صندلی شنی یک نفره چرمی

bestway 43797

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یک نفره چرمی

صندلی شنی یک نفره چرمی بست ویمحصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد . این محصول با کیفیت و کار آمد در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما انتقال خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید  و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی یک نفره چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نماییید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط ر فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی یک نفره چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تمس بگیرید .

صندلی شنی یک نفره چرمی از پر فروش ترین صندلی های شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد و دلیل آن نیز این است که این صندلی شنی برای استفاده رده سنی کودک و نوجوان ساخته شده است و آن ها نیز می توانند به مانند بزرگسالان ، مبل ها و صندلی های شنی مخصوص خود را داشته باشند تا بتوانند از یک مبل نرم و راحت نهایت استفاده و لذت را ببرند ، به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم که از مبل های شنی استفاده کنید و این محصولات را برای کودکان مد نظر داشته باشید . مبل های شنی کودکان همانطور که مشخص است ، از نظر ابعادی و سایز نسبت به صندلی شنی بزرگسال ، کوچک تر بوده و می تواند شرایط بهتر و فوق العاده ای را برای استفاده شما فراهم کند . به همین دلیل است که کودک می تواند در یک شرایط ایده آل تر از صندلی شنی استفاده کند . 

صندلی شنی یک نفره چرمی وزن بسیار سبکی دارد و کودکان می توانند به راحتی صندلی را برداشته و آن را جابجا کنند تا در هر جایی که دلخواه آن هاست ، صندلی را قرار داده و از محصول استفاده کنند . این در حالی است که بسیاری از صندلی های راحتی ، وزن بالایی را دارند و جابجایی آن ها کمی دشوار است . دلیل اینکه صندلی شنی یک نفره چرمی وزن سبک دارد این است که برای ساخت آن از مواد یونولیتی خرد شده استفاده شده است ، این مواد یونولیتی در داخل صندلی شنی ریخته شده است و از آن جا که این جنس وزنی ندارد ، در حالت کلی ، وزن صندلی شنی یک نفره چرمی نیز کاهش چشمگیری پیدا کرده است . این یونولیت ها خاصیت اسفنجی دارد و دلیل نرم بودن و حالت پذیر بودن صندلی شنی نیز همین مورد است .

توجه داشته باشید که استفاده از این صندلی شنی ، همانطور که در نام محصول ذکر گردیده است ، برای استفاده یک نفره بوده و تنها یک کودک می تواند از آن استفاده کند . ولی اگر دوست دارید که صندلی شنی دو نفره داشته باشید ، بهتر است که به سراغ صندلی های دیگر دو نفره بروید که در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود بوده و می توانید به راحتی آن ها را نیز سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید . همچنین برای ساخت رویه صندلی شنی یک نفره از چرم مصنوعی استفاده شده است که یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت صندلی شنی می باشد ، زیرا کیفیت چرم مصنوعی استفاده شده در ساخت صندلی شنی یک نفره چرمی ، بسیار بالا بوده و همچنین طول عمر بالایی دارد و در برابر آسیب هایی که ممکن است از سوی کودکان به بدنه صندلی شنی وارد شود ، کاملا مقاوم خواهد بود . 

این نوع پارچه به سختی کثیف می شود و پاک کردن آن نیز بسیار راحت است و شما می توانید تنها با یک دستمال نمناک بدنه صندلی شنی یک نفره چرمی را تمیز کنید . از سایر ویژگی های صندلی شنی یک نفره چرمی می توان به رنگبندی زیبا محصول اشاره کرد ، برای همین کودکان می توانند به راحتی صندلی شنی خود را در رنگ دلخواهشان انتخاب و خریداری کنند . شما می توانید خرید صندلی شنی یک نفره چرمی را به صورت سفارشی از فروشگاه اینتکس انجام دهید ، زیرا فروشگاه اینتکس خود یک تولید کننده بزرگ محصولات شنی در ایران بوده و می توانید صندلی شنی خود را در سایز دلخواه و در جنس و رنگبندی مورد نظر خود سفارش دهید . فروشگاه اینتکس صندلی شنی یک نفره چرمی را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند که این موضوع بیانگر کیفیت فوق العاده بالا و خوب صندلی شنی یک نفره چرمی خواهد بود . کیفیت بالای صندلی شنی همچنین موجب شده است تا حتی بزرگسالان نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

