حلقه شنا طرح تمساح بست وی

bestway 36108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا طرح تمساح بست وی از جمله محصولات تفریحی سال 2018 شرکت بست وی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و برای مناسب سنین 12 سال به بالا است.بدنه ی این حلقه شنا از وینیل می باشد و دارای دو محفظه ی باد و یک طناب نجات می باشد.پرس های اتصالات بدنه با استفاده از چسب و حرارات می باشد که این باعت افزایش مقاومت شنا شده و پایداری آن را بهبود می بخشد. .طرح و ترکیب رنگ این محصول بسیار زیباست و از پس زمینه نارنجی با رگه های مشکی در ساخت آن بهره گرفته شده است. همچنین بر روی قسمتی از آن یک استیکر تمساح نیز قرار گرفته است. این محصول به گونه ای طراحی شده زمانی که باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و هم چنین جا به جایی آن بسیار آسان است. این حلقه شنا مناسب برای استفاده در استخر و هم چنین دریا و رود خانه بسیار مناسب است.بسته بندی این محصول به صورت جعبه ای بوده که می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود دهید.توجه داشته باشید که به همراه این محصول پمپ باد نمی باشد و در صورت نیاز می توانید از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 47 سانتی متر
 وزن 1410 گرم
 جنس بدنه PVC 
  
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 12 سال
 دارای دو محفظه باد
 قابل استفاده در استخر ها و دریا
 اقلام همراه-

اگر استخر خانگی یا ویلایی دارید و یا دسترسی به استخر های دیگر و یا آب های آزاد دارید ، حتما به این فکر کرده اید که با استفاده از وسیله های تفریحی ، جذابیت آب تنی خود را بیشتر کنید . وسیله های بادی زیادی برای تفریحات آبی وجود دارد که می توان به تشک های بادی روی آب ، حلقه شنا بادی ، قایق بادی و ... اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه علاقه ای که دارید ، از این محصولات بادی استفاده کنید . ولی یکی از محصولات بادی ارزان قیمتی که می توانید برای تفریحات آبی خود داشته باشید ، می توان به حلقه شنا طرح تمساح بست وی اشاره کنیم ، این وسیله بازی ، کم جا بوده و جابجایی آن بسیار آسان و ساده است . حال می رویم که در ادامه به صورت گسترده تر و عالی تر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم . 

این محصول بسیار شبیه به تیوپ بادی بوده و در گذشته نیز از تیوپ ها برای آب تنی استفاده می شد ، ولی شرکت هایی مانند بست وی و اینتکس که از معروف ترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشند ، این وسیله های بادی را با اشکال مختلف و بسیار زیبا تولید کرده است تا شما بتوانید به راحتی آن ها را خریداری کرده و از محصولات استفاده کنید . در هنگام خرید حلقه شنا طرح تمساح بست وی باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید که آن هم رده سنی این محصولات بادی می باشد . چرا که حلقه های شنا بادی ، بر اساس رده سنی ساخته می شوند و ممکن است برخی از حلقه های شنا بادی کوچک باشند که برای کودکان قابل استفاده می باشند . 

دقیقا حلقه شنا بادی طرح تمساح بست وی یکی از حلقه های شنا بادی است که برای رده سنی کودکان ساخته شده است و شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید که این محصولات را با در نظر داشتن رده سنی خریداری کنید . به طور مثال حلقه شنا طرح تمساح بست وی توسط شرکت خارجی بست وی ساخته شده است و رده سنی که خود شرکت و فروشگاه اینترنتی اینتکس برای آن در نظر گرفته است ، برای سنین بالای 12 سال می باشد ، اگر شما قصد دارید که برای رده سنی بزرگسال این محصولات را خریداری کنید ، باید به سراغ مدل هایی بروید که برای این رده سنی ساخته شده اند ، به طور مثال حلقه شنا طرح تمساح بست وی می تواند هشتاد تا نود کیلوگرم وزن را تحمل کند . 

هر چه یک حلقه شنا بادی بزرگ تر باشد ، بالطبع می تواند وزن های بالاتری را نیز تحمل کند ، چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی تحمل وزن دارد . بنابراین اگر حلقه های شنا بادی را که برای کودکان خریداری می کنید ، قطعا ابعادی کوچک تر دارند . تفاوت هایی نیز میان حلقه های شنا بادی وجود دارد که باعث برتری آن ها نسبت به سایر مدل ها می شود ، به طور مثال حلقه شنا طرح تمساح بست وی دارای طناب مهار است که شما می توانید از آن کمک های بسیاری داشته باشید . 

یکی از استفاده هایی که می توانید از طناب مهار داشته باشید ، این است که راحت تر می توانید حلقه شنا بادی را با دست بگیرید آن را نگه دارید . زمانی که دستان شما خیس باشد ، مطعنا سر خواهد خورد ، ولی با وجود این طناب مهار می توانید بهتر و آسان تر حلقه شنا بادی را بگیرید . همچنین با استفاده از این طناب مهار ، می توانید حلقه شنا بادی را به یک جایی متصل کنید تا در تلاطم آب ، حرکت نکند تا شما بتوانید آن را در یک جا ثابت نگه دارید . بنابراین در استخر می توانید آن را به جایی وصل کنید و یا در هنگام استفاده از قایق ، آن را به بدنه قایق های خود وصل کنید تا یک تیوپ نجات برای شما باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...