صندلی شنی چرمی

bestway 43814

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی

صندلی شنی چرمی یک محصول بسیار زیبا و با دوام می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است ، این محصول در طرح و رنگ های زیبایی توسط شرکت سبت وی تولید و عرضه شده است . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول با توجه به رنگ بندی زیبا و دلنشینی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مصحول بتوانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است و در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . صندلی شنی چرمی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید صندلی شنی چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی چرمی

صندلی شنی چرمی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین صندلی های شنی راحتی و طبی فروشگاه بزرگ اینتکس می باشد که بر اساس ابعادی که دارد مناسب برای سنین بزرگسال می باشد . این صندلی شنی دوام و کیفیت بالایی داشته و ساختار مقاوم آن سبب شده است تا بتواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند ، به همین دلیل نیز می توان گفت که صندلی شنی چرمی مناسب برای هر فرد بزرگسال با هر وزنی خواهد بود . از ویژگی های بسیار خوبی که صندلی شنی چرمی دارد می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که به آسانی می توانید آن را بلند کرده و جابجا کنید ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید در هر جایی از خانه یا دفتر کار یا مغازه و بوتیک ها از این صندلی استفاده کنید . صندلی شنی چرمی دارای سطحی انعطاف پذیر است که می تواند این اجازه را به شما بدهد تا آنطور که دوست دارید و دلخواه شماست به صنذلی شنی فرم بدهید ، با فرم دهی می توانید سطحی نرم و مبلی راحتی را برای خود ایجاد کنید تا ساعت های طولانی تری را بر روی آن بنشینید ، بدون اینکه فشاری به مهره های کمر و مفاصل و حتی اندام ها وارد شود .

طراحی و ساخت صندلی شنی چرمی

اغلب مبل ها و صندلی های شنی از یک ساختار برخوردار هستند که آن هم ساختار سه لایه می باشد . صندلی شنی چرمی نیز از این ساختار برخوردار بوده و برای تولید آن از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی ساخته شده است . همچنین این صندلی چرمی به صورت گرد تولید شده است که این طراحی سبب شده تا بتوانید فرم دلخواه خود را به صندلی داده و هر سمت آن بنشینید ، تصویر مربوط صندلی شنی چرمی در واقع نمونه فرم داده شده می باشد که شما نیز می توانید بدین صورت به صندلی فرم داده و برای نشستن از آن استفاده کنید به طوریکه تکیه گاهی نیز تکیه دادن داشته باشید .

داشتن نشیمنگاه گود در صندلی شنی می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . همچنین نرمی این صندلی شنی می تواند سبب گردش خون بهتر در داخل بدن شده و از گرفتگی عضلات جلوگیری کنید . کیفیت دوخت بدنه و بخش های داخلی صندلی شنی مانند آستری نیز با کیفیت بوده و دوام خوبی دارد . در بخش زیرین صندلی شنی چرمی زیپی قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید ، با اینکار شما می توانید برای تمیز کردن و شستشو رویه صندلی شنی اقدام کنید .

جنس صندلی شنی چرمی

از نکات مهمی که همواره توصیه شده است این است که در هنگام خرید صندلی شنی خود به جنس بدنه محصولات دقت داشته باشید و به نسبت سلیقه و کیفیتی که محصولات دارند ، انتخاب خود را انجام دهید . صندلی شنی چرمی از جنس درجه یک و با کیفیت چرم مصنوعی ساخته شده است . پارچه های چرمی یکی از شیک ترین و با دوام ترین پارچه ها می باشند که بسیاری از تولید کنندگان صندلی های شنی خود را با روکش های چرمی تولید می کنند . تنوع رنگی در چرم های صنعتی بیشتر از چرم های طبیعی بوده و حتی می توانید رنگبندی های شاد مانند قرمز و صورتی را نیز در چرم های مصنوعی داشت . همچنین پارچه های چرمی دوام بسیار خوبی در برابر وزن ها داشته و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و دوام عالی صندلی شنی چرمی باشد .

جنس مواد داخلی صندلی شنی چرمی

برای پر کردن این صندلی نیز از یونولیت های خرد شده استفاده شده است . یونولیت های خرد شده به دلیل ظاهری که دارند با نام محتوای شنی شناخته می شوند که ممکن است در مدل های دیگر از گرانول و یا پلی استایرن استفاده شود ، اما یونولیت ها وزن بسیار سبکی داشته و خاصیت اسفنجی آن ها می تواند سطح انعطاف پذیری را برای صندلی ایجاد کند . همچنین فشردگی در آن ها عمدتا پس از چند سال اتفاق افتاده و می تواند سال های سال انعطاف پذیری خوب خود را حفظ کند ، از سوی دیگر این جنس وزن سبکی نیز دارد که سبب کاهش وزن کلی صندلی شنی شده است .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...