ظاهر ستاره شکل گرفته است که یک ظاهر تک و جذاب می باشد. این محصول دارای پنج ضلع است که لبه های هر یک از ان ها به صورت گرد طراحی شده است. هم چنین بر روی بدنه این حلقه شنا شما می توانید چندین ستاره کوچک دیگر با رنگ های براق و زیبا را هم مشاهده نمایید که باعث زیبایی و جذابیت چشم گیر این کالا شده است. علاوه بر این ها بدنه اصلی این حلقه شنا از جنس PVC طراحی گردیده است که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. شما از این محصول می توانید برای استفاده در داخل استخر و یا اب های ارام بهره مند شده و به فراگیری شنا بپردازید.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 10+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی طرح ستاره ظاهری بی نظیر و بسیار دوست داشتنی دارد که آن را به یکی از محبوب ترین حلقه های شنا بادی تبدیل کرده است . قرار گیری این این حلقه شنا بادی روی آب و استفاده از آن می تواند جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کند به خصوص اگر به آن نور بتابد ، چرا که سطح آن به صورت اکلیلی بوده و می تواند ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی را داشته باشد . حلقه های شنا بادی همانطور که از نامشان مشخص است برای شنا کردن و تفریحات آبی ساخته شده اند و طراحی حلقه مانند دارند ، به همین جهت به آن حلقه شنا بادی گفته می شود . هر یک از این محصولات بادی دارای ویژگی هایی است که در ادامه ویژگی های حلقه شنا بادی طرح ستاره را اشاره خواهیم کرد . 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید حلقه شنا بادی به آن توجه داشته باشید ، رده سنی حلقه شنا بادی است ، تنوع از نظر ابعادی در حلقه های شنا بادی وجود دارد و هر یک از حلقه های شنا بادی بسته به میزان ابعاد و ضخامتی که دارد ، می تواند وزن های مختلف را نیز تحمل کند . حلقه شنا بادی طرح ستاره دارای قطر 91 ساخته متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد ، به همین منظور می تواند به خوبی تا 90 کیلوگرم و حتی بیشتر را نیز تحمل کند . با در نظر گرفتن این موضوع بهتر است که سنین بالای 10 سال از حلقه شنا بادی طرح ستاره استفاده کنند و برای استفاده کودکان مدل های کوچک تر را انتخاب نمایند . 

حلقه شنا بادی طرح ستاره به دلیل اینکه دارای طراحی ستاره ای است ، با این نام شناخته می شود . این حلقه شنا بادی به صورت ستاره ای و پنج گوشه ساخته شده است و برای ساخت آن از بدنه زرد رنگ استفاده شده است تا زیبایی خاص تری را داشته باشد . به منظور اینکه حلقه شنا بادی طرح ستاره بتواند درخشان تر به نظر بیاید ، بخش رویه آن به صورت طراحی اکلیلی بوده که در صورت برخورد نور می تواند به خوبی نور را ساطع کرده و جلوه زیباتری را به حلقه شنا بادی ببخشد ، به خصوص اگر در آن در استخر های روباز استفاده کنید تا نور خورشید به آن بتابد و یا در شب هنگام که نور لامپ و ... به آن بتابد . 

برای تولید حلقه شنا بادی طرح ستاره از لایه های رنگی پی وی سی استفاده شده است که ضخامت بسیار خوبی نیز دارد ، ضخامت لایه های بدنه حلقه شنا بادی طرح ستاره 0.25 میلی تر است که برای محصولی همچون حلقه شنا بادی یک محصول بی نظیر و عالی شناخته می شود . یک حلقه شنا بادی بایستی ضد آب باشد و همچنین در شرایط مختلف آب و هوایی و دماهای آب یا هوا با دوام باشد که با توجه به جنس استفاده شده در ساخت حلقه شنا بادی طرح ستاره ، این محصول بادی تمامی این ویژگی ها را دارد و نور آفتاب یا گرما و حتی سرمای آب و حتی هوا صدمه ای را به آن وارد نمی کند . 

از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه شنا بادی طرح ستاره دارد ، می توان به تعادل بسیار خوب آن بر روی آب اشاره کرد ، این محصولات بادی برخلاف برخی از شناور های بادی و یا لوازم شنا تفریحات آبی به سختی برعکس شده و حتی صورت برعکس شدن نیز قابل استفاده هستند و طراحی حلقه ای آن می تواند به شما کمک کند حتی در صورتی که داخل آب هستید نیز به سادگی دستان خود را به دور آن حلقه کرده و خود را بر روی آب نگه دارید . چرا که این محصول به مانند تیوپ های نجات نیز می باشد و فرقی با آن ها ندارد . 

نکته ای که در رابطه با حلقه شنا بادی طرح ستاره وجود دارد این است که به سادگی می توانید حلقه شنا بادی را با خود به مسافرت ببرید ، این حلقه شنا بادی بادی دارای وزنی 80 گرمی است که می توان گفت وزن بسیار ناچیزی است ، همچنین حجم بیشتر محصول را باد تشکیل داده و در صورت تخلیه کردن باد ، حجم آن کاهش چشمگیری را خواهد داشت . از سایر ویژگی های حلقه شنا بادی طرح ستاره می توان به قابلیت تعمیر اشاره کرد و برای همین موضوع برچسب های تعمیراتی وجود دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...