شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس

intex 57505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس یکی دیگر از وسایل کاربردی برای تفریحات آب می باشد که با توجه به ظاهر زیبایی و کارایی بالایی که دارد در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این محصول توسط برند اینتکس و در سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شده است . جنس بدنه این شناور بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که در کیفیت ومقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . شایان ذکر است که درزهای این محصول با کیفیت بالا پرس شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت کنند . این شناور بادی دارای قابلیت نگهداری 6 ظرف نوشیدنی می باشد که ایده آل است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در استخر های شخصی باشد . همچنین وزن این محصول 1 کیلو گرم می باشد که در حالت خالی از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرها باشد . شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • نگهدارنده روی آب اینتکس
  • جنس رویه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای ظرفیت 6 عددی
  • وزن محصول : 1 کیلو گرم
  • مناسب برای استفاده در استخر
  • کد محصول : intex 57505

شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس از سری محصولات مکمل برای محصولات دسته بندی تفریحات آبی می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و در عین حال مقاوم در برابر فشار و ضربه از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید شناور بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این محصول در جهت رفع نیازهای مصرف کنندگان برای نگهداری ظروف نوشیدنی بر روی آب تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . برند اینتکس با تجربه چندین ساله که در زمینه تولید محصولات بادی دارد و با نیازهای مشتریان خود دست و پنجه نرم می کند اقدام به تولید این محصول کاربردی گرفت . ساختار این شناور بادی به صورت مستطیل شکل می باشد و دارای 6 عدد تورفتگی به منظور نگهداری ظروف نوشیدنی است . شکل ظاهری این محصول از طرح آناناس الهام گرفته است که زیبایی خاصی را به این شناور بادی داده است . راه اندازی این شناور بادی به راحتی آب خوردن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا برقی نیز امکان پذیر است . این شناور بادی به منظور ماهیت استفاده ای که دارد ، پیشنهاد می شود در آب های آرام و یا استخرهای خانگی و شخصی مورد استفاده قرار بگیرد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام انتخاب محصولات بادی به ویژه شناورهای بادی روی آب می باشد و از این رو باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در ماهیت استفاده از محصول دارد . در بدنه این شناور بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است و جای قرار گیری لیوان از پوشش دو لایه می باشد که از این رو می توانید از این محصول به منظور نگهداری ظروف داغ خود نیز استفاده کنید . شایان ذکر است که درزهای این محصول به خوبی توسط دستگاه پرس شده اند که خیال شما را بابت استفاده و طول عمر این محصول راحت می کند .

جمع بندی :

این شناور بادی روی آب یکی از محصولات ایده آل در جهت نگهداری ظروف نوشیدنی شما عزیزان می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . راه اندازی این محصول به راحتی و در ظرف مدت کمتر از یک دقیقه امکان پذیر است و همچنین وزنی بالغ بر 1 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی می باشد و از این رو می تواند بهترین گزیه برای استفاده در مسافرت ها باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که قابلیت نگهداری ظروف سرد و یا گرم را دارد . شناور بادی نگهدارنده لیوان اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...