ساخت استخر ارزان

استخر های پیش ساخته را می توان به عنوان یک استخر ارزان معرفی نمود . ساخت یک استخر بتنی با ابعاد مورد نیاز هزینه بسیار سنگینی داشته و استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی هزینه بسیار کمتری دارد . شما می توانید با هزینه مناسب استخری با ابعاد مختلف که تا حدود ۱۰ متر طول می باشد و مناسب برای استفاده در باغ و ویلا های شما می باشد . استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم می باشد که بدنه دارای الیاف داخلی ابریشم می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه دارد .

پایه های آلومنیومی استفاده شده در استخر های پیش ساخته روی زمین و فلزی نیز به صورت کاملا ضد زنگ بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف مشکلی برای این پایه ها پیش نخواهد آمد . استخر های پیش ساخته مناسب برای استفاده های معمولی و شنا می باشد . البته از کاربرد های این محصول می توان به استخر برای آموزش شنا نیز استفاده کرد که بسیاری از افراد نیز از این محصول در مراکز آموزشی خود استفاده می کنند . 

استخر های پیش ساخته ابعاد مختلفی دارند که می توان به طول ۳ متر ، طول ۵ متر ، طول ۷ متر و طول ۱۰ متر این محصولات اشاره نمود که این استخر ها دارای ۱۳۲ سانتی متر ارتفاع نیز می باشند که ارتفاع مناسبی برای استفاده های روزمره می باشد . همچنین استخر پیش ساخته کم هزینه دارای ابعاد گرد نیز می باشد که مناسب برای استفاده به صورت توکار و یا روکار می باشد و محدودییت فضا ندارند . 

استخر های فریمی نیز وجود دارند که هزینه این استخر ها نسبت به استخر های پیش ساخته کمتر بوده و البته ابعاد کوچکتری نسبت به این محصولات نیز دارند . پایه های این محصولات آلومینومی و همچنین بدنه آن ها از پی وی سی برزنتی می باشد . البته این استخر های فریمی نیز کیفیت های بسیار بالایی داشته و می توان به عنوان یک استخر مناسب برای شنا و یا استفاده های روزمره داسنت . همچنین استخر های دیگری نیز وجود دارند که ایزی ست نام دارند . استخر های ایزی ست استخر های ارزان تری نسبت به استخر های فریمی و پیش ساخته می باشند و البته کیفیت این محصولات نیز بسیار بالا بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه های شما به بدنه استخر دارد .

استخر های ایزی ست دارای لبه های بادشو می باشند که این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید از این لبه ها به عنوان تکیه گاه بدن و یا سر خود استفاده کنید و تفریح لذت بخشی را تجربه کنید . ساخت استخر ارزان که به صورت پیش ساخته عرضه می شود کار دشواری نبوده و در مدت زمان کمی نیز می توان این عمل را انجام داد . انجام ساخت و راه اندازی این محصولات به عهده همکاران ما می باشد و شما می بایست تنها استخر خود را نسبت به ابعاد مورد نیاز انتخاب کنید . شرکت های اینتکس و بست وی تولید کننده این استخر های پیش ساخته می باشند که با قیمت های مناسب عرضه می شوند و به همین دلیل می توان از این استخر ها به عنوان استخر پیش ساخته ارزان نام برد .  نصب و راه اندازی این استخر ها زمان زیادی نیاز ندارد و همکاران ما در مدت زمان کمی در محل نصب حاضر خواهند شد و در مدت زمان کمتر از ۱ ساعت این محصولات را راه اندازی و آماده استفاده خواهند کرد . 

به همراه استخر های پیش ساخته نردبان مخصوص ، درپوش برای جلوگیری از ورود زباله و گرد و خاک به داخل استخر ، پمپ تصفیه برای تصفیه کردن آب استخر و همچنین زیر انداز برای آسیب نرسیدن به کف استخر وجود دارد که می توانید از این لوازم استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره استخر های پیش ساخته و یا محصولات دیگر می توانید از طریق ارتباط با ما با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

ساخت استخر ارزان استخر های پیش ساخته را می توان به عنوان یک استخر ارزان معرفی نمود . ساخت یک استخر بتنی با ابعاد مورد نیاز هزینه بسیار سنگینی داشته و استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی هزینه بسیار کمتری دارد . شما می توانید با هزینه مناسب استخری با ابعاد مختلف که تا حدود ۱۰ متر طول می باشد و مناسب برای استفاده در باغ و ویلا های شما می باشد . استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم می باشد که بدنه دارای الیاف داخلی ابریشم می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه دارد . 

