شناور بادی بزرگسال بست وی

44037/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال بست وی از سری شناور های بادی جدید شرکت بست وی بوده که دارای طرح و رنگی زیبا می باشد که به موجب این امر قادر است تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . جنس این محصول از وینیل طرح دار بوده که در برابر شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم خواهد بود و دچار پوسیدگی نمی شود . سطح آن به صورت موازی طراحی شده که بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی می شود و همچنین تعادل شما را افزایش خواهد داد . در قسمت کناری این محصول یک جایگاه نگهدارنده بطری تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید نوشیدنی خود را همراه داشته باشید . در قسمت بالایی این شناور بادی یک بالش بادی سرخود در نظر گرفته شده است که در حین راه اندازی به صورت خودکار شکل گرفته و سر و گردن شما را در حالت مطلوبی قرار می دهد . علاوه بر این قادر به تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم بوده که گزینه مناسبی برای استفاده فردی بزرگسالان می باشد . این شناور بادی در دو رنگ و طرح زیبا و متفاوت طراحی و به بازار عرضه شده است که شما می توانید آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل طرح دار
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای بالش سرخود
دارای دو طرح و رنگ زیبا
دارای جایگاه نگهدارنده بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی بزرگسال بست وی از سری شناور های طرح دار و زیبای شرکت بست وی می باشد که به تازگی طراحی و تولید و روانه بازار شده است . این محصول از وینیل تولید شده است که علاوه بر انعطاف در حین جمع کردن ، دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی در برابر آفتاب و شرایط مختلف جوی می باشد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و به سادگی قابل حمل می باشد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید شناور بادی بزرگسال همراهی می نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

قطعا اولین موضوعی که در خرید محصولات مورد نیاز نظر ما را به خود جلب می نماید شکل ظاهری آن بوده که پس از تایید منجر به بررسی دیگر موارد خواهد شد . این محصول به صورت مستطیل شکل و در دو طرح زیبا طراحی شده است که قادر است در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . همچنین قسمت سطحی آن به صورت موازی طراحی شده که بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت بالایی آن نیز یک بالش سرخود در نظر گرفته شده است که در حین راه اندازی محصول به صورت خودکار شکل گرفته و سر و گردن را نیز در بهترین وضعیت ممکن قرار خواهد داد . در بخش کناری به منظور افزایش کارایی آن ، یک جایگاه نگهدارنده بطری در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید نوشیدنی خود را همراه داشته باشید .

جنس بدنه

پس از انتخاب طرح مورد نظر ، توجه به کیفیت و جنس محصول از موارد بسیار با اهمیت می باشد . زیرا در صورت فقدان کیفیت مطلوب ، محصول مورد نظر کارایی لازم را نخواهد داشت . به همین منظور شرکت بست وی این محصول را از وینیل طرح دار تولید نموده که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد . و نیز بسیار منعطف بوده و در حین جمع کردن به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل خواهد شد . 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به حجم و وزن محصول اشاره نمود . زیرا این مورد در جا به جایی و کارایی محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت . این شناور بادی دارای طول 190 سانتی متر ، عرض 99 سانتی متر و ارتفاعی معادل 10 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی برای تفریح بوده و از حجم قابل قبولی نیز برخوردار می باشد . تحمل وزن آن نیز تا 90 کیلو گرم بوده و گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این شناور بادی از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا جلو گیری نمایید . اما در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و دوباره مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

شناور بادی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و متفاوت بوده که به تازگی به بازار عرضه شده است . این محصول از جنس وینیل بوده که به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و نیز با توجه به انعطاف بالای آن به سادگی قابل جمع کردن در کوچک ترین سایز ممکن می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید . این محصول برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد . شما می توانید این شناور بادی را با قیمتی مناسب و به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...