صندلی شنی طرح بستنی

hc 592019

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی طرح بستنی

صندلی شنی طرح بستنی محصولی با طراحی بی نظیر و زیبا می باشد که به تازگی روانه بازار شده‌ و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. رویه این محصول از پارچه مخمل در نظر گرفته شده که دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی بوده و در عین حال بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده که علاوه بر استحکام بالا، انعطاف پذیری چشمگیری به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را به راحتی جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. این صندلی شنی دارای وزن اندکی در حدود 3.5 بوده که به راحتی قابل جابه جایی می باشد و قادر است تا وزن بالایی در حدود 70 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی شنی طرح بستنی

صندلی شنی طرح بستنی از سری صندلی های شنی محبوب شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن طرح و رنگ هایی ساد و متنوع بر روی بدنه، توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول بسیار نرم و منعطف بوده و قابل استفاده در کمترین فضای ممکن می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب و خرید یک محصول ، شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . نشیمنگاه این صندلی شنی به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای تکیه گاه می باشد، این تکیه گاه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. رنگ آن نیز سفید بوده و طرح های متفاوتی از بستنی، با رنگ های شاد بر روی آن نقش بسته است. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. 

 

جنس بدنه

 

علاوه بر نوع طراحی ، جنس و کیفیت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . رویه این صندلی شنی از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار نرم و راحت بوده و کاملا مناسب برای استراحت ، مطالعه و تماشای تلوزیون می باشد . علاوه بر این ، این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در هنگام جا به جایی و استفاده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت شده و این امکام را فراهم آورده که قادر باشید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت و استحکام ایده آلی از خود به نمایش گذاشته است.  

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

یکی از مهم ترین مواردی که می بایست به آن توجه بسیاری نشان داد، ابعاد و حجم محصول مورد نظر می باشد. این محصول با دارا بودن طول 90 سانتی متر ، عرض 65 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد . همچنین این صندلی شنی قادر به تحمل وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم بوده و تنها دارای  3.5 کیلو گرم وزن می باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نماید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

صندلی شنی طرح بستنی محصولی جذاب و متفاوت برای بزرگسالان می باشد که داراب طرح و رنگی شاد بر روی بدنه بوده و قادر است توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. این محصول دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا بوده و گزینه مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه ای دوساله از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول سفید
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...