صندلی شنی شیبدار

bestway 43813

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
2,200,000
46%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی شیبدار

صندلی شنی شیبدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد در طرح و رنگ های متنوع توسط شرکت سبت وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . از این محصول می توانید در مزل و محل کار برای تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب استفاده کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت از این صندلی مناسب برای تمامی سنین می باشد . صندلی شنی شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی شیبدار

صندلی شنی شیبدار محصولی زیبا با رنگی شاد می باشد که توسط شرکت بست وی به بازار عرضه شده است . رویه این محصول از چرم مصنوعی بوده که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و ضربه می باشد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و می توانید در مواقع لزوم آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید . به دلیل وجود یونولیت های خرد شده در داخل آن ، این مبل شنی به راحتی با بدن شما کل خواهد گرفت . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از طراحی زیبا و رنگی شاد برخوردار بوده که قادر است هر بیننده ای را در نگاه اول به خود مجذوب نماید . این محصول به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر اتاق خوا و پذیرایی می توانید از آن در دفتر کار نیز استفاده نموده و لذت ببرید . طرح کلی این صندلی شنی به صورت گرد می باشد که یک تکیه گاه نیز برای آن در نظر گرفته شده است . که با استفاده از آن بدن شما در موقعیت مناسبی قرار گرفته و در حین استراحت ، مطالعه و تماشای فیلم های مورد علاقه خود دچار درد و خستگی نخواهید شد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از این ویژگی ، مواد داخلی آن را به طور کامل تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن ، این صندلی شنی را متناسب با سلیقه خود فرم داده و به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید .

جنس بدنه

پس از انتخاب طرح مورد نظر ، توجه به جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا محصولی مقاوم و مستحکم دارای طول عمر بالا تری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت . رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی تهیه شده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار های وارده برخوردار می باشد و همچنین در هنگام جابه جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . این رویه از زیبایی قابل توجهی برخوردار بوده و در عین حال بسیار منعطف نیز می باشد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که مقاومت و انعطاف محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است . به همین منظور در حین استفاده به راحتی با بدن شما شکل گرفته و حس راحتی و آرامش را برای شما فراهم خواهد نمود . 

ابعاد و وزن

دارا بودن حجم مناسب و فضای کافی از دیگر موارد حائز اهمیتی بوده که مستلزم توجه ویژه ای می باشد . این محصول به شکل گرد طراحی شده و دارای طول و عرض 90 سانتی متر  و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد . به همین منظور شما می توانید در هر نقطه از منزل خود که مایل باشید آن را مورد استفاده قرار دهید . همچنین با اوجه به این ابعاد کاملا مشهود است که این محصول مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده و دارای فضایی مناسب جهت استراحت می باشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای جابه جایی آن دچار مشکل نخواهید شد و با توجه به این وزن اندک قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان نیز بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

به منظور مراقبت از این صندلی شنی شیبدار فقط کافیست که آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته تا دچار آسیب دیدگی نشود . زیرا همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصولات ، نحوه مراقبت ما نیز تاثیر چشمگیری بر طول عمر آن خواهد داشت . در صورت ایجاد مشکل می توانید پوسته آن را تعویض نموده و یا آن را تعمیر نمایید . به منظور انجام این امر می توانید به نمایندگی تهران اینتکس مراجعه نموده و تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت بسپارید .

جمع بندی

صندلی شنی شیبدار محصولی با استحکام و مقاومت بالا می باشد که به دلیل طراحی و رنگ زیبا ، جایگاه ویژه ای را در بین علاقمندان به محصولات شنی به خود اختصاص داده است . این محصول بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد و مانع از خستگی در حین استفاده می شود . همچنین در هنگام خریداری این محصول از نمایندگی اینتکس ، این شرکت ضمانت نامه ای 2 ساله در اختیار شما قرار خواهد داد که تضمینی بر کیفیت آن می باشد . برای تهیه این محصول به صورت اینترنتی و یا حضوری می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس اقدام به خرید نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...