حلقه شنا گرد طرح بارلی

bestway 93202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
195,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا گرد طرح بارلی یکی از حلقه های زیبا و جذاب شرکت بست وی بوده که به تازگی روانه بازار گردیده است. جنس این محصول از نوع وینیل می باشد که مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربات دارد و در صورتی که شی نوک تیزی به ان وارد نشود تا سالیان سال قابل استفاده است. طرح این محصول برگرفته از شخصیت کارتونی بارلی بوده و رنگ ان صورتی است که در بین دختران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. علاوه بر ان این رنگ شاد در روحیه کودک نیز تاثیر فوق العاده ای دارد. جعبه این محصول هم تمام رنگی بوده که موقع خرید چشم نواز تر می باشد. این کالا مناسب کودکان 3 تا 6 سال است. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. علاوه بر ان در عرض چند دقیقه می توانید با پمپ باد خود ان را باد کرده و از این محصول بی نظیر استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول جذاب را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 56 سانتی متر
 طرح بارلی
 وزن 152 گرم
 جنس بدنه وینیل
 بسته بندی تمام رنگی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا گرد طرح بارلی از نمونه حلقه های شنا بادی ساخته شده با طرح بسیار شیک و دوست داشتنی می باشد که برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است . حلقه های شنا همانطور که از نامشان مشخص است برای شنا و بازی ها و تفریحات مفرح و دوست داشتنی آبی تولید شده اند که می توان گفت تمامی کودکان علاقه زیادی به استفاده از این محصولات بادی بی نظیر را خواهند داشت .

حلقه های شنا بادی راه اندازی بسیار ساده و آسانی داشته و همچنین حمل و جابجایی آسانی دارند ، از این رو به سهولت میتوانید از حلقه شنا گرد طرح بارلی در مسافرت ها نیز استفاده کنید . حجم بسته بندی این حلقه شنا بادی گرد بسیار کوچک بوده و وزن آن نیز تنها 152 گرم است . در ادامه مطلب نیز با بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید حلقه شنا کودک شما دوستان خواهیم بود .

تولید و طراحی حلقه شنا گرد طرح بارلی

نحوه تولید و طراحی حلقه شنا گرد طرح بارلی نیز به مانند تمامی حلقه های شنا بادی به صورت گرد ساخته شده است ، با این تفاوت که ابعاد آن و همچین طراحی ظاهری آن متفاوت از سایر محصولات و حلقه های بادی می باشد . حلقه شنا گرد طرح بارلی از قطر 56 سانتی متری برخوردار است که به همین اساس استفاده از آن برای سنین 3 الی 6 سال مناسب است . قطر و ابعاد حلقه شنا بادی هر چه بزرگ تر باشد ، می تواند برای سنین بیشتر با وزن های بالا تر مناسب باشد ،

از این رو شرکت های سازنده محصولات بادی به مانند بست وی ، حلقه های شنا بادی را در ابعاد مختلفی تولید کردند که هر رده سنی بتواند بر اساس سن و وزن خود ، حلقه شنا بادی مناسب را خریداری کند . با توجه به اینکه این محصول برای سنین کودکان طراحی شده است ، شرکت بست وی سطح حلقه شنا را به صورت طراحی چاپی بسیار خوب انیمیشن دوست داشتنی بارلی تولید کرده است که می تواند برای هر کودک به خصوص دختران جذاب و عالی باشد .

جنس بدنه حلقه شنا گرد طرح بارلی

جنس بدنه حلقه شنا گرد طرح بارلی و اغلب محصولات بادی از پی وی سی می باشد زیرا از محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان برخوردار است . پی وی سی علاوه بر مقاومت و استحکام بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو تمامی شرایط را برای شنا و آب تنی بسیار خوب فراهم کرده است . لازم به ذکر است که برای تولید حلقه شنا گرد طرح بارلی از پی وی سی شفاف و رنگی استفاده شده است که طراحی چاپی ثابت آن نیز زیبایی محصول را دوچندان کرده است . پی وی سی ضد حساسیت ، ضد پوسیدگی و ضد آب است .

نگهداری و مراقبت از حلقه شنا گرد طرح بارلی

اگرچه حلقه شنا گرد طرح بارلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و برای تولید آن از لایه های ضخیم و بسیار خوب پی وی سی استفاده شده است ، اما با این حال اغلب محصولات بادی دارای ضعف هایی هستند که آن هم پارگی در صورت عدم نگهداری صحیح می باشد . همانطور که مشخص و معقول است ، بدنه محصولات بادی به مانند فلزات و ... در برابر اجسام تیز و برنده مقاوم نخواهد بود .

بنابراین در صورت برخورد اشیاء تیز و برنده و همچنین برخورد یا ساییدگی بر روی سطوح زبر نیز می تواند به حلقه شنا گرد طرح بارلی آسیب وارد کند ، از این رو بایستی به خوبی از محصولات بادی اینتکس مراقبت شود . پرتاب کردن ، نشستن بر روی حلقه شنا در خشکی ، استفاده توسط بزرگسالان و از این قبیل موارد می تواند منحر به آسیب دیدگی حلقه شنا گرد طرح بارلی شود . همچنین میزان باد زیاد هم می تواند بدنه حلقه شنا را تحت فشار قرار دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...