خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ استخر های بادی از ابزار های بازی و تفریحات آبی در منزل و گاهی در مسافرت ها می باشند که به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب و ایجاد فضای ایمن برای بازی و تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان ، بسیار محبوب شده اند . استخر های بادی می توانند نیاز های ما را برای آب تنی بر طرف کنند . به طوریکه راه اندازی آسان آن ها اجازه خواهد داد تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن استخر بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنیم . استخر های بادی در مدل های مختلف و در ابعاد گوناگون تولید شده اند که در این مطلب قصد داریم تا راهنمای خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ شما عزیزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس باشیم و شما را در این راه راهنمایی کنیم . 

استخر های بادی عمدتا برای استفاده خردسالان ، کودکان و بزرگسالان طراحی می شوند که در دسته استخر های بادی بزرگسال نیز حتی کودکان می توانند از استخر استفاده کنند . این نمونه از استخر ها به دلیل اینکه ابعاد بزرگی دارند ، با عنوان استخر بادی خانوادگی نیز شناخته می شوند . بنابراین استخر بادی بزرگ در واقع همان استخر بادی خانوادگی می باشد که به دلیل داشتن ابعاد بزرگ خود ، می تواند برای استفاده تمامی اعضای خانواده مناسب باشد . شما نیز می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ را انجام دهید . شما می توانید استخر های بادی را در حیاط خانه ، پارکینگ ، بالای بام ، در طبقات مختلف خانه در صورت محیا بودن شرایط راه اندازی و استفاده از استخر بادی ، ویلا ها ، باغ ها ، کنار دریا و ... استفاده کنید . استخر های بادی ساخته شده در ابعاد بزرگ نیز خاصیت پرتابل بودن و حمل و جابجایی آسان را نیز دارند ، چه بسا شما می توانید برای مسافرت های خود نیز از استخر های بادی استفاده کنید . چرا که این محصولات حتی اگر ابعاد بزرگی را داشته باشند ، در صورت تخلیه باد بدنه آن ها بسیار کوچک خواهد شد به طوریکه نگهداری و جابجایی برای شما بسیار ساده و آسان خواهد شد تا بتوانید با دست و یا با ماشین این استخر ها را جابجا کنید . این محصولات تنها در زمانی که راه اندازی شده اند ، ابعاد بزرگی را خواهند داشت ، زیرا شرکت های سازنده برای داشتن یک استخر بادی بزرگ ، محفظه های بزرگ و بدنه بزرگی را برای استخر در نظر خواهد گرفت . استخر های بادی در ابعاد بزرگ نیز عمدتا برای بزرگسالان با کاربرد ریلکس کردن و استراحت کردن بوده و با توجه به محدودیت های سایزی که در این استخر ها وجود دارد ، عمدتا نمی توان در آن شنا کرد .

 

 

ابعاد استخر های بادی بزرگ اغلب به بیش از 2 متر و کمتر از 3 متر می رسد ، همچنین ممکن است که طراحی استخر های بادی با یکدیگر تفاوت داشته باشد و شما ممکن است استخر های خود را در مدل های گرد یا مستطیلی یا در دیگر اشکال های هندسی خریداری کنید . نکته مهم در رابطه با استخر های بادی این است که بدنه استخر های بادی می توانند تا یک اندازه تحمل وزن داشته باشند ، بنابراین اگر استخر بادی از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار باشد ، بالطبع ظرفیت آن نیز افزایش خواهد یافت ، به دنبال این موضوع بایستی به یک نکته مهم نیز توجه داشته باشید که آب موجود در داخل استخر وزن داشته و به همین دلیل تولید کنندگان با درنظر داشتن این موضوع ، می توانند استخر های بادی را در ابعاد مشخصی تولید کنند . برای اینکه استخر های بسیار بزرگی را داشته باشید ، بهتر است به سراغ استخر های پیش ساخته بروید . استخر های ساخته شده در ابعاد بزرگ عمدتا دارای صندلی نیز می باشند . فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به فروش استخر بادی سایز بزرگ در سال ها فعالیت خود ، محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های بادی در ابعاد بزرگ را موجود کرده است که بیشتر آن ها دارای صندلی هستند ، این صندلی ها نیز به مانند بدنه استخر های بادی به صورت بادی طراحی شده اند ، این طراحی بی نظیر به دلیل اینکه طراحی بادی دارند ، با توجه به انعطاف پذیری بسیار خوب محصولات بادی به خوبی می توانند سطح نرم و راحتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد ، به همین دلیل است که برند های بزرگ ، استخر های بادی در ابعاد بزرگ خود را به صورت صندلی دار تولید می کنند . مهم ترین توصیه در خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ این است که محصولات بادی خود را از برند های بزرگ و معتبر روز دنیا خریداری کنید . 

