حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی

bestway 43398

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی از جدید ترین و پر طرفدار ترین حلقه های شنا بادی برند بست وی می باشد که با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن ، فروشگاه اینتکس نیز آن را موجود کرده است تا دوست داران حلقه های شنا بادی با تکیه گاه و یخدان بتوانند این مدل عالی و کاربردی را خریداری کنند . این محصول دارای ظاهری بسیار شیک و دوست داشتنی است که طیف رنگی استفاده شده در آن ، حلقه شنا بادی را بسیار زیبا و شیک کرده است . این حلقه شنا بادی دارای یخدان یا همان باکس خنک کننده نوشیدنی ها می باشد که می توانید در آن بخش یخ ها و نوشیدنی های خود را قرار دهید تا در کنار خود در هنگام استراحت و ریلکس کردن بر روی آب بتوانید به نوشیدنی های خنک خود نیز دسترسی داشته باشید . این حلقه شنا بادی دارای تکیه گاه بادی بوده که استفاده از آن را بسیار راحت تر کرده و شما نیز می توانید در هنگام ریلکس کردن ، احساس خوبی را داشته باشید . این محصول نیز از شناور های بسیار خوب مدل هیدرو فورس برند بست وی می باشد . برای اینکه شما بتوانید تعادل خود را نیز به خوبی حفظ کنید ، دو دستگیره برای حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی در نظر گرفته شده است . این محصول بسیار سبک بوده و مناسب برای مسافرت ها نیز می باشد . استفاده از این حلقه شنا برای بزرگسالان تا وزن 90 کیلوگرم توصیه شده است . 

  • حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی
  • طول : 159  سانتی متر
  • عرض : 126 سانتی متر
  • ارتفاع : 53  سانتی متر
  • وزن : 2.7 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 90 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای یخدان خنک کننده
  • کد محصول : bestway 43398

حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی یک حلقه جدید است که شرکت بست وی آن را تولید کرده است و می توانیم بگوییم که یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که تا به حال شرکت بست وی آن را تولید کرده است ، چرا که این حلقه شنا بادی دارای ویژگی های خاصی است که می توانید از آن ها برای راحت استفاده کردن از حلقه شنا استفاده کنید . ویژگی هایی که در این حلقه شنا بادی وجود دارد که کمتر حلقه های شنا بادی دیده می شود که برای استفاده یک نفره ساخته شده است . این حلقه شنا بادی در واقع یکی از اولین حلقه های شنا بادی است که حتی دارای یخدان است تا شما بتوانید با استفاده از آن نوشیدنی های خود را در نزدیکی خود داشته باشید و حتی آن را خنک نگه دارید . 

وجود نوشیدنی در کنار خود ، زمانی که بر روی آب شناور هستید می تواند خوشایند باشد تا شما در زمانی که احساس تشنگی کردید بتوانید از نوشیدنی استفاده کنید . وجود یخدان هم می تواند به شما کمک کند تا آب و نوشیدنی های خود را خنک نگه دارید . در بعضی اوقات ممکن است شما از حلقه شنا بادی یک نفره در یک استخر در یک محیط باز استفاده کنید و یا از حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی در دریاچه ها و دریاها استفاده کنید که هوا باز بوده و ممکن است آفتاب موجب گرم شدن نوشیدنی ها شود ، ولی با این یخدان نوشیدنی های شما همواره خنک خواهند ماند . محلی که این یخدان قرار دارد ، هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد و شما می توانید کاملا راحت از حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی استفاده کنید . 

یک تفاوت دیگری نیز در میان این حلقه شنا بادی با دیگر حلقه شنا بادی وجود دارد که آن هم بسته بودن حفره وسط حلقه شنا می باشد ، چرا که بست وی این حلقه شنا بادی را بیشتر برای نشستن طراحی کرده است و شما می توانید در وسط حلقه نشسته و سپس به تکیه گاه بسیار خوبی که رنگ سفید دارد ، تکیه دهید و به بهترین شکل استراحت کنید . برای اینکه شما بتوانید تعادل خود را به خوبی حفظ کنید ، دو دستگیره در طرفین حلقه شنا بادی وجود دارد که رنگ آن ها مشکی است و شما می توانید برای اینکه تعادل خود را بهتر حفظ کنید ، این دستگیره ها را بگیرید . برای جابجا کردن حلقه شنا هم می توانید از این دستگیره ها استفاده کنید . 

رنگ بدنه حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی بسیار زیباست و رنگبندی که برای تولید کردن حلقه شنا بادی استفاده شده است باعث جذاب شدن حلقه شنا بادی شده است . بست وی برای حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان طناب مهار در نظر گرفته است . طول و عرض و ارتفاع حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی 159 در 126 در 53 سانتی متر است . وزن حلقه شنا بادی یک نفره با یخدان بست وی 2.7 کیلوگرم می باشد . شما می توانید حلقه شنا بادی خود را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزانی خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...