پایه های آلومنیومی استفاده شده در استخرهای پیش ساخته روی زمین و فلزی نیز به صورت کاملا ضد زنگ بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف مشکلی برای این پایه ها پیش نخواهد آمد . استخر های پیش ساخته مناسب برای استفاده های معمولی و شنا می باشد . البته از کاربرد های این محصول می توان به استخر برای آموزش شنا نیز استفاده کرد که بسیاری از افراد نیز از این محصول در مراکز آموزشی خود استفاده می کنند . استخرهای پیش ساخته ابعاد مختلفی دارند که می توان به طول ۳ متر ، طول ۵ متر ، طول ۷ متر و طول ۱۰ متر این محصولات اشاره نمود که این استخر ها دارای ۱۳۲ سانتی متر ارتفاع نیز می باشند که ارتفاع مناسبی برای استفاده های روزمره می باشد . همچنین استخر پیش ساخته کم هزینه دارای ابعاد گرد نیز می باشد که مناسب برای استفاده به صورت توکار و یا روکار می باشد و محدودییت فضا ندارند . 

استخر های فریمی نیز وجود دارند که هزینه این استخر ها نسبت به استخر های پیش ساخته کمتر بوده و البته ابعاد کوچکتری نسبت به این محصولات نیز دارند . پایه های این محصولات آلومینومی و همچنین بدنه آن ها از پی وی سی برزنتی می باشد . البته این استخر های فریمی نیز کیفیت های بسیار بالایی داشته و می توان به عنوان یک استخر مناسب برای شنا و یا استفاده های روزمره داسنت . همچنین استخر های دیگری نیز وجود دارند که ایزی ست نام دارند . استخر های ایزی ست استخر های ارزان تری نسبت به استخر های فریمی و پیش ساخته می باشند و البته کیفیت این محصولات نیز بسیار بالا بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و ضربه های شما به بدنه استخر دارد . باید توجه داشته باشید که کیفیت فوق العاده بالا و قابل رقابت با استخرهای بتنی در کنار قیمت ارزان و مقرون به صرفه استخرهای پیش ساخته بوده است که باعث فروش فوق العاده و پدیدار آمدن جایگزین شده است .

استخرهای پیش ساخته با توجه با ساختاری که برای آن ها تعبیه شده است به راحتی قابل استفاده در انواع آب و هوای گرم و سرد و همچنین شرجی هایی همچون شرجی های بخش های شمالی ایران می باشند و از این رو کارگزاری این استخرها در باغ ها و ویلاهای شخصی بسیار رونق گرفته است . فروشگاه تهران اینتکس نیز به عنوان نمایندگی مرکزی فروش انواع استخرهای پیش ساخته با افتتاح شعبه حضوری خود در شمال کشور در شهر نور امکان خرید و بازدید حضوری را در کنار خرید آنلاین فراهم آورده است . 

نمایشگاه این فروشگاه در شهر نور و همچنین وجود کارشناسان برجسته با سابقه 15 ساله نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته می تواند مشاوره ارزشمندی را قبل از خرید به شما هدیه بدهد . دلیل ارزان تر بودن استخرهای پیش ساخته نسبت به راه اندازی استخرهای بتنی بالا رفتن روزانه قیمت مصالح ساختمانی و همچنین کمبود مصالح حتی در معادن می باشد . استخرهای پیش ساخته با توجه به ابعاد متنوعی که دارند به خوبی نیازهای تمامی افراد برای آب تنی با تعداد نفرات مختلف را پوشش می دهند . نصب استخرهای پیش ساخته با توجه به دی و ی دی آموزشی که درون پکیج استخرها وجود دارد با کمی تلاش امکان پذیر می باشد اما همانطور که از قدیم گفته اند بهتر است کار را به کاردان بسپارید تا بهترین کیفیت برای شما انجام شود . فروشگاه تهران اینتکس با سابقه بلند بالایی که در حوزه فروش ، نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته دارد ، پروسه نصب به بهترین روش ها را برای ما فراهم می آورد و این عمل نصب شامل نصب و راه اندای استخر پیش ساخته به همراه سایر اقلام نظیر پمپ تصفیه آب می شود .

هزینه نصب استخرهای پیش ساخته بسته به ابعاد و مسافت شهری که در آن قرار دارید متفاوت می باشد اما باید توجه داشته باشید که در صورت نصب استخر پیش ساخته توسط تکنسین های فروشگاه تهران اینتکس ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش حرفه ای برای شما مهیا می شود . نصب استخر پیش ساخته به دو صورت روکار و تو کار امکان پذیر است که با توجه به  فضایی که در اختیار دارید می توانید بهترین روش را انتخاب کنید ؛ در ادامه این شیوه ها را برای شما شرح می دهیم تا بسته به نیازهای خود از آن ها بهره مند شوید . استخر پیش ساخته روکار استخرهای پیش ساخته روکار به صورت عمده در کشور مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب خریداران ترجیح می دهند که این محصول را برای استفاده های تفریحی به صورت روکار نصب نمایند . برای نصب استخرهای پیش ساخته به صورت روکار نیازی به کنده کاری و یا پی ریزی برای راه اندازی استخر ندارید و تنها نیاز شما یک عدد زیر انداز برزنتی می باشد که اغلب در پکیج خریداری شده استخرهای پیش ساخته برندهای سطح بالا وجود دارد . 

