شناور بادی طرح هندوانه بست وی

43140E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح هندوانه بست وی از سری شناور های فانتزی شرکت بست وی بوده که دارای فضای قابل توجهی می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده که در قسمت خارجی دارای رنگ سبز و سطح آن قرمز رنگ می باشد که دقیقا شبیه به یک هندوانه طراحی شده است . سطح آن به صورت چند دایره برآمده طراحی شده است که بدن شما را در بهترین موقعیت قرار داده و شما می توانید ساعت ها بدون هیچ گونه درد و ناراحتی از آن لذت ببرید . در اطراف آن نیز چندین حلقه پلاستیکی تعبیه شده است که با استفاده از آن ها یک طناب در اطراف آن کشیده شده که می توانید از آن به عنوان دستگیره استفاده نمایید . بدنه این محصول از وینیل رنگی تهیه شده است که در برابر ساییدگی و نیز پوسیدگی در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد . شما می توانید این شناور بادی را در استخر ها و آب های آرام مورد استفاده قرار دهید . اگر به این محصول دوست داشتنی علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام به خرید آن نمایید .

نوع تفریحی
 قطر 188 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای دستگیره در اطراف
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح هندوانه بست وی

شناور بادی طرح هندوانه بست وی از محصولاتی با طرح خاص و شیک بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل خریداری و دریافت می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده و از مزایا و معایب آن به طور کامل مطلع شوید و در آخر تصمیم نهایی را بگیرید ، ما تنها در این مقاله قصد داریم تا به شما اندک کمکی در خریدتان کرده باشیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، طراحی این شناور بادی به صورت هندوانه بوده ، و در آن رنگ های سبز ، زرد ، قرمز و مشکی به کار رفته است که بسیار این محصول را جذاب و دیدنی کرده است . بدنه این شناور به صورت مواجی شکلی طراحی و ساخته شده است که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان چنین لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدنتان را خواهد گرفت . این محصول بسیار نرم بوده و شما می توانید در روز های گرم تابستان بر روی یک قاچ هندوانه در آب های زلال شناور بمانید و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

اما محصولات بادی معمولا دارای مقاومت پایینی می باشد و به همین دلیل باید در حین استفاده از آن مراقبت بالایی را داشته باشیم . اما جنس بدنه این شناور بادی از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت قابل توجهی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 188 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر ، تحمل وزن : 90 کیلو گرم و در نهایت وزنی بالغ بر 2.3 کیلو گرم را دارا می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی حتی در ایام مسافرت و کمپین ها می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

یراس راه اندازی این شناور بادی شما احتیاج به یک پمپ برقی و یا دستی دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد ، و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که سعی کنید تا حتما پس از استفاده این محصول ، آن را جمع کنید ، همچنین افرادی که وزن آن ها بالای 90 کیو گرم است از این محصول استفاده نکنند و در نهایت وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول ، صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید آن را در قدم اول با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید و در صورت ترمیم نشدن این شناور بادی آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

شناور بادی طرح هندوانه بست وی از محصولات بسیار زیبا و جذاب شرکت نامدار و محبوب بست وی بوده که با طراحی جذابی که داراست ، خریداران و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . طراحی این محصول به صورت هندوانه بوده و دارای ساختاری گرد می باشد که در آن رنگ های سبز ، زرد ، قرمز و مشکی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . ارگ می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...