حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان

bestway 91203

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان از سری محصولات برند بست وی می باشد که برای یادگیری هرچه بهتر شنا تولید و روانه ی بازار شده است . جنس این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که با ضخامت 0.22 میلی متری که دارد کیفیت بالایی را در رده ی سنی مورد استفاده ی خود دارد . بر روی این محصول طرح زیبای جنگ ستارگان نیز وجو دارد که می تواند جذابیت خوبی را برای نوجوانان داشته باشد . اینحلقه ی شنا در رنگ بندی آبی آسمانی و آبی مشکی موجو می باشد که هر کدام از آن ها زیبایی خود را دارد . در طرفین این محصول دو دستگیره ی حفظ تعادل وجود دارد که فرد می تواند توسط آن ها تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از شنای خود بر روی آب لذت ببرد .این محصول مناسب برای رده سنی بالای 10 سال می باشد . وزن این محصول 400 گرم می باشد که به علت وزن پایین می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در سفر و یا استخرهای خانگی و دریا به شمار بیاید . این محصول با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی و مشاهده ی تصاویر آن را خریداری کنید .

  نوع تفریحی ، نجات غریق
  قطر 91 سانتی متر
 طرح رویه جنگ ستارگان
  وزن 400 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره دو عدد
  پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده  بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب نوجوانانو بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان از پرطرفدار ترین محصولات بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که با توجه به نام و تصاویر محصول متوجه خواهید شد که این حلقه برای شناور ماندن بر روی آب طراحی شده است که کودکان می توانند با استفاده از آن ساعت ها به بازی ها و تفریحات آبی بپردازند و از داشتن چنین محصول بی نظیری چندین برابر از بازی های خود لذت ببرند . حلقه شنا بادی بیشتر برای استفاده در استخر ها و آب های کم عمق مناسب می باشد تا اینچنین ایمنی کودک نیز به خطر نیوفتد . در این بخش نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی مختصر حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان شما را در خرید حلقه شنا کودک راهنمایی کرده تا بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید .

ساخت و طراحی حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان

ساخت و طراحی حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان نیز به مانند بسیاری از حلقه های شنا بادی دیگر به صورت گرد ساخته شده است ، این طراحی در شناور ها می تواند محصولی بسیار عالی را برای شناوری بسیار خوب در داخل آب ایجاد کند تا اینچنین تمامی سنین بتوانند با استفاده از حلقه شنا ، بر روی آب باقی مانده و به شنا و تفریحات آبی بپردازند . این محصولات براساس ابعاد و حجمی که دارند ، برای رده های سنی مختلف قابل استفاده هستند . شرکت بست وی حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان را برای سنین کودکان در نظر گرفته است که در این میان نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند . با توجه به ساختار حلقوی شکل این محصولات کودک می تواند به داخل حلقه رفته و اینچنین به عمق های بالاتر برود و با پاهای خود که در داخل آب قرار دارد ، بهتر به حرکت ادامه دهد . 

جنس حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان

جنس بدنه حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان از لایه های ضخیم و بسیار عالی PVC طرح چرم می باشد ، این جنس امروزه به یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی تبدیل شده است که در این میان نیز شرکت بست وی نیز از آن برای تولیدات محصولات بادی خود استفاده کرده است ، با بررسی های انجام شده توسط فروشگاه تهران اینتکس بیش از 90 درصد محصولات بادی تفریحی از پی وی سی تولید شده اند که در این میان علاوه بر حلقه شنا بادی ، سایر محصولات بادی همچون قایق بادی ، استخر بادی ، تخت و تشک بادی ، جکوزی بادی و ... نیز از این جنس تولید شده اند . از ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن ، عدم حساسیت پوستی به این جنس ، انعطاف پذیری بالا ، مقاوم در برابر نور خورشید و دماهای مختلف آب و هوایی اشاره کرد . البته پی وی سی استفاده شده در ساخت حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان طرح چرم بوده و سطحی لطیف دارد ، همچنین طراحی چاپی این حلقه شنا نیز دائمی بوده و به مرور و استفاده مداوم پاک نخواهد شد . 

راه اندازی حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان

شما می توانید برای راه اندازی حلقه شنا کودک طرح جنگ ستارگان از پمپ های باد استفاده کنید تا بهتر و سریع تر بتوانید محصولات را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . پمپ های باد دستی که از محبوب ترین نوع پمپ های باد هستند ، نیازی به برق نداشته و از مناسب ترین نوع پمپ ها برای راه اندازی حلقه های شنا بادی می باشند ، همچنین قدرت مخربی نداشته و در هر جایی حتی در مسافرت ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که باد زیاد نیز برای محصول بادی خوب نبوده و می تواند به بدنه فشار وارد کرده و حتی به آن آسیب وارد کند . برای راه اندازی نیز دریچه بادی در بدنه قرار گرفته است که تنها یک عدد است ، زیرا این حلقه شنا به صورت تک محفظه ای تولید شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...