حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی

bestway 98003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
169,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی محصولی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که در ابعاد بسیار خوب تولید شده است و از ترکیب رنگی تیره ای در ساخت آن استفاده شده که بیشتر باب میل کودکان پسر قرار میگیرد . قطر این حلقه 56 سانتی متر بوده و برای سنین 3-6 سال قابل استفاده می باشد ، جنس این حلقه از وینیل بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و حرارت دارد . حلقه های شنا بادی مناسب برای اب های نسبتا کم عمق و آرام به مانند استخر ها می باشد که می توانید آن را به عنوان هدیه ای محبوب و دوست داشتنی برای کودکان خریداری کنید . حلقه شنا وسیله ای کمک آموزشی نیز برای شنا خواهد بود . کودک می تواند با استفاده از حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی به عمق بیشتر اب رفته و به بازی و تفریح بپردازد . ساختار بادی محصول می تواند به شما کمک کند تا آن را در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کرده و با خود به سفر ها ببرید . ویژگی خوب این محصول نیز پرتابل بودن و مناسب برای حمل و نقل می باشد . طول عمر حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی نیز بسیار بالا بوده که با نگهداری صحیح می توانید سال های سال از آن استفاده کنید . در بخش نقد و بررسی بیشتر و کامل تر شما را در خرید حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی راهنمای خواهیم کرد .

  • نوع: حلقه شنا
  • قطر: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 11 سانتی متر
  • جنس: وینیل
  • کد محصول: bestway 98003

حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی از جدید ترین و پر طرفدار ترین حلقه های شنا بادی برای سنین کودکان و نوجوانان می باشد که با طراحی بسیار شیک و دوست داشتنی خود ، استفاده از آن برای هر کودکی دلچسب و دوست داشتنی خواهد بود . این محصول بادی بی نظیر برای شناور ماندن کودکان بر روی آب طراحی شده است که با استفاده از این محصول می توانند به عمق های بیشتر رفته و به بازی و تفریح بپردازند ، همچنین حلقه های شنا بادی می توانند به منظور یادگیری شنا نیز مورد استفاده قرار بگیرند ، زیرا می تواند آن ها را در این امر کمک کند . در این بخش نیز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی آشنا کرده و به بررسی نوع طراحی و ساخت محصول ، جنس ، نحوه راه اندازی و مرقبت از آن بپردازیم و راهنمای خرید حلقه شنا شما مشتریان عزیز باشیم .

طراحی و ساخت حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی

حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی به دلیل طراحی چاپی انیمیشن پر طرفدار مرد عنکبوتی با عنوان حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی شناخته می شود این حلقه شنا بادی به صورت گرد طراحی شده است که قطری 56 سانتی متری دارد ، به همین دلیل نیز برای سنین کودکان مناسب بوده و می تواند توسط آن ها مورد استفاده قرار بگیرد . این محصول همچنین می تواند وزن های کودکان را تحمل کند ، به همین دلیل نیز برای بزرگسالان مناسب نخواهد بود . شما می توانید برای خرید حلقه شنا بادی بزرگسالان ، به دسته بندی مربوطه حلقه شنا بادی رفته و مدل های دیگر را مشاهده کنید . 

جنس بدنه حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی

برای تولید حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی از موادی به نام وینیل استفاده شده است . وینیل یا پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک انعطاف پذیر است که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی با عنوان پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود . انعطاف پذیری بسیار عالی وینیل در کنار عدم حساسیت های پوستی که به واسطه طبیعی بودن خود دارد ، وینیل را به یکی از محبوب ترین اجناس برای تولید حلقه شنا بادی کرده است ، به همین دلیل نیز شرکت بست وی نیز نه تنها حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی بلکه بسیاری از محصولات بادی خود را نیز از وینیل تولید کرده است . ضخامت بالای این جنس نیز دوام و کیفیت خوبی را به حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی بخشیده است .

راه اندازی حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی

برای راه اندازی حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید . پمپ های باد مخصوص راه اندازی محصولات بادی هستند که می توانید با استفاده از آن ها سریع تر و راحت تر محصول بادی خود را راه اندازی کنید . برای راه اندازی این محصول نیز دریچه بادی در بدنه حلقه شنا بادی قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید مخزن حلقه شنا را باد کنید . توجه داشته باشید که این محصول تنها دارای یک مخزن بوده و از همان طریق می توانید کل حلقه شنا را باد کنید . برای اینکه راه اندازی بهتری داشته باشید ، محصول را پس از خارج کردن باز و پهن کنید ، زیرا محصول وکیوم شده و باد زدن در این حالت میسر نخواهد بود . 

توصیه های نگهداری از حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی

نکات و توصیه های مهمی در رابطه با نحوه نگهداری و استفاده از حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی مطرح است که بایستی به آن ها اهمیت داده و به توصیه ها عمل کرد . از مهم ترین توصیه ها می توان به میزان باد حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی اشاره کرد ، باد زیاد می تواند به حلقه شنا بادی آسیب وارد کند . توصیه می شود که از حلقه شنا بادی بر روی زمین و سطوح خشک استفاده نکنید .

زمین های زبر ، سنگی ، شنی و ... می تواند با برخورد و ساییدگی حلقه شنا به آن آسیب وارد کند . اجسام نوک تیز و برنده نیز به همین میزان می تواند منجر به آسیب دیدگی حلقه شنا مرد عنکبوتی بست وی شود . پس از هر بار استفاده از حلقه شنا بادی بهتر است به خوبی آن را خشک کردن و سپس جمع کنید . برای خشک کردن تنها کافیست محصول را از روی طناب آویزان کنید تا خشک شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...