صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی

hc 552019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی

صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی یکی از محبوب ترین صندلی های شنی اینتکس می باشد که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و راحت میباشد و در حین استراحت و آرامش را به شما القا می نماید. این رویه با ایجاد گردش هوا بین صندلی شنی و بدن مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. همچنین از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد همچنین انعطاف قابل توجهی به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می‌آورد که با استفاده از آن رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 3.5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید. به همین منظور گزینه مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری اقدام نموده و یا به صورت اینترنتی آن را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نموده و به همراه ضمانت نامه 2 ساله دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی

صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی محصولی زیبا با طرحی جذاب بر روی بدنه می باشد که امروزه نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و با دارا بودن تکیه گاه، گزینه مناسبی برای تماشای تلوزیون، مطالعه و استراحت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نسبتاً بلند می باشد. این تکیه گاه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. بدنه آن نیز به رنگ نارنجی بوده و طرح های مختلفی از ایموجی بر روی آن نقش بسته است که برای بسیاری از افراد زیبا و جذاب می باشد. 

 

جنس بدنه 

 

علاوه بر شکل ظاهری محصول مورد نظر کیفیت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا محصولی مرغوب را می توان سال ها مورد استفاده قرار داد. رویه این محصول از پارچه مخمل در نظر گرفته شده که بسیار نرم و لطیف می باشد و در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر نرمی و لطافت این محصول از مقاومت قابل قبولی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و در حین استفاده و یا جابه جایی به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین صندلی شنی و بدن مانع از تعریق شده و این امکان را فراهم می‌آورد که ساعت ها آن را بدون هیچ گونه نگرانی مورد استفاده قرار دهید. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر در نظر گرفته شده است که بسیار منعطف بوده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

همانطور که ذکر شد این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای طول 90 سانتی متر، عرض 65 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر می باشد که کاملا مناسب استفاده بزرگسالان بوده و مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده است. وزن آن نیز اندک و در حدود 3.5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به مواردی که ذکر شد می توان دریافت که این محصول از کیفیت و طول عمر قابل قبولی برخوردار می باشد اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی و طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نماید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و یا تعویض نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

صندلی شنی اینتکس طرح ایموجی محصولی جذاب بوده که در میان بزرگسالان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول با دارا بودن قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی و همچنین تغییر حجم محتوای داخلی، محصولی کاربردی بوده و می توان آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمود. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی، به همراه ضمانت نامه ای دوساله از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول نارنجی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...