صندلی شنی یک نفره چرمی

صندلی شنی یک نفره چرمی از صندلی های بسیار عالی برای استفاده تمامی سنین به خصوص کودکان و نوجوانان است که می توانید آن را با قیمت ارزان و همچنین با ضمانت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این صندلی های شنی در رده های سنی مختلف تولید شده اند ولی با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که دارند ، فروشگاه اینتکس حتی مدل های کودکانه آن را نیز موجود کرده است تا کودکان نیز بتوانند از این صندلی های شنی راحتی استفاده کرده و لذت ببرند . از ویژگی های بسیار خوبی که این صندلی شنی دارد ، ابعاد نسبتا کوچک تر آن است که شرایط را برای نشستن و استراحت کردن کودکان فراهم کرده است .

این صندلی شنی دارای طول 90 سانتی متر و عرضی به همین مقدار ساخته شدهاست که ارتفاعی یک متری دارد ، ولی ارتفاع تا نشیمنگاه صندلی شنی 40 سانتی متر است و کودکان می توانند بسیار راحت بر روی آن نشسته و از آن استفاده کنند . از دیگر ویژگی ها و خصوصیات فوق العاده خوبی که صندلی شنی یک نفره چرمی دارد این است که وزن آن بسیار سبک بوده و حتی خود کودکان نیز می توانند از آن استفاده کرده و آن را هر جایی برده و استفاده کنند . دلیل سبک بودن صندلی شنی محتوای شنی می باشد که در داخل آن ریخته شده است . شاید برای شما جالب باشد که بدانید داخل صندلی شنی از مواد یونولیتی پر شده است که به صورت خرد شده می باشد . 

این یونولیت های خرد شده به دلیل خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیری که دارند ، به خوبی می توانند باعث نرمی و راحتی بیشتر صندلی شنی شوند . برای همین است که با نشستن بر روی صندلی خواهید دید که چطور صندلی به خوبی می تواند فرم بگیرد . این صندلی از رویه چرمی نیز ساخته شده است و برای همین است که نام آن صندلی شنی یک نفره چرمی قرار داده شده است . استفاده از چرم مصنوعی در ساخت این صندلی شنی باعث زیبایی هر چه بهتر محصول شده است و آن را شیک کرده ، از سوی دیگر شرکت سازنده این محصول که برند بزرگ بست وی است ، سعی کرده تا این صندلی شنی چرمی را در رنگبندی های مختلف تولید کند تا کودکان بتوانند صندلی های خود را در رنگ دلخواهشان خریداری کنند . 

حتی امکان سفارش دادن صندلی شنی کودک را نیز داشته و می توانید برای اینکار با فروشگاه تماس بگیرید . استفاده از چرم مصنوعی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد ، باعث شده است تا طول عمر صندلی شنی یک نفره چرمی بسیار بیشتر شده و حتی بتواند در برابر استفاده کودکان نیز چندین سال کیفیت خود را حفظ کند . شما حتی می توانید این صندلی شنی را با رویه های دیگری نیز سفارش دهید که یکی از پیشنهاد های ما به شما عزیزان خرید صندلی شنی کودک مخملی است که حتی رویه آن قابلیت شستشو دارد . البته رویه های چرمی نیز کثیف نمی شوند و در صورت کثیف شدن نیز با یک دستمال نمناک می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان آن را تمیز کنید . 

استفاده از این صندلی ها به صورت یک نفره بوده و شما نیز می توانید آن را به صورت تکی و یا در تعداد زیاد خریداری کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند که این موضوع یک اطمینان خاطری برای شما به جهت کیفیت بالای محصول خواهد بود . مواد داخلی که در صندلی شنی وجود دارد قابلیت شارژ شدن را داراست و شما می توانید در صورت نیاز داخل صندلی را مجددا با استفاده از یونولیت های خرد شده پر کنید . این مواد را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید و خودتان حتی در منزل محصول را شارژ کنید . همچنین می توانید برای پر کردن صندلی شنی با مواد جدید و حتی تعمیرات صندلی شنی ، محصول را به فروشگاه اینترنتی اینتکس تحویل بدهید تا خود نمایندگی اینکار را برای شما انجام دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...