حلقه شنا بادی کودک اینتکس

intex 59241np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
190,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طراحی شده در سه طرح مختلف می باشد که می توانید آن ها را به دلخواه و سلیقه کودک خریداری کنید . این حلقه های شنا در ابعاد کوچکی طراحی شده اند به همین دلیل برای سنین 3 تا 6 سال مناسب بوده و می توانند وزن آن ها را به خوبی تحمل کنند . با توجه به اینکه حلقه شنا بادی بیشتر از هر شناور دیگری مناسب برای یادگیری شنا می باشد ، اگر کودک شما قصد آموزش و یادگیری شنا و حتی بازی و تفریحات آبی دارد ، حلقه شنا بادی کودک اینتکس گزینه بسیار مناسبی برای آن ها خواهد بود .

حلقه های شنا شناوری بسیار عالی بر روی آب داشته و حتی می تواند در آب های مواج نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، اما با توجه به اینکه حلقه شنا بادی کودک اینتکس برای کودکان سنین پایین طراحی شده است بهتر است که والدین نظاره گر فعالیت و بازی های آن ها باشند . ابعاد بسته بندی کوچک حلقه شنا بادی کودک اینتکس و همچنین وزن سبک آن به شما اجازه خواهد داد تا به خوبی محصول بادی خود را در سفر ها نیز همراه داشته باشید .

ویژگی های حلقه شنا بادی کودک اینتکس

از خصوصیات حلقه شنا بادی کودک اینتکس می توان به طراحی این محصول در سه طرح و نقش متفاوت اشاره کرد که شما می توانید به دلخواه کودک خود ، یکی از آن ها را خریداری کنید . حلقه های شنا بادی به توجه به ساختار بادی که دارند می توانند شناوری بسیار عالی را بر روی آب داشته باشند ، به همین دلیل نیز مناسب برای سنین کودکان می باشد چرا که به بهترین شکل می تواند ایمنی آن ها را فراهم کند .

همچنین کودک شما می تواند با استفاده از حلقه شنا بادی کودک اینتکس به عمق های بیشتر آب رفته و حتی به بازی و تفریح بپردازند ، زیرا این حلقه شنا به کودک اجازه خواهد داد تا به خوبی حرکات شنا انجام داده و پاهای خود را به خوبی به حرکت در آورد . حلقه های شنا بادی که برای سنین پایین کودکان طراحی شده اند ، عمدتا به صورت شورتی طراحی شده اند که کودک می تواند آن را بپوشد و ایمنی بسیار بهتری داشته باشد .

مراقبت و نگهداری حلقه شنا بادی کودک اینتکس

برای استفاده از حلقه شنا بادی کودک اینتکس نیاز است تا به خوبی از آن مراقبت کنید تا آسیبی به آن وارد نشود . یکی از عواملی که بیشترین دلیل آسیب پذیری حلقه شنا بادی می باشد ، برخورد اشیاء تیز و برنده می باشد که سبب سوراخ شدن محصول بادی خواهد شد . این مشکل نه تنها در حلقه شنا بادی بلکه در تمامی محصولات بادی وجود دارد ، اما توجه داشته باشید که در صورت مراقبت صحیح هیچ آسیبی به حلقه شنا بادی کودک اینتکس وارد نخواهد شد و می توانید سال های سال از این محصولات دوست داشتنی استفاده کنید .

تعمیرات حلقه شنا بادی کودک اینتکس

حلقه شنا بادی کودک اینتکس قابل تعمیر است که می توان این ویژگی را یکی از مزیت های بسیار خوب آن دانست ، بنابراین در صورت آسیب دیدن محصول بادی خود نگران نباشید ، چرا که می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات ، این تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهید . شما می توانید برای تعمیرات حلقه شنا بادی ، محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید .

سخن پایانی

حلقه شنا بادی کودک اینتکس یکی از با کیفیت ترین و جدیدترین حلقه های بادی شنا می باشد که مناسب برای استفاده کودکان می باشد و توسط برند مطرح اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که مقاومت و استحکام مثال زدنی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . حلقه شنا بادی کودک اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

  • حلقه شنا بادی کودک اینتکس
  • قطر : 61 سانتی متر
  • ارتفاع : 13 سانتی متر
  • جنس بدنه : PVC طرحدار
  • ضخامت بدنه : 0.18 میلی متر
  • تحمل وزن : 30 کیلوگرم
  • رده سنی : 3 تا 6 سال
  • وزن : 100 گرم
  • کم حجم و قابلیت حمل آسان
  • طراحی شده در 3 طرح مختلف
  • بدنه کاملا ضد آب
  • دارای طرح ثابت
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 59241np

حلقه شنا بادی کودک اینتکس از موفق ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که این محصول را برای سنین کودکان طراحی کرده است تا کودکان نیز بتوانند به مانند بزرگتر ها با داشتن یک حلقه بادی بسیار عالی ، به شنا کردن و بازی در عمق های بالا تر آب بپردازند . هر حلقه شنا بادی ممکن است بر اساس ابعادی که دارد ، مناسب برای یک سن خاصی باشد که حلقه شنا بادی کودک اینتکس با توجه به ابعاد خود مناسب برای سنین 3 تا 6 سال است و می تواند در حدود 30 کیلوگرم را نیز تحمل کند .

