صندلی شنی پشتدار

bestway 43791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی پشتدار

صندلی شنی پشتدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بدنه این محصول در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین منظور در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . صندلی شنی پشتدار دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی صندلی را شارژ کرده و به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی پشتدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی پشتدار یک صندلی راه راه بسیار زیباست که با توجه به نوع پارچه ای که دارد ، به عنوان یکی از برترین صندلی های شنی شاخته می شود . شاید به فکر افتاده باشید که از مبل های نرم و راحتی استفاده کنید که بتوانید ساعت ها بر روی آن ها نشسته و استراخا کنید و یا کار های نشسته خود را بر روی یک مبل نرم و راحت انجام دهید ، در اینجا ما به شما استفاده از صندلی شنی و مبل های شنی مانند صندلی شنی پشتدار را پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین و مناسب ترین صندلی هایی است که برای سنین بزرگسال طراحی شده و شما می توانید در یک شرایط بهتر از مبل های خوبی استفاده کنید که تمامی نیاز های شما را از یک نشیمنگاه نرم برطرف کند . حال برای اینکه با این محصول آشنا شوید ، توصیه می شود که در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بهتر اقدام به خرید صندلی شنی خود کنید . 

این صندلی شنی دارای یک تکیه گاه بلند است و برای همین نام آن صندلی شنی پشتدار قرار داده شده است تا بتوانید بهتر با ویژگی این محصول آشنا شوید . داشتن پشتی در مبل ها به خصوص مبل های شنی یکی از فاکتور های بسیار خوب این محصولات شنی است . به دلیل اینکه برخی از صندلی های شنی دارای پشتی کوتاه هستند و به همین دلیل شما می توانید از این ویژگی استفاده کرده و بهتر از آن استفاده کنید . داشتن یک تکیه گاه در تمامی مبل ها و صندلی ها ضروری است ، برای اینکه داشتن تکیه گاه می تواند از وارد شدن فشار به کمر و مهره ها جلوگیری کند . شاید بسیاری از مشکلات مفصلی و درد هایی در کمر به دلیل عدم استفاده از یک صندلی درست و طبی است . برای همین پیشنهاد فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز این است که از صندلی های شنی مانند صندلی شنی پشتدار استفاده کنید . 

این محصول کیفیتی فوق العاده داشته و برای همین طول عمر بالایی را می توانید از این محصول انتظار داشته باشید . داشتن کیفیت بالا از سایر ویژگی ها و مزیت هایی است که می توان نسبت به صندلی شنی پشتدار اشاره کرد . داشتن رویه مقاوم و حتی هر جنس مقاومی در هر نوع محصولی می تواند بیانگر کیفیت بالای آن محصول باشد ، برای همین بهتر است که در خرید صندلی شنی و یا هر محصول دیگری به متریال آن ها توجه داشته باشید و سعی کنید که بهترین ها را انتخاب کنید . گاهی ممکن است یک محصول و حتی یک صندلی شنی دارای قیمت پایینی باشد ، ولی کیفیت محصول نیز به خوبی صندلی های شنی اورجینال نباشد ، برای همین نباید حتما از روی قیمت صندلی شنی قضاوت کنید و صندلی های شنی خود را خریداری کنید .

صندلی شنی پشتدار قابل استفاده در هر جایی بوده و شما می توانید آن را در مقابل تلویزیون قرار دهید و به تماشای فیلم و سریال بپردازید ، همچنین می توانید آن را مقابل لپتاپ قرار داده و کار های خود را انجام دهید . همچنین می توانید مدت های طولانی بر روی مبل نشسته و کتابی مطالعه نمایید . البته باید اشاره کنیم که شما می توانید از مبل های شنی و صندلی های شنی در مکان هایی بیرون از خانه نیز استفاده کنید . گاها پیش آمده است که شما قصد دارید که یک مبل نرم و راحت در محل کار خود داشته باشید تا اوقات فراغت و یا استراحت خود را بر روی مبل و صندلی ها نشسته و بهتر استراحت کنید . برای همین باز هم می توانید از صندلی شنی استفاده کنید و آن را در مغازه و یا در بوتیک ها ، اداره و حتی در نمایشگاه های خود استفاده کنید . شما می توانید این محصول را حتی در چند رنگبندی سفارش دهید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100سانتی متر
ارتفاع130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...