صندلی بادی Moda بست وی

bestway 75048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی Moda بست وی

صندلی بادی Moda محصول 2015 شرکت بست وی می باشد که از طراحی کاملا متفاوتی از سایر مبل های بادی برخوردار است. قسمت بالایی با رنگ مشکی از سه تکه مختلف ساخته شده که نشیمنگاه و پشتی آن به صورت یک تکه ساخته شده و حالت اصلی نشستن بر روی ان بر خلاف ظاهر آن مشابه سایر مبل های بادی بوده و بسیار راحت است. قسمت کناری در سه رنگ صورتی آبی و سبز تولید شده که رنگ های بسیار جذابی هستند و برای انواع دکوراسیون داخلی منزل مناسب هستند. جنس بدنه این مبل بادی به صورت کامل از PVC بوده و در قسمت های مختلف از لایه های مختلفی برای ساخت آن استفاده شده. کف مبل سه لایه بوده و قسمت کناری آن از نوع دو لایه همین ماده ساخته شده است. این مبل کاملا پرتابل بوده و با وزن 1.4 کیلو گرمی بسته بندی می توان آن را به سادگی حمل کرد. 

نقد و بررسی صندلی بادی Moda بست وی

شرکت بست وی پس از اینتکس یکی از پیشگامان تولیدات محصولات بادی می باشد که در سال 2015 با هدف ارتقاء سطح کیفی خود و در کنار آن افزایش فروش گام بلندی را برداشته است. محصولات بست وی در سال 2015 و در اغلب دسته بندی ها اچار تحولات اساسی و شده است، این تحولات در میان مبل های بادی نیز مشاهده می شود. مبل بادی مدا بست وی نیز از کالا های قدیمی است که با طراحی جدیدی همراه شده است. این کالا را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط عمومی قلمداد کرد که توسط بسیاری از مشتریان تست و استفاده شده است که رضایت آنها را به همراه داشته است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل آن را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

مهم ترین نکته در مورد این محصول بدون شک ظاهر و طراحی آن است که به صورت کاملا متفاوتی صورت پذیرفته است. پشتی و نشیمنگاه مبل بادی مودا به صورت یک تکه ساخته شده است و با شیب ملایمی که در قسمت پایینی آن داده شده است تعادل فرد برقرار می شود. این رویه باعث می شود تا بتوان این محصول را یکی از نوآورانه ترین مبل های بادی تا به امروز بدانیم. پخش میانی قسمت رویه از یک حفره بزرگ ساخته شده است که این حفره می تواند راحتی فراوانی را برای شخص به وجود آورد، به علاوه قوس میانی کمر نیز در این قسمت قرار میگیرد که حس خوش آیندی را به فرد منتقل میکند. بدنه اصلی از سه قسمت متفاوت تشکیل شده است که قسمت بالایی آن مشکی و قسمت کناری آن از رنگ های آبی، صورتی و سبز تشکیل شده است. 

ابعاد و وزن

به دلیل وجود بخش بادی در میانه این دسته از محصولات وزن و ابعاد بسته بندی آنها بسیار کوچک است با این وجود در میان آنها نیز تفاوت هایی به دلیل تفاوت در لایه ها و ... وجود دارد که البته آنچنان محسوس نیست، این مبل از شرکت ابست وی میان محصولات سبک وزن با قابلیت حمل بسیار ساده قرار میگیرد و می توان گفت که حمل کردن آن به هیچ وجه موجب اذیت شما نخواهد شد، ابعاد این مبل در حالتی که خالی از باد باشد به حدی کوچک است که می توان آن را در کوله پشتی قرار داد و در زمانی که نیاز داشتید در کمتر از چند دقیقه آن را راه اندازی کنید، به همین دلیل می توان این مبل را کالایی پرتابل دانست که تمامی نیاز های شما را برآورده خواهد کرد، طول و عرض بدنه مبل به ترتیب برابر با 84 و 84 سانتی متر بوده که این ابعاد بیشترین میزان در بدنه آن می باشد. ارتفاع آن نیز تا بالا ترین نقطه یعنی پشتی آن 74 سانتی متر بوده، اما محل نشیمنگاه آن حدود 15 تا 15 سانتی متر پایین تر است  و راحتی خوبی را به دلیل شیب ملایم برای شما به همراه خواهد داشت.

جنس و کیفیت بدنه

مواد استفاده شده برای ساخت این مبل کاملا استاندارد بوده و تاییدیه جهانی دارد، این ویژگی باعث می شود نگرانی از بابت بی کفیتی محصول خود نداشته باشید، قسمت بالایی آن از دو لایه PVC براق ساخته شده است، قسمت پشتی و قسمت هایی که با بدن شخصی که بر روی آن نشسته است برخورد ندارد از لایه کمتری و یا در برخی از قسمت ها از دو لایه نازک تر ساخته شده است، اما قسمت زیرین به دلیل اینکه با زمین برخورد دارد و ممکن است بر اثر وجود اشیاء تیز دچار صدمه شود از لایه های ضخیم و بیشتری ترکیب شده، به علاوه عدم استفاده از رویه جیر باعث می شود تمیز کردن آن ساده تر و ظاهر آن نیز زیبا تر باشد. این مبل بادی را به سادگی می توان در شرایط مختلف استفاده کرد و به نوعی یک محصول با کاربری عمومی است که هم می تواند برای تماشای تلویزیون، هم برای مهمانان و هم در محل کار از آن استفاده کرد. 

روش نصب

پس از یافتن محلی که عاری از هرگونه شئ تیز باشد شما آماده نصب مبل هستید، بهتر است تا پیش از قرار گیری آن بر روی فرش یا سرامیک آن قسمت را به صورت کامل تمیز کنید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نشود. در اولین مرحله با توجه به بزرگی دریچه تخلیه هوا تبدیل مناسبی را به محل خارج شدن هوا از پمپ نصب کنید، در ادامه دریچه محفظه باد پشتی را باز کرده و مبل را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که خریداری کرده اید باد کنید. دقت داشته باشید که میزان باد بیش از حد استاندارد نشود چرا که ممکن است باعث صدمه دیدن و یا پارگی لایه های داخلی آن شود، برای مشخص شدن میزان اندازه باد کردن در پمپ پمپ های برقی خواهید دید که صدای پمپ تغییر میکند و در پمپ های دستی نیز به توجه به سفتی اندازه آن متوجه خواهید شد.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...