برای بخش زیرین استخرهای پیش ساخته روکار نیز می توانید از تاتامی استفاده نمایید که به صورت جداگانه در فروشگاه های رسمی قابل تهیه می باشد . سطح زیرین استخرهای پیش ساخته باید به صورت یک دست و خالی از اقلام تیز و برنده باشد تا از آسیب رسیدن به بدنه برزنتی استخر به دلیل وزن بالایی که دارد به خوبی جلوگیری به عمل آید . همچنین اگر در سطح زیرین استخرهای خود از کف سازی خاک استفاده کرده اید باید توجه داشته باشید که خاک به خوبی درون زمین نشست کرده باشد و استفاده از خاک های رُسی ایده آل نمی باشد زیرا امکان نشست این خاک ها به راحتی وجود دارد . استخرهای پیش ساخته روکار معمولا در باغ ها و ویلا ها به منظور آب تنی مورد استفاده قرار می گیرند و جنبه تفریحی دارند .

برای نصب استخرهای پیش ساخته به صورت روکار باید فضایی یک متری حاشیه استخر به منظور استفاده صحیح از آن و همچنین نصب لوازم جانبی به صورت خالی لحاظ شود تا با کمبود جا مواجه نشوید . استخر پیش ساخته توکار یکی دیگر از قابلیت های نصب استخرهای پیش ساخته به صورت توکار می باشد که از این نظر کمی نسبت به استخرهای پیش ساخته روکار دغدغه های بیشتری در ابتدای نصب دارد اما از نظر زیبایی و افزایش طول عمر بسیار بهتر می باشد . استخرهای پیش ساخته روکار توسط پایه های نگهدارنده آلومینیومی مهار می شوند و بر روی زمین به صورت قرص و محکم نصب می شوند اما استخرهای پیش ساخته توکار نیاز به زیرسازی قوی و کنده کاری به ابعاد دقیق استخر دارند و از پایه های آلومینیومی برای راه اندازی و مهار بدنه استخر استفاده نمی شود .

این نوع نصب استخرهای پیش ساخته معمولا برای مصارف صنعتی همانند پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند . باید توجه داشته باشید که نصب استخرهای پیش ساخته امریست که نیاز به تجربه و تخصص دارد و بهتر است از تکنسین های با تجربه در این رابطه بهره ببرید تا به بهترین شیوه و بدون دغدغه امور مربوط به نصب را انجام دهید . کدام برند استخر پیش ساخته ارزان تر است ؟ استخرهای پیش ساخته به صورت عمده توسط سه کمپانی بزرگ تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند . این برند ها عبارتند از: اینتکس ، ایرتکس و بست وی . مبدا برند اینتکس کشور آمریکا می باشد و کمپانی بست وی ریشه در کشور چین دارد ، اما در این حوزه نیز کشور ایران نیز دارای برند ایرتکس می باشد که کیفیت استخرهای پیش ساخته این شرکت فوق العاده و به راحتی قابل رقابت با برندهای بزرگ جهانی می باشد . از نظر قیمتی اگر بخواهیم نگاهی به استخرهای پیش ساخته ایرتکس داشته باشیم دارای قیمت هایی ارزان تر نسبت به دو برند دیگر می باشند و دلیل این ارزانی قیمت بسیار ساده است ، نوسانات قیمت دلار. محصولات اینتکس و بست وی به دلیل وارداتی بودن و عدم تخصیص ارز دولتی باید با دلار آزاد وارد کشور شوند و به طبع دارای واسطه هایی نیز می باشند که این امر تا رسیدن محصول به دست مشتری موجب افزایش قیمت آن ها می شود .

این افزایش قیمت در محصولات داخلی همانند ایرتکس وجود ندارد و با توجه به کیفیت قابل رقابت برندها با یکدیگر خرید استخرهای پیش ساخته ایرتکس از نظر ما با توجه به سابقه ای که داریم از نظر قیمتی به صرفه تر می باشد . شایان ذکر است که این یک نظر شخصی و با توجه به سابقه فعالیت می باشد و برای تحقیقات بیشتر می توانید از نزدیک اقدام به بررسی محصولات نمایید . فروشگاه تهران اینتکس با دارا بودن شعب فروش حضوری در شهر تهران و شمال کشور شهر نور این امکان را برای خریداران فراهم آورده است که نمونه های مختلف برندهای برتر را بررسی و در تصمیم گیری های خود با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند . همچنین مشاورین ما به صورت تلفنی نیز به صورت رایگان به تمامی سوالات شما پاسخ داده و سعی در تصمیم گیری هر چه بهتر خریداران دارند ؛ بدین منظور می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اقدام به رفع سوالات و ابهامات خود نمایید .