ست هپی چیر

MBl-55700

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست هپی چیر

ست هپی چیر ، از سری مجموعه های پر فروش به حساب می آید که به تازگی به خوبی جای خود را در میان خانواده ها باز کرده است . برند محبوب اینتکس نیز در همین راستا دست به تولید ست چهار عددی هپی چیر در رنگبندی های متنوع زده است . جنس رویه تشکیل دهنده این هپی چیر از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین سختار داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده است که علاوه بر استحکام بالا و قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرمی که به هر کدام از هپی چیرها داده است دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . ارتفاع هپی چیر تا نشیمنگاه بالغ بر 50 سانتی متر می باشد و در بخش عقبی آن یک عدد تکیه گاه وجود دارد که کمر را در بر می گیرد و از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . شایان ذکر است که این محصول شامل دو سال ضمانت نمایندگی اینتکس نیز می باشد که خیال شما را پس از خرید راحت می کند . ست هپی چیر اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی ست هپی چیر

ست هپی چیر راحتی در 4 رنگبندی مختلف برای اولین بار توسط فروشگاه تهران اینتکس موجود شده است تا مشتریانی که قصد خرید ست هپی چیر را در تعداد بالا تر دارند ، بتوانند آن ها را در قالب یک ست 4 تایی خریداری کرده و از تخفیفات ویژه تری نیز برخوردار شوند . هپی چیر ها نشیمنگاه های بسیار نرم و طبی هستند که به واسطه زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد حتی می توانید از آن ها در محل کار ، مغازه ها و بوتیک ها ، نمایشگاه ها و سالن های خود استفاده کنید . برای برخورداری از اطلاعات بیشتر از نوع طراحی و ساخت محصول ، جنس و ... در ادامه مطلب همراه ما باشید .

طراحی و ساخت ست هپی چیر

طراحی و ساخت ست هپی چیر در هر 4 رنگ به یک شکل بوده و تنها تفاوت در آن ها رنگبندی محصولات می باشد که می توانید خریداری کنید . هر چهار مدل مناسب برای استفاده و نشستن بزرگسالان و بالغین طراحی شده است که به خوبی می تواند با ابعاد بزرگی که دارد ، تمامی بدن بزرگسالان را پوشش دهد . به دلیل انعطاف پذیری خوبی که ست هپی چیر دارد ، سطح نشیمنگاه می تواند تغییر فرم بسیار خوبی را داشته باشد .

از ویژگی های بسیار خوبی که ست هپی چیر دارد می توان به داشتن تکیه گاه طبی و بلند آن اشاره کرد که می تواند تا بالای کمر را پوشش دهد ، این پوشش خوب می تواند تکیه گاهی بسیار عالی برای کمر باشد و از وارد شدن فشار به ستون فقرات ، همچنین دیسک کمر جلوگیری کند . ارتفاع خوب نشیمنگاه نیز می تواند شما را در یک راستای صحیح قرار دهد .

جنس استفاده شده در ست هپی چیر

برای تولید ست هپی چیر در هر چهار رنگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . پارچه های چرمی مصنوعی برخلاف چرم طبیعی از قیمت نسبتا پایین تری برخوردار بوده و نگهداری بسیار ساده تر و طول عمری بالا نیز دارد ، از سوی دیگر پارچه های چرم مصنوعی تنوع رنگی بسیار بالایی داشته که سبب شده تا از آن برای ساخت رویه هپی چیر ها استفاده شود . جنس آستری که بخش میانی هپی چیر را تشکیل داده است نیز از پارچه مخمل ضخیم می باشد . ساختار داخلی هپی چیر که بیشترین حجم آن را تشکیل داده است نیز فوم های خرد شده می باشد که نرمی و انعطاف پذیری بالایی را به هپی چیر بخشیده است .

نگهداری و توصیه ها

هر یک از هپی چیر های موجود در ست فوق قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرمی دارند که نشان از کیفیت بسیار خوب هپی چیر و جنسی است که برای ساخت محصول استفاده شده است ، اما با این حال پرتاب کردن یا پریدن بر روی هپی چیر می تواند به آن آسیب وارد کند . بهتر است از این ست هپی چیر در فضاهای پوشیده مانند خانه استفاده کنید و از آن برای نشستن های طولانی یا دائمی در هوای آزاد مانند حیاط استفاده نکنید زیرا رویه چرم بهتر است که در معرض نور آفتاب قرار نگیرد .

آسیب ها و تعمیرات ست هپی چیر

فروشگاه تهران اینتکس ست هپی چیر خود را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته و خدماتی را جهت تعمیرات هپی چیر ارائه کرده است که در صورت آسیب دیدن مبل ها می توانید آن را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید . شما می توانید رویه یا آستری را نیز تعمیر کنید . نحوه طراحی هپی چیر به گونه ای است که می توانید به بخش های داخلی آن دسترسی راحت و ساده ای داشته باشید . 

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...