چرا که استخر های بادی مختلفی در سراسر دنیا تولید می شود که شاید به تعداد انگشت شماری از این شرکت ها به صورت اصولی و با بهترین مواد ها ، استخر های بادی خود را تولید می کنند . از جمله برند های بزرگ و پر فروش بازار می توان به برند هایی نظیر بست وی ، اینتکس و جیلانگ اشاره کنیم که بیش از هر برند دیگری محبوب هستند و دلیل این محبوبیت بالا نیز کیفیت بالای تولیدات آن هاست . توجه داشته باشید که استخر بادی سایز بزرگ بایستی به صورت مهندسی شده تولید شوند و از متریال های عالی و بدنه ای با ضخامت عالی تولید شوند . اینجاست که برند های بزرگ نام برده با طراحی های بی نظیر و استفاده از اجناس درجه 1 استخر های بادی خود را تولید می کنند . شاید برای شما جالب باشد که استخرهای بادی به خصوص استخر بادی سایز بزرگ از چه جنسی تولید می شود . برای ساخت اغلب استخر های بادی اصل و اورجینال از موادی به نام پی وی سی استفاده می شود که بسیار مقاوم در برابر شرایط مختلف محیطی می باشد ، به خصوص در برابر رطوبت ها و نور افتاب که شاید مهم ترین خصوصیت این جنس نیز باشد . چرا که معمولا از استخر های بادی سایز بزرگ در آب و هوای باز استفاده می شود و نیاز است که این ویژگی ها در استخر وجود داشته باشد تا عمر این محصولات بالا تر برود . لازم به ذکر است که استخر های بادی بزرگ کاملا ضد حساسیت هستند و افرادی که پوست حساسی دارند نیز هیچ مشکلی را در استفاده از استخر بادی نخواهند داشت . در رابطه با راه اندازی استخر بادی بایستی به این موضوع اشاره کنیم که نیازی به باد کردن استخر ها با روش های سخت سنتی نبوده و شما می توانید با تهیه پمپ های باد قوی و قدرتمند ، به سادگی و در کمترین زمان استخر های بادی خود را حتی در بزرگ ترین مدل ها راه اندازی کنید . پمپ های باد مختلف و متنوعی برای راه اندازی استخر های بادی وجود دارند که می توان از بهترین آن ها به پمپ های باد دستی یا پدالی و همچنین پمپ های برقی و شارژی اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های مختص خودشان را دارند . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر از پمپ های باد برقی و شارژی استفاده کنید . 

ولی مدل پدالی و دستی ، به دلیل عدم نیاز به برق در هر جایی کاربرد دارند . شاید برخی از شما نگران آسیب دیدن استخر های بادی باشید و به همین دلیل از خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ صرف نظر کنید ، ولی توجه داشته باشید که طول عمر استخر های بادی بسیار بالا بوده به خصوص اگر از آن ها به درستی استفاده کنید . این در حالی است که شما می توانید در صورت بروز آسیب دیدگی در بدنه استخر بادی آن ها را تعمیر کنید . برای تعمیرات استخر بادی شما می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید که توسط شرکت های سازنده ارائه شده اند و به سادگی توسط فروشگاه اینتکس در تهران در دسترس شما قرار خواهد گرفت . شما می توانید خرید استخر بادی در ابعاد بزرگ را از فروشگاه اینتکس با خیالی راحت انجام دهید . فروشگاه اینتکس این محصولات را با ضمانت 48 ساعته تعمیر و خدمات پس از فروش تعمیر به فروش می رساند .