حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس

intex 56274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس یک محصول جدید و جذاب است که با ساختار خاصی که دارد سبب شده تا یک محصول مناسب برای استفاده های شخصی به شمار رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این حلقه شنا به صورت کاملا گرد و یکدست طراحی و تولید شده است که سبب می شود تا بتوانید با خیال راحت از این محصول بر روی اب های ارام استفاده نموده و از ان بهره مند شوید. کاربرد این محصول نیز به این صورت است که شما می توانید در داخل این حلقه شنا نشسته و بر روی اب شناور باشید. هم چنین در مواقعی که از روی این محصول در داخل اب می افتید هم می توانید مجدد با در دست گرفتن هر نقطه از این حلقه شنا به سادگی مجدد بر روی اب مانده و تعادل خود را حفظ کنید. این محصول در دو رنگ طلایی و صورتی تولید شده است که هر دو دارای طراحی اکلیلی و براق بوده و جلوه ای خاص را به این حلقه شنا بخشیده است. هم چنین وزن کم این محصول هم باعث راحتی در حمل و نقل این کالا شده است.

 نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس از با کیفیت ترین حلقه های شنا بادی موجود در نمایندگی اینتکس می باشد چرا که توسط اینتکس ساخته شده و از نظر کیفیتی کاملا مطمعن خواهیم بود ، زیرا این برند معروف تولیدات آن را انجام داده است تا خریداران بتوانند با استفاده از آن لحظات شاد و خوشی را داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل به تفریحات آبی در آب ها به خصوص در استخر ها و سواحل دریا داشته باشند . از ویژگی های بسیار خوب حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس می توان به قابلیت استفاده از محصول در مسافرت ها نیز اشاره کرد ، زیرا این محصولات بادی وزن چندان زیادی را نداشته و به سادگی می توان از آن ها در مسافرت ها نیز استفاده کرد .

حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس در دو رنگ تولید شده است که یکی از آن ها به رنگ صورتی و دیگری به رنگ طلایی است که شاید برای دختران بسیار بیشتر مورد پسند قرار بگیرد . این محصولات بادی برای هر فردی مناسب بوده به ویژه اگر بزرگسالان بخواهند از آن استفاده کنند . هر چند حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس برای نوجوانان نیز مناسب بوده و می توانند از ان برای آب تنی و شنا کردن استفاده کنند . این محصولات بادی تفریحی بسیار کم جا بوده و در هنگام راه اندازی ابعاد بزرگتری را خواهند داشت به همین دلیل می توانید به سادگی آن را جابجا کنید .

به دلیل اینکه در بخش میانه حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس ، اکلیل های خوشرنگ و ریزی ریخته شده است ، باعث شده تا جذابیت حلقه شنا بادی افزایش یابد و نام محصول نیز حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس قرار بگیرد . این اکلیل ها در درون حلقه شنا بادی حرکت کرده و ثابت نیستند ، همچنین قابلیت خروج از حلقه شنا بادی را نداشته و در آن جا محبوس هستند . در صورت برخورد نور با بدنه حلقه شنا بادی ، جلوه بسیار زیبایی را از حلقه شنا بادی خواهید داشت . به خصوص اگر در استخر های روباز از آن استفاده کنید .

برای راه اندازی حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس تنها یک دریچه باد در بدنه محصول قرار داده شده است که می توانید با استفاده از پمپ باد و یا روش های دیگر به آسانی آن را راه اندازی کنید . برای اینکه بتوانید حلقه شنا بادی را سریع تر راه اندازی کنید پمپ های باد گزینه مناسبی هستند و بهتر است که از پمپ باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق نداشته باشد تا بتوانید در هر جایی از آن استفاده کنید .

به واسطه ابعادی که این حلقه شنا بادی با قطر 107 سانتی متری و ارتفاع 27 سانتی متری دارد ، استفاده از محصول بیشتر برای رده سنی بالای 9 سال مناسب می باشد . این رده سنی را برند تولیدی محصول یعنی شرکت اینتکس تعیین کرده است . برند اینتکس بزرگترین تولید کننده این محصولات بوده و محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رده های سنی آن ها نیز به صورت استاندارد معین شده است که بهتر است به آن توجه شود .

اینتکس برای تولید بدنه حلقه شنا بادی گرد اکلیلی از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است که خاصیتی شفاف نیز دارد ، این شفافیت نشان از نازک بوده بدنه ندارند ، بلکه برخی از لایه های پی وی سی به صورت شفاف طراحی شده اند و چه بسا ضخامت بسیار بالا و خوبی را نیز دارند . ابعاد بسته بندی حلقه شنا بادی گرد اکلیلی اینتکس به 5*17*20 سانتی متر می رسد که ابعاد بسیار کمی بوده و به سادگی قابل جابجایی است . بنابراین نگران ابعاد بزرگ آن نباشید .

حلقه های شنا بادی را نیز به مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر بایستی به خوبی نگهداری و مراقبت کنید و نگذارید که به جایی برخورد کنند و یا جسم های نوک تیز به بدنه آن برخورداری داشته باشد ، چرا که در این حالت ممکن است محصول بادی آسیب ببیند و این آسیب ها ممکن است در برخی از مواقع قابل رفع باشد ولی در برخی مواقع ممکن است دیگر نتوانید حلقه شنا بادی را تعمیر کرده و یا از آن مجددا استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...