بنابراین نباید کودکان زیر 3 سال از آن استفاده کنند ، چرا که سن بسیار کمی داشته و هیچگونه تعادل و کنترلی بر روی خود نداشته و می تواند بازی ها و تفریحات آبی برای آن ها خطرناک باشد . این در حالی است که تنها محدودیت دیگر استفاده از حلقه شنا بادی کودک اینتکس تحمل وزن آن است که می توانید با در نظر داشتن وزن کودک خود ، حلقه شنا بادی خود را انتخاب کنید .

طراحی و ساخت حلقه شنا بادی کودک اینتکس

طراحی و ساخت حلقه شنا بادی کودک اینتکس کاملا مشخص بوده و می دانیم که از نظر ظاهری شبیه به یک حلقه یا رینگ است که بخش مرکزی آن باز بوده تا اینچنین کودکان بتوانند بر روی آن نشسته و یا با حلقه کردن دست و یا وارد شدن به داخل حلقه شنا به طوری که پاها داخل آب بماند به بازی و تفریح بپردازند . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با حلقه های شنا بادی اشاره کرد ، شناوری بسیار خوب آن ها بر روی آب بوده و حتی شما یا کودکان می توانند با کسب تجربه و مهارت حتی در عمق های بالا تر و آب های مواج نیز از این محصولات بادی استفاده کنند .

لازم به ذکر است که حلقه شنا بادی کودک اینتکس یک وسیله کمک آموزشی نیز برای یادگیری شنا می باشد که می توانید برای کودکان خود تهیه کنید ، چرا که با استفاده از آن می توانند آزادانه دست و پاهای خود را برای شنا کردن حرکت دهند . شرکت اینتکس مدل فوق یعنی حلقه شنا بادی کودک اینتکس را در سه طرح مختلف طراحی کرده است که می توانید تصاویر آن را در بخش بالا مشاهده کنید . هر سه مدل از یک ساختار و یک اندازه برخوردار هستند و تنها طراحی بدنه آن ها تفاوت دارد که یکی از آن ها طرح آناناس دیگری طرح میوه های استوایی و همچنین طرح ماهی می باشد .

جنس بدنه حلقه شنا بادی کودک اینتکس

از نقاط قوت حلقه شنا بادی کودک اینتکس می توان به جنس بدنه آن ها اشاره کرد که از ویژگی ها و خصوصیت های بسیار خوبی برخوردار است . شرکت اینتکس برای تولید حلقه شنا بادی کودک اینتکس از مواد بسیار عالی و با دوام pvc استفاده کرده است . پی وی سی را با نام های دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز معرفی می کنند که در واقع تمامی آن ها یکی هستند . از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به پی وی سی اشاره کرد ، ضد آب بودن این مواد و البته انعطاف پذیری خوب آن ها می باشد که سبب شده است تا بسیاری از محصولات بادی اینتکس همچون استخر های بادی ، جکوزی بادی ، مبل بادی ، تخت بادی ، کاناپه بادی و ... از آن تولید شود . همچنین طول عمر بالا و عدم حساسیت های پوستی از دیگر خصوصیات پی وی سی می باشد که بیشتر شرکت ها را مجاب به استفاده از این جنس بی نظیر کرده است . 

راه اندازی حلقه شنا بادی کودک اینتکس

قبل از استفاده محصولات بادی نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید ، بر همین اساس بر روی بدنه این محصولات همچون حلقه شنا بادی کودک اینتکس دریچه باد قرار دارد که می توانید از آن طریق محصول را راه انداز کنید . شما می توانید از پمپ های باد نیز کمک بگیرید که البته با توجه به ظرفیت کمی که حلقه شنا بادی کودک اینتکس دارد ، استفاده از پمپ ها کاملا سلیقه ای بوده و با هر روش می توانید به سادگی حلقه را راه اندازی و از آن استفاده کنید . چیزی که در راه اندازی حلقه شنا بادی کودک اینتکس مهم است ، میزان باد آن است که بایستی به اندازه باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...