صندلی شنی چرمی یک نفره

bestway 43802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی یک نفره

صندلی شنی چرمی یک نفره محصولی زیبا و با با کیفیت می باشد که در طح و رنگ های متنوع توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین دارای دوختی بسیار محکم می باشد که به مقاوم بودن محصول در برابر ضربه افزوده است . این صندلی در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . صندلی شنی چرمی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما این تضمین را میدهد که از این محصول با خیالی آسوده استفده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است که تا در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید . در فسمت زیری این صندلی یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که مواد داخلی را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . برای خرید صندلی شنی چرمی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی چرمی یک نفره اینتکس

صندلی شنی چرمی یک نفره از دوست داشتنی ترین مدل های طراحی شده است که به واسطه زیبایی و محبوبیت بسیار بالای خود در رنگبندی های بسیار متنوع و در رده سنی مختلف تولید شده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این صندلی شنی شبیه به کیسه گرد طراحی شده است که نزد نوجوانان به خصوص پسران بسیار محبوب و پر طرفدار است . شما می توانید با خرید صندلی شنی چرمی یک نفره ، اتاق خواب خود را خاص و فوتبالی کنید . از سوی دیگر طراحی بی نظیر صندلی شنی چرمی یک نفره سبب شده تا شما یک صندلی کاملا طبی و مناسب را داشته باشید .

طراحی و ساختار صندلی شنی چرمی یک نفره

طراحی و ساختار صندلی های شنی نسبت به سایر صندلی های موجود در بازار تفاوت داشته و همین موضوع نیز سبب خاص بودن صندلی های شنی شده است . برخلاف سایر مبل ها برای تولید صندلی شنی چرمی یک نفره از هیچگونه پایه و فریمی استفاده نشده است ، بلکه برای تولید تنها از پارچه و محتوای شنی خرد استفاده شده است . این محصول از بدنه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که می توان گفت ساختار سه لایه دارد . بیرونی ترین بخش بدنه و داخلی ترین آن محتوای شنی می باشد ، آستری نیز به دلیل دوام بهتر مبل و همچنین برای نگهداری محتوای خرد و ریزدانه ها استفاده شده است . دسترسی به هر لایه مبل وجود داشته که می تواند به شما در جهت بررسی بخش های داخلی و شارژ مجدد و تعمیرات صندلی را فراهم کند .

ویژگی های صندلی شنی چرمی یک نفره

البته تنوع رنگی در این محصول بسیار بالا بوده و می توانید با یک جستجو ساده در دسته بندی مبل شنی راحتی ، سایر رنگ های محصول را مشاهده و به دلخواه آن ها را خریداری کنید . دوخت این محصول بسیار عالی و با کیفیت است که سبب دوام بهتر صندلی شده است . از ویژگی های بسیار خوب صندلی شنی می توان به انعطاف پذیری بسیار عالی آن و همچنین وزن سبک اشاره کرد که در بخش بعدی دلایل این ویژگی ها را خواهید دانست .

جنس لایه های صندلی شنی چرمی یک نفره

برای ساخت بدنه صندلی شنی چرمی یک نفره همانطور که از نامش مشخص است ، از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که هر دو رنگ زرشکی و قرمز آن از همین جنس ساخته شده است . بخش آستری صندلی شنی چرمی یک نفره همچنین از پارچه ضخیم ساخته شده است که دوام بسیار عالی به مبل و بدنه بخشیده است . و اما مهم ترین بخش که سبب منحصر به فرد شدن صندلی شنی با سایر صندلی ها شده است ، استفاده از محتوای شنی یونولیتی خرد شده می باشد که سبب افزایش انعطاف پذیری و همچنین سبک تر شدن وزن محصول شده است . صندلی شنی چرمی یک نفره با توجه به ابعاد بزرگ خود ، تنها 5 کیلوگرم وزن دارد .

مراقبت صندلی شنی چرمی یک نفره

صندلی شنی چرمی یک نفره نیز نیاز به مراقبت و نگهداری است تا طول عمر بالایی داشته باشد و سلامت خود را حفظ کند . گاهی برخی از افراد به دلیل انعطاف پذیری خوب صندلی شنی و نرمی و لطافت آن دوست دارند که بر روی صندلی بپرند ، این کار می تواند باعث آسیب دیدن صندلی شود . پرتاپ کردن صندلی نیز می تواند این آسیب ها را نیز به دنبال داشته باشد . توصیه می شود که اگر از صندلی استفاده نمی کنید وسایل و اجسام سنگین را برای مدت بسیار طولانی بر روی صندلی شنی قرار ندهید ، زیرا می تواند در دراز مدت سبب افت زودرس مبل شود که دلیل آن نیز فشرده شدن محتوای شنی است . با توجه به جنسی که بدنه صندلی شنی چرمی یک نفره دارد ، استفاده از آن برای مدت طولانی زیرنور آفتاب توصیه نمی شود . زیرا پارچه های چرمی به خصوص چرم طبیعی در برابر نور افتاب و اشعه های آسیب رسان آن بی دفاع است . همچنین رطوبت نیز برای این پارچه خوب نیست ..

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
دارای مقاومت بالا در برابر اساییدگی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...